Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mysteeri minullekin miten kukaan voisi vastustaa. Pitää luottaa että kaikki itse tietävät kuitenkin. Pääasia että kuuntelisivat tunteitaan ettei kävisi ainakaan niin, että joskus vanhana harmittaa kun järkeili liikaa tai ei uskaltanut tai jotain. En usko että se enää myöhemmin harmittaisi, jos toinen kieltäytyisi, vaan se jos itse olisi halunnut mutta ei kuunnellut itseään. Enkä tietysti mitään heidän ajatuksistaan tiedä, nämä on tällaisia yleisiä pohdiskeluja elämästä enemmänkin.
Joo, ajattelin itsekin, että turha ja vähän väärin minun ulkopuolisena on kenenkään valintoja ihmetellä. Ja eihän tilanne yksistään K n päätettävissä edes ole. Todennäköisesti molemmille ystävyys on ihan jees. Ja tietysti MRS=3
 
vierailija
Tottakai minä sen tiedän mutta tälläisessa kuten väitetty tapaus se ei johda mihinkään. Vähän sama kuin tuo uudempi mistä nyt jankkaa ja en edes viitsi toistaa kun kukaan ei ole noin edes kirjoittanut tai väittänyt ja jotenkin onnistuu tuonkin saamaan taas joihinkin aivan eri sfääreihin.
Minä nyt en tähän voi kaikkea kertoa. Mutta sanotaan näin, että olisi oikein terveellistä muistaa ettei se suoraan ole noin. Tästäkin saattaa hyvin tulla seurauksia. Näillä trolleilla on se ongelma etteivät huomaa siinä kiireessä kaikkea. Tulee yhdistetyksi monta asiaa kun on kiire todistaa omaa kantaa. Se on ihan sama oliko tarkoitus yhdistää vaikka alaikäistä aikuiseen tai toisen ihmisen teoista juoruja väärään ihmiseen. Näin kuitenkin tapahtui ja siitä voi seurata ikäviä asioita muille.

Moni ei oikein ajattele ettei netissä ole ok tehdä kaikkea ja teoista on vastuussa. Sinäkin ilmeisesti ajattelet niin kun lässytät mihin voi ilmoittaa ihan kuin se olisi mitenkään epäselvää.
 
vierailija
Minä nyt en tähän voi kaikkea kertoa. Mutta sanotaan näin, että olisi oikein terveellistä muistaa ettei se suoraan ole noin. Tästäkin saattaa hyvin tulla seurauksia. Näillä trolleilla on se ongelma etteivät huomaa siinä kiireessä kaikkea. Tulee yhdistetyksi monta asiaa kun on kiire todistaa omaa kantaa. Se on ihan sama oliko tarkoitus yhdistää vaikka alaikäistä aikuiseen tai toisen ihmisen teoista juoruja väärään ihmiseen. Näin kuitenkin tapahtui ja siitä voi seurata ikäviä asioita muille.

Moni ei oikein ajattele ettei netissä ole ok tehdä kaikkea ja teoista on vastuussa. Sinäkin ilmeisesti ajattelet niin kun lässytät mihin voi ilmoittaa ihan kuin se olisi mitenkään epäselvää.
👍
 
vierailija
En ole mitenkään vastaan tuota OF toimintaa ja tykkään Kärdestä kyllä, mutta välillä mietin mitä K niinkuin hakee tuolla kaikella. Koko juttu on mieletön sekasotku musiikkia, stand up huumoria, mimiikkaa, vähän kummeli henkisiä sketsipätkiä ja seksuaalisuudella leikittelyä. Sekin aika uudella tavalla jos sitä pohtii. Onko tuossa kaikessa joku punainen lanka ja suunnitelma vai ei? En ole oikein päässyt perille.

Tuo koko homma näyttää muutenkin koko poppoon osalta välillä jotenkin tosi kotikutoiselta ja vasemmalla kädellä tehdyltä hääräilyltä ulospäin, mutta oikeasti ei taida ollakaan. Kaikki pysyy hyvin kasassa ja hoidetaan sovitut.

