Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös joskus joku joksuista sanonut et oli jossain kohtaa vapaata ja joku päivä tai pari jos sitäkään meni niin ne ei malttaneet olla hengailematta keskenään tää kertoo jo jotain ovat kyl tosi tosi läheisiä keskenään varsinkin kun vielä Lontooseenkin muuttavat todennäköisesti samaan kämppään
Joo tuo lämpö heidän välillään on ihanaa, kaikesta näkee että on läheiset välit. Minustakin ovat harvinaisen symppiksiä kaikki.
 
vierailija
Kattelin vanhoja haastatteluita K:sta ja törmäsin tämmöseen. Voi olla että on ollut täällä joskus. Katsoin ensin alkuperäistä haastattelua ja sitten ehdotettiin tätä. Onneksi ei ollut toisinpäin, koska olis saattanut mennä melkein täydestä nopeasti katsottuna https://www.youtube.com/watch?v=t_EECxy4E5o
Tää oli kyllä hyvin tehty 😅 Kun näin tämän ekan kerran, niin odottelin silloin vuoroani verikokeeseen ja jouduin pidättelemään naurua odotusaulassa. Helpotti piikkijännitykseen!
 
vierailija
Allun isä jakoi tämän videokoosteen kuluneesta vuodesta, mukana muutama pätkä Kärtsästä ja Bojanistakin

 
vierailija
Tai Torna a Casa. -Eri
Tai Coraline. Yksi mun kaikkien aikojen lempparibiiseistä. Ja kannattaa ehdottomasti tutustua sanoihin. Englanninkielisistä The Loneliest iskee myös - yleensä tykkään vähän raskaammasta musiikista mutta Damianon balladit on kyllä 👌.

T. Sisilia täältä kotisohvalta kerälle kiertyneen, onnellisena tuhisevan huskynpuolikkaan vierestä. Meillä oli muuten semmoiset lempeät 18 lämpöastetta täällä iltapäivällä kun päästiin kotiin 😁. Suomeen jääneet sukulaiset oli hieman katkerana 😅.
 
vierailija
vierailija
Tai Coraline. Yksi mun kaikkien aikojen lempparibiiseistä. Ja kannattaa ehdottomasti tutustua sanoihin. Englanninkielisistä The Loneliest iskee myös - yleensä tykkään vähän raskaammasta musiikista mutta Damianon balladit on kyllä .

T. Sisilia täältä kotisohvalta kerälle kiertyneen, onnellisena tuhisevan huskynpuolikkaan vierestä. Meillä oli muuten semmoiset lempeät 18 lämpöastetta täällä iltapäivällä kun päästiin kotiin . Suomeen jääneet sukulaiset oli hieman katkerana .
Kieltämättä kelpaisi nuo lämpöasteet, kun Helsingissäkin tällä hetkellä -18c. 🥶
 
vierailija
Tai Coraline. Yksi mun kaikkien aikojen lempparibiiseistä. Ja kannattaa ehdottomasti tutustua sanoihin. Englanninkielisistä The Loneliest iskee myös - yleensä tykkään vähän raskaammasta musiikista mutta Damianon balladit on kyllä .

T. Sisilia täältä kotisohvalta kerälle kiertyneen, onnellisena tuhisevan huskynpuolikkaan vierestä. Meillä oli muuten semmoiset lempeät 18 lämpöastetta täällä iltapäivällä kun päästiin kotiin . Suomeen jääneet sukulaiset oli hieman katkerana .
Ihan samat lempparit minullakin! Tykkään aika monista muistakin heidän biiseistään. Kaikkia en ole tainnut kuitenkaan kuulla kun en ole kuunnellut albumeja läpi koskaan.
 
vierailija
Olikos täällä jo jaettu tumbussa ollut video, jossa Frank on tehnyt comebackin? Videolla K pumppaa ilmaa, siis ihan asiallisesti, ei K18 versiona 😊 Tumputtomana en saa jaettu, ehkä video napattu jonkun reissussa olijan ig:stä tmv?
 
