Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehdottomasti samaa mieltä, B näyttää tajuttoman hyvältä hikisenä ja tukka sekaisin. Ei ihme että ne kuumimmat kuvat B:stä ja K:sta mun mielestä on Tampereelta CCC-vedosta, kun molemmat on ihan sekaisin (sekä fyysisesti että toisistaan).
Hikinen ja onnellinen Boitsu on kyllä upein! Tossa Stožice-livessä jäin nyt jumiin erityisesti B:n hikisiin rintakarvoihin, jotka näkyy hyvin varsinkin alkupuolella keikkaa. En ollut aiemmin noteerannut oikein niiden olemassaoloa. 🙈
 
vierailija
Hikinen ja onnellinen Boitsu on kyllä upein! Tossa Stožice-livessä jäin nyt jumiin erityisesti B:n hikisiin rintakarvoihin, jotka näkyy hyvin varsinkin alkupuolella keikkaa. En ollut aiemmin noteerannut oikein niiden olemassaoloa.
Jahas, kiitos tästä muistutuksesta, taidanpa tänään katsella jossain välissä uudelleen sen Stožicen keikan ja ihailla vähän lisää Boitsua ja Boitsun rintakarvoja. Kiitos ja näkemiin.
 
vierailija
Minä nyt en tähän voi kaikkea kertoa. Mutta sanotaan näin, että olisi oikein terveellistä muistaa ettei se suoraan ole noin. Tästäkin saattaa hyvin tulla seurauksia. Näillä trolleilla on se ongelma etteivät huomaa siinä kiireessä kaikkea. Tulee yhdistetyksi monta asiaa kun on kiire todistaa omaa kantaa. Se on ihan sama oliko tarkoitus yhdistää vaikka alaikäistä aikuiseen tai toisen ihmisen teoista juoruja väärään ihmiseen. Näin kuitenkin tapahtui ja siitä voi seurata ikäviä asioita muille.

Moni ei oikein ajattele ettei netissä ole ok tehdä kaikkea ja teoista on vastuussa. Sinäkin ilmeisesti ajattelet niin kun lässytät mihin voi ilmoittaa ihan kuin se olisi mitenkään epäselvää.
No en tosiaankaan tiedä mihin voi tehdä ilmoituksen siitä että anonyymi on erehtynyt henkilöstä ja luulee että kuvassa on x joka on joku tietty mutta siinä onkin y. Mitään seuraamuksia ei tule kyseiselle kirjoittajalle. Kunnianloukkaus on asia erikseen.

Ja tummennettu kohta vie taas kerran keskustelua kirjoittajiin eikä kommenteihin mitä vihaan enkä koskaan ota kantaa näihin. Ovat jotenkin vielä yleistyneet näillä palstoilla.
 
vierailija
No en tosiaankaan tiedä mihin voi tehdä ilmoituksen siitä että anonyymi on erehtynyt henkilöstä ja luulee että kuvassa on x joka on joku tietty mutta siinä onkin y. Mitään seuraamuksia ei tule kyseiselle kirjoittajalle. Kunnianloukkaus on asia erikseen.

Ja tummennettu kohta vie taas kerran keskustelua kirjoittajiin eikä kommenteihin mitä vihaan enkä koskaan ota kantaa näihin. Ovat jotenkin vielä yleistyneet näillä palstoilla.
Niin, siis jos joku olisi heittänyt esim. tyypin ulkonäöstä vastenmielisiä kommentteja luultuaan tätä Kärtsän kumppaniksi, se voisi olla kunnianloukkaus (käytännössähän näitäkään poliisi ei juuri koskaan tutki, koska netissä tapahtuu varmaan tuhansia kunnianloukkauksia päivässä). Mutta jos jotakuta väitetään Kärtsän kumppaniksi ja tämän puoliso vetää siitä kilarit, niin mitään rikosta ei luonnollisestikaan ole tapahtunut
 
vierailija
Niin, siis jos joku olisi heittänyt esim. tyypin ulkonäöstä vastenmielisiä kommentteja luultuaan tätä Kärtsän kumppaniksi, se voisi olla kunnianloukkaus (käytännössähän näitäkään poliisi ei juuri koskaan tutki, koska netissä tapahtuu varmaan tuhansia kunnianloukkauksia päivässä). Mutta jos jotakuta väitetään Kärtsän kumppaniksi ja tämän puoliso vetää siitä kilarit, niin mitään rikosta ei luonnollisestikaan ole tapahtunut
Mua hämmentää tässä koko keississä ehkä eniten juuri nuo puolison väitetyt kilarit. Jos luotto omaan kumppaniin on niin heikko, että uskoo mieluummin randomeilla keskustelupalstoilla esitettyjä väitteitä kuin sitä omaa kumppaniaan, niin ei olla ehkä ihan terveellä pohjalla.

