vierailija
Olispa tämä minulle.Rakastan sinua J. Rakastan.
Olispa tämä minulle.Rakastan sinua J. Rakastan.
Kerro jotain hänestä jota kaipaatOlispa tämä minulle.
Hän sorja nelikymppinen, energinen, puhelias ja vähän hassu. Hänen kanssaan jutellessa tunnit menevät aivan liian nopeaan. Hänellä on hypnoottisen kauniit silmät.Kerro jotain hänestä jota kaipaat
Oi miten ihanasti kuvattu! Ohi meni sillä omiin nelikymppisiin on vielä seitsemisen vuotta aikaa.Hän sorja nelikymppinen, energinen, puhelias ja vähän hassu. Hänen kanssaan jutellessa tunnit menevät aivan liian nopeaan. Hänellä on hypnoottisen kauniit silmät.
Hän on kuin pimein yö, joka aavistamattaan kantaa aamua kainalossaan.
Onko silloin oikeasti elänyt?Joskus tunteet täytyy laittaa laatikkoon ja nostaa ylähyllylle.
Mitä se on?Tämä vuosi jää hieman haikeana muistoihin, jokin päättyy ja uusikausi alkaa.
Saankohan vielä olla osa sitä...Tämä vuosi jää hieman haikeana muistoihin, jokin päättyy ja uusikausi alkaa.
Niin epäilinkin. Selvä. Anteeksi.Olen aika väsynyt kaikkeen.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle kuitenkin. Jotenkin on nyt luovutusmieliala. Alan olla vanha ja väsynyt. Äärettömän paljon on mennyt henkistä kapasiteettiä ihan turhaan.
Miten niin?Hassua, miten joku näkee sun läpi noin selvästi.
Tulispa sulle uni.Yhä valvon toisten unta tai että uni tulisi. Sinua ehdin ajatella.
Kaikkine puolinesiMiten niin?
Kuka näkee? Sinäkö?Kaikkine puolinesi
Kyllä se tulee. Ensin pitää saada vain toiset unettomat unille.Tulispa sulle uni.