Viihdyttäväähän tuo on, mutta välillä kyllä miettii mikä tuossa kaikessa on totta ja mikä ei.
 
vierailija
Hmm, en nyt ton yhden päivityksen takia taida viitsiä ottaa OF tilausta, mutta täytyy ehkä harkita jos noita alkaa tulla enemmänkin... Kuukausihinta näköjään edelleen sama kuin joulukalenterissa.
Ton Häärijän vois heivata kuuseen, ilmotti mun sisko. Kerrankin oltiin jostain samaa mieltä 😃 En joo ota minäkään jos nuo pöllöilee vaan kahdestaan. J vois olla yksin ja vierailevia tähtiä. Ja H vaan randomisti.
 
vierailija
En ole mitenkään vastaan tuota OF toimintaa ja tykkään Kärdestä kyllä, mutta välillä mietin mitä K niinkuin hakee tuolla kaikella. Koko juttu on mieletön sekasotku musiikkia, stand up huumoria, mimiikkaa, vähän kummeli henkisiä sketsipätkiä ja seksuaalisuudella leikittelyä. Sekin aika uudella tavalla jos sitä pohtii. Onko tuossa kaikessa joku punainen lanka ja suunnitelma vai ei? En ole oikein päässyt perille.

Tuo koko homma näyttää muutenkin koko poppoon osalta välillä jotenkin tosi kotikutoiselta ja vasemmalla kädellä tehdyltä hääräilyltä ulospäin, mutta oikeasti ei taida ollakaan. Kaikki pysyy hyvin kasassa ja hoidetaan sovitut.

Viihdyttäväähän tuo on, mutta välillä kyllä miettii mikä tuossa kaikessa on totta ja mikä ei.
Siis minkä nyt pitäisi olla totta? K tekee of, koska hän haluaa tehdä. Musiikkia tekee samasta syystä. Ei ole tyyppi, jota voisi kahlita vain yhteen asiaan.
 
vierailija
En vain käsitä noita "pakkohan heidän on olla vain ystäviä tai Bojan ei voisi käyttäytyä noin", itselleni ajatuksessa ei ole järjen häivää. Rakkaus on todella paljon muutakin kuin vain se, voiko toisen "omistaa" (toki ihmisiä ei voi koskaan todella omistaa). Itselle elämäni onnellisimmat hetket ovat olleet kun olen viettänyt aikaa suurten rakkauksieni kanssa, joista olen tiennyt, että en voi koskaan saada heitä itselleni.
 
vierailija
Nyt vasta pääsin katsoo Ritva-Liisan videot Tampereen Olympiasta. 🩷 Kiitos, kiitos. Niin upea tunnelma, ja maailman kuumin B. Tähän mennessä heidän kuumin esitys. Tätä on vaikea (mahdoton) päihittää!
Ihana kuulla, että niistä oli iloa! 💖💖💖 Olen kyllä tuon keikan jälkeen ollut täysin hurahtanut Bojaniin, huhhuh... Ja minähän siis myöhästyin lauantaina laiturilla istuessani junastakin, kun katsoin näitä kaverini lähettämiä videoita puhelimella. Istuin nimittäin väärällä laiturilla ja juna meni jo 🤣🤣. Nyt ehkä ymmärrätte, miksi näin kävi.
 
vierailija
Tää kyllä kiinnostaa! Kiitos linkin jakamisesta! En oo ikinä lukenu mitään muuta kuin ficcejä netistä, niin vähän arveluttaa avata tän nimistä sivua. Onko kokemuksia, tuleeko täältä viruksia tai moskaa?
Mä olen lukenut noita pitkään ja sivusto on ihan turvallinen. Ei ole tullut viruksia. Mainos mikä siellä pyörii, ei ole mikään kylpylämainos, joten siihen kannattaa varautua.😂 Mainos vaan pitää ohittaa. Mä luen niitä siitä syystä, että kaipaan välillä kertomuksia, jotka on romantiikan ja p*rnon väliltä. K&B ficit on mulle joskus liian kevyitä, jos olen tietyllä tuulella, mutta en oikein välitä suorasta toiminnastakaan. Kaipaan tarinaan sellaista pientä alkulämmittelyä. Tuolta sivustolta olen löytänyt itselleni sopivaa materiaalia, sellaista välimaastoa. Sielläkin on siis kertomuksia laidasta laitaan ja vain kokeilemalla löydät itsellesi sopivat tarinat.
 