vierailija
Komppaan sua. Oon 100% varma siitä et tää on mun eka ja vika shippi Saa nähä kauan tässä paatissa tulee vielä seilattua, mitään merkkejä siitä et pitäis hypätä kyydistä pois ei oo näkyvissä. Ja tää on tuonu niin paljon iloa elämään ja siihen päälle vielä K:n ja Jokerien musa ni mielellään sitä seilaa paatissa ties kuinka pitkään
Mä oon kans varma, ettei muita shippejä tule. Ihmettelen todella, jos jollakulla on oikein tarve etsiä tällaista, eipä itselläni ole ainakaan ikinä ollut. Tämä tuli syliini pyytämättä ja ennakoimatta, ja mulle tämä on vain kahden ihmisen yhteen toivomista. Jos jotkut ovat keksineet sille termin eli nimen ja jotain "sääntöjä", niin en mä sille mitään mahda. En kuitenkaan toimi niiden pohjalta tässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Vauvan puolelta: Jokereiden YouTuben alkaa tulemaan liveversiot areenakeikalta, tänään aloittavat ne bi smelillä.
Apua, katoin just ton Ne bi smelin, enkä oo vielä katsonut sitä konserttitaltiointia, kun säästelen parempaan hetkeen, mutta siis nyt tunnen itseni taas tosi vanhaksi, kun mun mielestä tuossa on taas Markille tyypilliseen tapaan ihan liian nopeat leikkaukset. Siis liian nopeat tällaiselle boomerille, ymmärrän kyllä, että nuorisolaiset kai tykkää tuollaisesta tyylistä, jota esim tiktokissa näkee. Mutta mä en meinaa jaksaa katsoa tollasia millisekunnin välähdyksiä, haluan pitkiä kuvia, että ehtii nähdä kunnolla. Siis todella hyvännäköistä kuvaa muutoin, laadukkaasti tehty jne. Mutta tuntuu kuin ei luotettaisi siihen, että katsojan kiinnostus kyllä pysyy yllä, vaikkei kuva vaihdu alle sekunnin välein. Sisältö on kuitenkin sen verran kiinnostavaa, että se ei kaipaisi mitään visuaalista kikkailua nopeilla leikkauksilla.
Onko se koko taltiointi yhtä nopeatempoista, vai oliko tuo nyt ääriesimerkki? Vaikka kyllä mä sen joka tapauksessa ostan, ja yritän katsoa.
 
vierailija
Olikos täällä jo jaettu tumbussa ollut video, jossa Frank on tehnyt comebackin? Videolla K pumppaa ilmaa, siis ihan asiallisesti, ei K18 versiona Tumputtomana en saa jaettu, ehkä video napattu jonkun reissussa olijan ig:stä tmv?
Voi Frank, mitä kaikkea oletkaan päässyt näkemään pumppaussessioista Tavastian takahuoneessa lähtien. Olisinpa sinä.

 
vierailija
Valtasin törkeästi olkkarin teeveen, kytkin HDMI-piuhalla läppärin kiinni siihen ja parkkeerasin sen eteen silittämään. Tällä syyllä sain sitten rauhassa olla siinä ja puuhata omiani melkein kaksi tuntia. Toimi erinomaisesti, ja en todellakaan halua päästää irti Boitsu-obsessiostani, varsinkin kun nyt sai rauhassa ihastella HD-laadulla häntä ja jokaista hikipisaraa kasvoilla.
Hitto mun pitää saada TV! 😂
 
vierailija
Jokin K:n ja B:n tavassa kommunikoida ja elehtiä, kun he ovat toistensa kanssa, tuovat minulle mieleen Danin ja Philin. Eleissä näkyy välittömyyttä, välittämistä ja lämpöä.

D&P ovat tuttuja Youtubesta, jossa aloittivat yhteisten videoiden tekemisen joskus v.2009. (Itsekin seurasin heitä tuolloin samaa ikäluokkaa olevana.) Heidän väleistään spekuloitiin paljon ja heistä kirjoitettiin ficcejä, mutta he eivät kommentoineet asiaa. Sitten 10 vuotta myöhemmin 2019 ensin Dan tuli kaapista, ja myöhemmin Phil seurasi. Nyt he ovat suunnitelleet ja rakentaneet talon, jossa asuvat yhdessä. Kumpikaan ei ole kuitenkaan halukas kommentoimaan sitä, seurustelevatko he. Ehkä seurustelevat, ehkä eivät. Eikä sillä pitäisi olla merkitystäkään muille kuin heille itselleen. Videoita he tekevät yhdessä edelleen ja näyttävät onnellisilta.