Ja en siis ole minäkään nähnyt kyseisiä kuvia saati muista tällaista keskustelua ja aika aktiivisesti näissä muutamassa ketjussa kuitenkin keväästä asti pyörinyt. On vaan mennyt itseltäni sitten ohi, ja parempi niin. Sitä vaan jäin miettimään (nyt kun aihe kerran on nostettu esiin), että liittyykö se vauvan puolella mainittu nallehomma jotenkin tähän, eli ovatko samaa sotkua?
 
vierailija
Mua hämmentää tässä koko keississä ehkä eniten juuri nuo puolison väitetyt kilarit. Jos luotto omaan kumppaniin on niin heikko, että uskoo mieluummin randomeilla keskustelupalstoilla esitettyjä väitteitä kuin sitä omaa kumppaniaan, niin ei olla ehkä ihan terveellä pohjalla.

Ja en siis ole minäkään nähnyt kyseisiä kuvia saati muista tällaista keskustelua ja aika aktiivisesti näissä muutamassa ketjussa kuitenkin keväästä asti pyörinyt. On vaan mennyt itseltäni sitten ohi, ja parempi niin. Sitä vaan jäin miettimään (nyt kun aihe kerran on nostettu esiin), että liittyykö se vauvan puolella mainittu nallehomma jotenkin tähän, eli ovatko samaa sotkua?
Ei liity myrkkynallejuttu tähän asiaan, jos et tätä tiedä niin hyvä niin. Miksiköhän täällä nyt nostetaan tätä kuvatapausta taas, jos henkilö itse sai sen jo tällä erää käsitellyksi? Onko joku hätä?
 
vierailija
Mua hämmentää tässä koko keississä ehkä eniten juuri nuo puolison väitetyt kilarit. Jos luotto omaan kumppaniin on niin heikko, että uskoo mieluummin randomeilla keskustelupalstoilla esitettyjä väitteitä kuin sitä omaa kumppaniaan, niin ei olla ehkä ihan terveellä pohjalla.

Ja en siis ole minäkään nähnyt kyseisiä kuvia saati muista tällaista keskustelua ja aika aktiivisesti näissä muutamassa ketjussa kuitenkin keväästä asti pyörinyt. On vaan mennyt itseltäni sitten ohi, ja parempi niin. Sitä vaan jäin miettimään (nyt kun aihe kerran on nostettu esiin), että liittyykö se vauvan puolella mainittu nallehomma jotenkin tähän, eli ovatko samaa sotkua?
Sama ja vielä se että juttu on levinnyt laajalle hänen omiin piireihin ja vaikuttaa vieläkin laajasti hänen elämäänsä. Vähän kummallista porukkaa on sattunut yhden henkilön lähipiiriin. Ja oliko vielä niin että seks.suuntauminenkin oli väärä?

Nallehommasta en ainakaan itse ole koskaan nähnyt mitään kuvia vaikka olen päivystänyt vauvalla melkein jatkuvasti ja onnistunut kuitenkin olemaan useampaan kertaan palstalla kun nallekommentteja on tullut. Kaksplussalla taas jos joku kuva olisi ollut niin se on täällä yhä koska täältä ei poistu kommentit niin kuin vauvalta. Pidän edelleen tarinaa keksittynä ja taidanpa jättää asian osaltani tähän.
 
vierailija
Olin tulossa tänne pakoon ankeuttajia Vauvalta, mutta ei täällä näytä olevan sen parempi tunnelma. Ehkä sitä voisi vaikka keskittyä tosielämään tän päivän ajan sitten.
Kommentoin nyt tähän mutta siellä on yleistynyt tosi paljon tuo "sinä trolli" ja "sinä ressukka" ja "sinä olet varmaan sitä mieltä" tapa kommentoida ja sitä on tosi raskasta lukea. Ilmeisesti osa porukasta tykkää tosin tuosta tavasta yläpeukuista päätellen. Itse vaan alapeukutan heti ja ohi vaan ja silti tympii.
 
vierailija
Ei liity myrkkynallejuttu tähän asiaan, jos et tätä tiedä niin hyvä niin. Miksiköhän täällä nyt nostetaan tätä kuvatapausta taas, jos henkilö itse sai sen jo tällä erää käsitellyksi? Onko joku hätä?
No tämä oli ensimmäinen kerta kun kyseiseen asiaan mitään kommentoin, kun lähinnä tosiaan ihmetyttää miksi jotain oletetusti vanhaa (ja ilmeisesti jo loppuunkäsiteltyäkin?) tapausta täällä on tällä viikolla myllytetty. 🤷🏼 Mutta joo, eteenpäin muihin aiheisiin!
 
vierailija
En vain käsitä noita "pakkohan heidän on olla vain ystäviä tai Bojan ei voisi käyttäytyä noin", itselleni ajatuksessa ei ole järjen häivää. Rakkaus on todella paljon muutakin kuin vain se, voiko toisen "omistaa" (toki ihmisiä ei voi koskaan todella omistaa). Itselle elämäni onnellisimmat hetket ovat olleet kun olen viettänyt aikaa suurten rakkauksieni kanssa, joista olen tiennyt, että en voi koskaan saada heitä itselleni.
Samaa mieltä, itse ajattelen asia ei ole helppo ja saattaa olla keskeneräinen, enkä voisi tehdä noin yksioikoista päätelmää, luulen myös, etten samalla tavalla viihtyisi näillä palstoilla, jos olisin ystävyysajattelija vain
 
vierailija
Ei liity myrkkynallejuttu tähän asiaan, jos et tätä tiedä niin hyvä niin. Miksiköhän täällä nyt nostetaan tätä kuvatapausta taas, jos henkilö itse sai sen jo tällä erää käsitellyksi? Onko joku hätä?
Itsehän kyseisen henkilön tunteva sitä nostaa joka ikinen kerta. Jos taas arvelet että muilla kirjoittajilla on jokin hätä niin kuulostaa samalta kuin kiusauskeissin aikaan jolloin jokaiseen vähänkään toista mieltä olevaan kommenttiin vastattiin että ole varmaan eliittiryhmästä ja nyt pelko persiissä.
 
vierailija
Kommentoin nyt tähän mutta siellä on yleistynyt tosi paljon tuo "sinä trolli" ja "sinä ressukka" ja "sinä olet varmaan sitä mieltä" tapa kommentoida ja sitä on tosi raskasta lukea. Ilmeisesti osa porukasta tykkää tosin tuosta tavasta yläpeukuista päätellen. Itse vaan alapeukutan heti ja ohi vaan ja silti tympii.
Ei taida olla kyse nyt näistä kommenteista vaan ihan muusta, mutta samaa mieltä, ettei täälläkään ihan paras tunnelma
 
vierailija
Ärsyttävää kun uusin ficci ollut päässä lähes rivi riviltä kirjoitettuna jo useamman päivän, mutta kroppa on viime päivät ollut niin tiltissä, että en meinaa edes pysyä hereillä (ja tänään on tietysti vielä uusi asiakas, jes). Olisipa joku ajatustenluku-AI, joka voisi kaivaa sen sisällön aivoistani ja siirtää tekstiksi. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Sama ja vielä se että juttu on levinnyt laajalle hänen omiin piireihin ja vaikuttaa vieläkin laajasti hänen elämäänsä. Vähän kummallista porukkaa on sattunut yhden henkilön lähipiiriin. Ja oliko vielä niin että seks.suuntauminenkin oli väärä?

Nallehommasta en ainakaan itse ole koskaan nähnyt mitään kuvia vaikka olen päivystänyt vauvalla melkein jatkuvasti ja onnistunut kuitenkin olemaan useampaan kertaan palstalla kun nallekommentteja on tullut. Kaksplussalla taas jos joku kuva olisi ollut niin se on täällä yhä koska täältä ei poistu kommentit niin kuin vauvalta. Pidän edelleen tarinaa keksittynä ja taidanpa jättää asian osaltani tähän.
Tarina ei ole keksitty ja tiedän keneen kohdistui, vähättelysi ei muuta asiaa ja ystävänsä saa tuoda asiaa esiin niin usein kuin haluaa, tällä kertaa siksi, että vääriä henkilöitä kuvassa väitetty toisiksi ja oli vielä lapsi kyseessä hyvä muistuttaa, ettei ole ok
 
vierailija
Kommentoin nyt tähän mutta siellä on yleistynyt tosi paljon tuo "sinä trolli" ja "sinä ressukka" ja "sinä olet varmaan sitä mieltä" tapa kommentoida ja sitä on tosi raskasta lukea. Ilmeisesti osa porukasta tykkää tosin tuosta tavasta yläpeukuista päätellen. Itse vaan alapeukutan heti ja ohi vaan ja silti tympii.
Olen huomannut saman. Tuollainen ylimielinen tyyli sen sijaan, että vastaisi perustelemalla oman kantansa.
 