vierailija
Mä olen lukenut noita pitkään ja sivusto on ihan turvallinen. Ei ole tullut viruksia. Mainos mikä siellä pyörii, ei ole mikään kylpylämainos, joten siihen kannattaa varautua. Mainos vaan pitää ohittaa. Mä luen niitä siitä syystä, että kaipaan välillä kertomuksia, jotka on romantiikan ja p*rnon väliltä. K&B ficit on mulle joskus liian kevyitä, jos olen tietyllä tuulella, mutta en oikein välitä suorasta toiminnastakaan. Kaipaan tarinaan sellaista pientä alkulämmittelyä. Tuolta sivustolta olen löytänyt itselleni sopivaa materiaalia, sellaista välimaastoa. Sielläkin on siis kertomuksia laidasta laitaan ja vain kokeilemalla löydät itsellesi sopivat tarinat.
Ei vittuilua tai kritiikkiä tai mitään, ihmettelen vain, mutta K&B-ficcejä on lähemmäs tuhat ja sielläkö ei ole yhtään riittävän prnoa? :)
 
vierailija
En vain käsitä noita "pakkohan heidän on olla vain ystäviä tai Bojan ei voisi käyttäytyä noin", itselleni ajatuksessa ei ole järjen häivää. Rakkaus on todella paljon muutakin kuin vain se, voiko toisen "omistaa" (toki ihmisiä ei voi koskaan todella omistaa). Itselle elämäni onnellisimmat hetket ovat olleet kun olen viettänyt aikaa suurten rakkauksieni kanssa, joista olen tiennyt, että en voi koskaan saada heitä itselleni.
Täysin samaa mieltä, ei asia ole noin yksiselitteinen kuin jotkut ajattelevat. Itse uskon edelleenkin heidän olevan toisilleen something more.
 
vierailija
Tulipa haikea olo omasta puolesta, kun luki ficin, jossa Joksut menevät Lontooseen ja kaikille iskee heti jäätävä koti-ikävä. Niin kaukainen ajatus, että voisi olla jokin koti, mihin ikävöidä.
 
vierailija
Siis minkä nyt pitäisi olla totta? K tekee of, koska hän haluaa tehdä. Musiikkia tekee samasta syystä. Ei ole tyyppi, jota voisi kahlita vain yhteen asiaan.
[/QU
Eri kirjoittaja, mutta ymmärrän kenties mitä alkuperäisen kommentin kirjoittaja hakee.
Ehkä se ristiriita siinä, mikä on tavoite. Jos homman ydin on se, että tekee mitä huvittaa ja saa eläkerahat kokoon nopeasti, niin sehän on ihan fine. Mutta toisaalta taas, on nyt monesti sanonut, että haluaa tehdä musiikkijuttua isommin ja laajemmalle. Ja sitä taas ei ehkä edistä nuo vähän kotikutoiset OF jutut Häärijän kanssa.
Jos linja tuolla OF:n puolella jatkuu tuollaisena, niin alkaa varmasti enemmän tulemaan myös niitä klikkiotsikoita, jotka vie huomion siitä musiikista. Niiden otsikoiden perusteellahan ihmiset luo sen mielikuvansa ja jos lööppi antaa ymmärtää, että K julkaisee OF:ssä Häärijän kanssa "eroottista" matskua, niin jäähän siitä vähän outo maku. Se rajaa väistämättä osan faneista ulkopuolelle. Kynnys lähteä OF-tähden keikalle saattaa olla liian korkea. Siinä ei enää riitä selitys, että kyllä siellä voi muutakin julkaista kuin jotain p"rnoa, kun nyt ei kuitenkaan ole kysymys mistään kissavideoista. Sillä eihän nuo nyt ole myöskään mitään musiikkiin liittyviä fanijuttuja.
Maine on katoavaista ja varmaan enemminkin haluaisi tulla muistetuksi musiikista kuin kämäisistä OF julkaisuista? Se vaara siinä kuitenkin nyt piilee.
Media on mielestäni toistaiseksi kohdellut K:ta tosi nätisti ja totisesti toivoisin, että niin myös jatkuisi.
Ja siis mulle ihan sama, vaikka OF:ssa julkaisisi mitä vaan. Tosin itseäni miellyttäisi enemmän pelkät kuumat K kuvat 😄
 
vierailija
Ihana kuulla, että niistä oli iloa! Olen kyllä tuon keikan jälkeen ollut täysin hurahtanut Bojaniin, huhhuh... Ja minähän siis myöhästyin lauantaina laiturilla istuessani junastakin, kun katsoin näitä kaverini lähettämiä videoita puhelimella. Istuin nimittäin väärällä laiturilla ja juna meni jo . Nyt ehkä ymmärrätte, miksi näin kävi.
😂
 

Yhteistyössä