Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkäpä on aika mennä nukkumaan, huomenna on taas uusi päivä 🥰 Kiitos aamun/päivän mukavasta kanssaintoilusta synttäritoivotuksiin liittyen. Tulkoon kullekin sellaisia unia kuin tahtoo!
 
vierailija
Minä en kans kyllä usko, että noin montaa, jotkuthan vastailee itselleen
Aina kun tulee valtavirrasta poikkeavia näkemyksiä, alkaa ankeuttajaksi syyttäminen ja lopulta ollaan tässä tilanteessa. Aletaan epäillä muita keskustelijoita ja arvioida heidän käytöstään, esimerkkinä tämä itselleen vastailu. Sen sijaan, että puolustettaisiin sitä omaa näkemystä tai annettaisiin vaan joidenkin olla eri mieltä.
 
vierailija
Sanoinkin, että JOS ei oo tykännyt. Mistäs minä tiedän tykkäsikö vai ei. Tiedän ainoastaan sen, etten itse oikein tykännyt.
Se tuli selväksi. Tykkäsitkö k:n valokuvasta ja tekstistä you’re my fire and water?😊 Minusta se oli ihanasti sanottu ja arvostaisin itse kovasti, joskin en odottaisi vastaavia sanoja kuin rakastajaltani tai puolisoltani. Entä mitä ajattelit valokuvasta, toiko se sinulle perhosia vatsaan. Entä fanart aseteltuna rintaan? Piditkö braceleista? Oletko lukenut tänään hyvää ficciä, jota voisit suositella? Katsoitko Stožice-konserttia tänään?
 
vierailija
Aina kun tulee valtavirrasta poikkeavia näkemyksiä, alkaa ankeuttajaksi syyttäminen ja lopulta ollaan tässä tilanteessa. Aletaan epäillä muita keskustelijoita ja arvioida heidän käytöstään, esimerkkinä tämä itselleen vastailu. Sen sijaan, että puolustettaisiin sitä omaa näkemystä tai annettaisiin vaan joidenkin olla eri mieltä.
Osa on kai niin nuoria tai muuten sosiaalisesti kömpelöitä, etteivät hallitse keskustelukulttuuria. On joka tapauksessa lapsellista suuttua toisten eriävistä mielipiteistä. Mitenhän nämä ihmiset pärjäävät työelämässä?
 
vierailija
Osa on kai niin nuoria tai muuten sosiaalisesti kömpelöitä, etteivät hallitse keskustelukulttuuria. On joka tapauksessa lapsellista suuttua toisten eriävistä mielipiteistä. Mitenhän nämä ihmiset pärjäävät työelämässä?
Mitä ajatuksia sinulle shippaajana syntyi k:n sanoista fire and water? Näetkö yhtäläisyyksiä heidän tarinaansa?
 

Yhteistyössä