vierailija
Olen huomannut saman. Tuollainen ylimielinen tyyli sen sijaan, että vastaisi perustelemalla oman kantansa.
Villi veikkaus tosin, että siellä on pääasiassa yksi kirjoittelija viljelemässä tätä tyyliä, ja toki muutama muu kopioimassa samanlaista kirjoitustapaa, kun olettaa sen olevan yleinen, haluttu tyyli "keskustella". Anonyymipalstalla on niin hankala hahmottaa, kuinka monta puhujaa keskustelussa tosiasiassa on, kun sama kommentoija voi heitellä ties mistä eri näkökulmista ties kuinka monta kommenttia samaan juttuun. Tunnelman pilaamiseksi riittää, että mukana on yksi, tarpeeksi sinnikäs ankeuttaja tai omaan erinomaisuuteensa ihastunut kirjoittelija.
 
vierailija
Samaa mieltä, itse ajattelen asia ei ole helppo ja saattaa olla keskeneräinen, enkä voisi tehdä noin yksioikoista päätelmää, luulen myös, etten samalla tavalla viihtyisi näillä palstoilla, jos olisin ystävyysajattelija vain
Mielestäni ymmärrän, että tunteet ja ihmissuhteet voivat olla niin monenlaisia kuin kuvitella saattaa. Silti yksinkertaisin ja 'tylsin' selitys voi olla totta. Se, että ovat ystäviä selittäisi sen, miksi B puhuu nykyisin niin vapautuneesti Kärtsästä. Selittäisi sen, että B näyttää ainakin ulospäin olevan muutenkin sinut nykyisen tilanteen kanssa. Heitä on paljon kiinnostavampaa seurata, jos ajattelee, että siellä taustalla on suurta rakkautta, joka vain odottaa, että itse kukin saa ajatuksensa ja tunteensa selvitetyksi. Itsekin toivoisin näin, mutta maalaisjärjellä ajatellen näyttää siltä, että ystävyydestä on kyse.
 
vierailija
Mielestäni ymmärrän, että tunteet ja ihmissuhteet voivat olla niin monenlaisia kuin kuvitella saattaa. Silti yksinkertaisin ja 'tylsin' selitys voi olla totta. Se, että ovat ystäviä selittäisi sen, miksi B puhuu nykyisin niin vapautuneesti Kärtsästä. Selittäisi sen, että B näyttää ainakin ulospäin olevan muutenkin sinut nykyisen tilanteen kanssa. Heitä on paljon kiinnostavampaa seurata, jos ajattelee, että siellä taustalla on suurta rakkautta, joka vain odottaa, että itse kukin saa ajatuksensa ja tunteensa selvitetyksi. Itsekin toivoisin näin, mutta maalaisjärjellä ajatellen näyttää siltä, että ystävyydestä on kyse.
Jep, olen taipuvainen tulkitsemaan tilannetta näin, vaikka toki toivoisin, että olisi something more.
 
vierailija
Mielestäni ymmärrän, että tunteet ja ihmissuhteet voivat olla niin monenlaisia kuin kuvitella saattaa. Silti yksinkertaisin ja 'tylsin' selitys voi olla totta. Se, että ovat ystäviä selittäisi sen, miksi B puhuu nykyisin niin vapautuneesti Kärtsästä. Selittäisi sen, että B näyttää ainakin ulospäin olevan muutenkin sinut nykyisen tilanteen kanssa. Heitä on paljon kiinnostavampaa seurata, jos ajattelee, että siellä taustalla on suurta rakkautta, joka vain odottaa, että itse kukin saa ajatuksensa ja tunteensa selvitetyksi. Itsekin toivoisin näin, mutta maalaisjärjellä ajatellen näyttää siltä, että ystävyydestä on kyse.
Minusta taas Occamin partaveitsi -vastaus on nimenomaan romanttiset tunteet. "Johtavatko" ne johonkin muuhun vielä on sitten eri asia.
 
vierailija
Minusta taas Occamin partaveitsi -vastaus on nimenomaan romanttiset tunteet. "Johtavatko" ne johonkin muuhun vielä on sitten eri asia.
Muuhun en ota kantaa, mutta en koskaan suostu uskomaan, etteikö K ja B olisi vähintäänkin olleet ihastuneita toisiinsa Liverpoolin aikaan. Tuollainen toisesta täydellinen sekaisin meneminen, kiehnääminen ja omaan kuplaansa uppoaminen ei mielestäni voi mitenkään selittyä vain uudella ystävyydella, vaan jollain syvemmällä yhteydellä.
 

Yhteistyössä