Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt vasta pääsin katsoo Ritva-Liisan videot Tampereen Olympiasta. 🙏🔥🩷 Kiitos, kiitos. Niin upea tunnelma, ja maailman kuumin B. Tähän mennessä heidän kuumin esitys. Tätä on vaikea (mahdoton) päihittää!
 
vierailija
Joku kysyi vauvalla linkkiä eroottisiin tarinoihin, joissa seikkailee kaksi miestä. Aihealueita on paljon ja novelleja on joka lähtöön. Osa on kevyitä ja valitettavasti joukossa on myös sellaisia, jotka itsestäni ovat vastenmielisiä. Lukemalla vain löytää itselleen sopivat. Jos jotakuta ei kiinnosta seksiä sisältävät ja ehkä jopa suorasukaiset tarinat, niin he voivat jättää linkin avaamatta.
Tää kyllä kiinnostaa! Kiitos linkin jakamisesta! En oo ikinä lukenu mitään muuta kuin ficcejä netistä, niin vähän arveluttaa avata tän nimistä sivua. Onko kokemuksia, tuleeko täältä viruksia tai moskaa?
 
vierailija
MITÄ SIELLÄ OF ON?
Selostus Tumblrista:

Jere and Häärijä are in the water, Kä wears shades and is floating with the soles of his feet facing the camera.
He gestures for Häärijä to come closer and points at his crotch underwater.
Häärijä approaches, Kä grabs his head and forces it underwater, up and down, forcing Häärijä to give him a watery bl*wjob.
 
vierailija
En nyt jaksa mennä enempää aiheeseen, mutta kun joku mietti mihin voi tehdä ilmoituksen jos netissä esitetään valheellisia & mainetta likaavia väitteitä sinusta tunnistetietojen kuten vaikka kuvan kanssa voi asian viedä poliisille. Tehdä tutkintapyynnön. Se mitä siitä sitten seuraa varmasti on kiinni monesta seikasta.
Tottakai minä sen tiedän mutta tälläisessa kuten väitetty tapaus se ei johda mihinkään. Vähän sama kuin tuo uudempi mistä nyt jankkaa ja en edes viitsi toistaa kun kukaan ei ole noin edes kirjoittanut tai väittänyt ja jotenkin onnistuu tuonkin saamaan taas joihinkin aivan eri sfääreihin.
 
vierailija
Selostus Tumblrista:

Jere and Häärijä are in the water, Kä wears shades and is floating with the soles of his feet facing the camera.
He gestures for Häärijä to come closer and points at his crotch underwater.
Häärijä approaches, Kä grabs his head and forces it underwater, up and down, forcing Häärijä to give him a watery bl*wjob.
Laittakaa linkkejä jos tulee piirroksinakin vastaan.
 
vierailija
Juuri tänään ajattelin, että Thaimaassahan ois hyvä tilaisuus kuvata lisää of-sisältöä (jos sellaistaaikovat tehdä), tosin ajattelin, että se julkaistaisiin joskus myöhemmin.
 
vierailija
Hmm, en nyt ton yhden päivityksen takia taida viitsiä ottaa OF tilausta, mutta täytyy ehkä harkita jos noita alkaa tulla enemmänkin... Kuukausihinta näköjään edelleen sama kuin joulukalenterissa.
 
vierailija
Mä katoin tänään Tavastian K18 keikalta ekoilta riveiltä kuvattuja videoita ja mietin miten tuun ikinä ee-lippuni kanssa pysymään hengissä, kun B tapittaa jokaista silmiin ja hymyilee kuin naantalin aurinko kun joku laulaa mukana. Saati sitten ne liikkeet.

Noh, kuolen ainakin nähtyäni enkelin
 
vierailija
Täällä oli juttua aikaisemmin, että B on välillä "too much". No niin mullekin. Mä en nyt jaksa ottaa vastaan tota hiustenleikkuujuttua. Argh. Toi mies on vaan "liikaa".
Mä olen nyt siinä jamassa, että välttelen B n näkemistä. Odotan, että hän alkaa minusta näyttää vähemmän taivaalliselta. Varovasti käyn kyllä kurkkaamassa B n omat postaukset, mutta en mitään ylimääräistä. Tämä on jo naurettavaa. 🙈
 
vierailija
Joku kysyi vauvalla linkkiä eroottisiin tarinoihin, joissa seikkailee kaksi miestä. Aihealueita on paljon ja novelleja on joka lähtöön. Osa on kevyitä ja valitettavasti joukossa on myös sellaisia, jotka itsestäni ovat vastenmielisiä. Lukemalla vain löytää itselleen sopivat. Jos jotakuta ei kiinnosta seksiä sisältävät ja ehkä jopa suorasukaiset tarinat, niin he voivat jättää linkin avaamatta.
Mullakin on kaveri, joka lukisi näitä mielellään... Vinkatkaa, millainen sivusto on kyseessä! Monet somekanavat on tullu laitettua ja ficcejä tallennettua, mutta tämä sekä arveluttaa että kiinnostaa😁
 
vierailija
Mä katoin tänään Tavastian K18 keikalta ekoilta riveiltä kuvattuja videoita ja mietin miten tuun ikinä ee-lippuni kanssa pysymään hengissä, kun B tapittaa jokaista silmiin ja hymyilee kuin naantalin aurinko kun joku laulaa mukana. Saati sitten ne liikkeet.

Noh, kuolen ainakin nähtyäni enkelin
https://www.tiktok.com/@sallaorvokki/video/7283152736416255265?is_from_webapp=1&sender_device=mobile&sender_web_id=7320356166684853793 🌟
 

Yhteistyössä