En tarkoita, että K/B:llä olisi sama tilanne kuin D/P:llä. Huomaan kuitenkin molempien kaksikkojen välillä lämpöä. Pointtini on, että ihmissuhteet voivat olla monimutkaisempia kuin miltä näyttävät ja asiat voivat viedä aikaa.
Onks nää ne Ccc-reagoijat? Super-ihana kaksikko! 💕🩷
 
vierailija
Olen kadottanut ficin, jossa viisujen finaaliyönä K&B ovat baarissa(?) ja päätyvät johonkin sivukujalle panemaan ja lopuksi Bojan järjestää heille "piknikin" varhain aamulla (jossa tosin on vain viiniä jota he eivät edes juo), ennen kuin lähtevät samoilla silmillä lennoilleen. Kellään havaintoa? :D
 
vierailija
Apua, katoin just ton Ne bi smelin, enkä oo vielä katsonut sitä konserttitaltiointia, kun säästelen parempaan hetkeen, mutta siis nyt tunnen itseni taas tosi vanhaksi, kun mun mielestä tuossa on taas Markille tyypilliseen tapaan ihan liian nopeat leikkaukset. Siis liian nopeat tällaiselle boomerille, ymmärrän kyllä, että nuorisolaiset kai tykkää tuollaisesta tyylistä, jota esim tiktokissa näkee. Mutta mä en meinaa jaksaa katsoa tollasia millisekunnin välähdyksiä, haluan pitkiä kuvia, että ehtii nähdä kunnolla. Siis todella hyvännäköistä kuvaa muutoin, laadukkaasti tehty jne. Mutta tuntuu kuin ei luotettaisi siihen, että katsojan kiinnostus kyllä pysyy yllä, vaikkei kuva vaihdu alle sekunnin välein. Sisältö on kuitenkin sen verran kiinnostavaa, että se ei kaipaisi mitään visuaalista kikkailua nopeilla leikkauksilla.
Onko se koko taltiointi yhtä nopeatempoista, vai oliko tuo nyt ääriesimerkki? Vaikka kyllä mä sen joka tapauksessa ostan, ja yritän katsoa.
Mua häiritsi siinä ihan sama.
 
vierailija
“Like Hell It Is Written in the Stars” -ficin nelosluvussa “Travel Light” koko luku on pelkkää NT:tä. Siellä on siis paljon tuttuja tapahtumia ja muita juttuja aina nauta-aitiosta lähtien, mutta toki kulisseissa tapahtuu kaikenlaista muutakin. Ensi luvussa sitten taas enemmän draamaa. :) https://archiveofourown.org/works/52422307/chapters/132616237

- Joymuffin
Tämä voisi olla niin faktaa, niin faktaa koko tarina. Ja todella toivoisin, että olisi. Kaunis ja herkkä. Kiitos.

Oliko sun vai jonkun toisen samaa NT-touria käsitelleessä ficcissä Bojanilla ajatus, että vaikka mitään ei yön aikana tapahtuisi, hän haluaa edes kerran herätä Jeren vierestä? Sekin tuntui niin todelliselta, kun mietti Tavastian jälkeisiä tapahtumia.
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tämä voisi olla niin faktaa, niin faktaa koko tarina. Ja todella toivoisin, että olisi. Kaunis ja herkkä. Kiitos.

Oliko sun vai jonkun toisen samaa NT-touria käsitelleessä ficcissä Bojanilla ajatus, että vaikka mitään ei yön aikana tapahtuisi, hän haluaa edes kerran herätä Jeren vierestä? Sekin tuntui niin todelliselta, kun mietti Tavastian jälkeisiä tapahtumia.
Kiitos kovasti! Itse en ole ihan tyytyväinen tähän lukuun, mutta ainakin se loppuu itseänikin miellyttävästi. :)

Ja en ole varma, on tullut kirjoitettua niin monta ficciä, että en ole edes varma monellako niistä ollaan NT:llä, hups. :) Voi olla jostain minunkin ficistäni. Uskon kyllä, että ovat hyvin mahdollisesti nukkuneet vierekkäin (niin ettei mitään tapahtunut).

Alun perin ei pitänyt olla näin iso teema tässä ficissä, mutta minua kiehtoo omienkin kokemusten takia kovasti tematiikka, jossa voi samaan aikaan olla tyytyväinen siihen mitä saa ja erittäin onnellinen siitä ja samalla toivoa enemmän, etenkin kun monien palstakommenttien mukaan tällaista ei voi edes olla.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä