vierailija
Minä ihmettelen miksi tulla shippipalstalle ja haukkua jompaa kumpaa shipattavista.Miksi pitää kinastella?
Minä ihmettelen miksi tulla shippipalstalle ja haukkua jompaa kumpaa shipattavista.Miksi pitää kinastella?
Niinpä! Täällä osa esitti erilaisia mielipiteitä ja osa tuli heti puolustuskannalle ja alkoi käyttäytyä vihamielisesti. Voitais keskustella asioista asiallisesti ja aikuismaisesti.Miksi pitää kinastella?
Toivottavasti et ollut yksi niistä Conorin haukkujista. Jäisit silloin kiinni kaksinaismoralismista.En niin, en vaan pidä tuosta B:n puolesta loukkaantumisesta enkä hänelle tärkeän ihmisen haukkumisesta
Tämä, ei tästä nyt kovin hyvä mieli tuleMinä ihmettelen miksi tulla shippipalstalle ja haukkua jompaa kumpaa shipattavista.
Ei täällä kukaan ole haukkunut. On vaan ollut sitä mieltä, että ehkä Klla meni nyt pikkuisen yli. Vaikka ei olisi samaa mieltä, se ei ole haukkumista.Minä ihmettelen miksi tulla shippipalstalle ja haukkua jompaa kumpaa shipattavista.
Conorin viisukäytös ja lava-asiat on faktoja, näitä lähinnä kai tuotu esiinToivottavasti et ollut yksi niistä Conorin haukkujista. Jäisit silloin kiinni kaksinaismoralismista.
Sinäkö loukkaannuit nyt Käärijän puolesta? Juuri kun täällä moitittiin toisia Bn puolesta loukkaantumisesta.Tämä, ei tästä nyt kovin hyvä mieli tule
Sanoinkin, että JOS ei oo tykännyt. Mistäs minä tiedän tykkäsikö vai ei. Tiedän ainoastaan sen, etten itse oikein tykännyt.Äläpä sinä kuule päätä puolesta, ettei olisi tykännyt
Kauniita uniaEhkäpä on aika mennä nukkumaan, huomenna on taas uusi päivä Kiitos aamun/päivän mukavasta kanssaintoilusta synttäritoivotuksiin liittyen. Tulkoon kullekin sellaisia unia kuin tahtoo!
Viittasin tällä Blle tärkeän ihmisen haukkumisesta.Conorin viisukäytös ja lava-asiat on faktoja, näitä lähinnä kai tuotu esiin
Aina kun tulee valtavirrasta poikkeavia näkemyksiä, alkaa ankeuttajaksi syyttäminen ja lopulta ollaan tässä tilanteessa. Aletaan epäillä muita keskustelijoita ja arvioida heidän käytöstään, esimerkkinä tämä itselleen vastailu. Sen sijaan, että puolustettaisiin sitä omaa näkemystä tai annettaisiin vaan joidenkin olla eri mieltä.Minä en kans kyllä usko, että noin montaa, jotkuthan vastailee itselleen
Se tuli selväksi. Tykkäsitkö k:n valokuvasta ja tekstistä you’re my fire and water? Minusta se oli ihanasti sanottu ja arvostaisin itse kovasti, joskin en odottaisi vastaavia sanoja kuin rakastajaltani tai puolisoltani. Entä mitä ajattelit valokuvasta, toiko se sinulle perhosia vatsaan. Entä fanart aseteltuna rintaan? Piditkö braceleista? Oletko lukenut tänään hyvää ficciä, jota voisit suositella? Katsoitko Stožice-konserttia tänään?Sanoinkin, että JOS ei oo tykännyt. Mistäs minä tiedän tykkäsikö vai ei. Tiedän ainoastaan sen, etten itse oikein tykännyt.
Osa on kai niin nuoria tai muuten sosiaalisesti kömpelöitä, etteivät hallitse keskustelukulttuuria. On joka tapauksessa lapsellista suuttua toisten eriävistä mielipiteistä. Mitenhän nämä ihmiset pärjäävät työelämässä?Aina kun tulee valtavirrasta poikkeavia näkemyksiä, alkaa ankeuttajaksi syyttäminen ja lopulta ollaan tässä tilanteessa. Aletaan epäillä muita keskustelijoita ja arvioida heidän käytöstään, esimerkkinä tämä itselleen vastailu. Sen sijaan, että puolustettaisiin sitä omaa näkemystä tai annettaisiin vaan joidenkin olla eri mieltä.
Mitä ajatuksia sinulle shippaajana syntyi k:n sanoista fire and water? Näetkö yhtäläisyyksiä heidän tarinaansa?Osa on kai niin nuoria tai muuten sosiaalisesti kömpelöitä, etteivät hallitse keskustelukulttuuria. On joka tapauksessa lapsellista suuttua toisten eriävistä mielipiteistä. Mitenhän nämä ihmiset pärjäävät työelämässä?
kelan elättejä niistä tuleeOsa on kai niin nuoria tai muuten sosiaalisesti kömpelöitä, etteivät hallitse keskustelukulttuuria. On joka tapauksessa lapsellista suuttua toisten eriävistä mielipiteistä. Mitenhän nämä ihmiset pärjäävät työelämässä?
Mitä ajatuksia Tuulin lyriikat herätti?joku on aiton aamu muroihin mennyt pissimään noin hapannaama jankaaja on aidolle pitäs antaa tupenrapinat
Ei ole saman, minä ainakin olen eri, joka lievästi komppasin. Ja kyllä täällä pitäisi voida tuollainen mielipide ilmaista, ja keskustelua käydä tunteistä, joita herätti.Saman ihmisen kommentteja näyttäisi olevan, hänen tyylinsä tullut jo tutuksi.
en oo joutanut kuutelemaan vois kuunnella nytMitä ajatuksia Tuulin lyriikat herätti?
Entä sinä, mikä on shippaushistoriasi kohokohta? Herättääkö k/b sinussa intertekstuaaleja ajatuksia muihin shippeihisi ja jos niitä on, mitä yhtäläisyydet kertovat sinusta?kelan elättejä niistä tulee
Just, nythän se varmistuikin, kuka on paikallakelan elättejä niistä tulee
Sanoinkin, että olisipa K jättänyt onnittelut vain siihen kuvaan! Se loppu meni minusta yli.Mitä ajatuksia sinulle shippaajana syntyi k:n sanoista fire and water? Näetkö yhtäläisyyksiä heidän tarinaansa?
en oo trolli vaan kommentoin asiaanJust, nythän se varmistuikin, kuka on paikalla
No oot tämä tunnettu nimimerkki puheista päätellenen oo trolli vaan kommentoin asiaan