Oiskohan mulla DPO1 tänään, ehkäpä, vaikka vaikea sanoa. Mutta jos sillä liittyis piinalistalle
Se on mahdollista siihen asti kun menkat alkaa ja joillain näkyy jopa vasta sitten kun menkat myöhässä.Täällä nega testattu dpo 9 Eipä kyllä odotuksetkaan korkealla olleet, kun oli vaan 1 mahdollinen yrityskerta siinä oikeaan aikaan. Mutta ainahan sitä toivoo! Onkohan mahdollista että vielä muuttuis plussaksi, vai oliskohan dpo 9 jo jotain näkyvissä, jos olis tärpännyt?
Kauhea flunssa päällä niin olo on kehno jo senkin puolesta. Viime päivinä on kovasti nippaillut alavatsalla ja maha ollut tosi turvonnut. Mutta ei näistä tiedä ikinä, kun pms-oireet niin samanlaisia kuin raskausoireet
Justiin joulun aikaan puhuin perheystävän kanssa, joka kertoi, että hänellä ei plussa meinannut näkyä millään testeissä, ja lopulta se varmistettiin verikokein. Ensimmäinen kolmannes alkaa hänellä päättyä tässä, ja kaikki hyvin. Että eipä näistä aina tiedä!Täällä nega testattu dpo 9 Eipä kyllä odotuksetkaan korkealla olleet, kun oli vaan 1 mahdollinen yrityskerta siinä oikeaan aikaan. Mutta ainahan sitä toivoo! Onkohan mahdollista että vielä muuttuis plussaksi, vai oliskohan dpo 9 jo jotain näkyvissä, jos olis tärpännyt?
Kauhea flunssa päällä niin olo on kehno jo senkin puolesta. Viime päivinä on kovasti nippaillut alavatsalla ja maha ollut tosi turvonnut. Mutta ei näistä tiedä ikinä, kun pms-oireet niin samanlaisia kuin raskausoireet
Nämä kuulostaa kyllä uskomattomille. Itse siis testannut raskauden varalta nyt pian 1,5 vkoa ja negaa näyttää rfsu ja apteekin omat. (Ed kierrossa oli pienen pieni mahdollisuus, kun siemenet talletettiin dpo-3.) Mutta semmoinen jatkuva paineen tunne vatsassa ja ajoittainen nippailu. Hurjaa, jos testit olisivatkin väärässä.. Toisaalta ovuloin ilmeisesti juuri uudelleen, joten lh:n nousu ja taas lasku luulisi olevan aika vahva merkki siitä, ettei raskaus pääse yllättämään. No, verikokeella saisi selvyydenJustiin joulun aikaan puhuin perheystävän kanssa, joka kertoi, että hänellä ei plussa meinannut näkyä millään testeissä, ja lopulta se varmistettiin verikokein. Ensimmäinen kolmannes alkaa hänellä päättyä tässä, ja kaikki hyvin. Että eipä näistä aina tiedä!
Niinhän se kyllä on. Kiitos tsempeistä ja onnittelut vielä sulle raskaudesta 🩷Se on mahdollista siihen asti kun menkat alkaa ja joillain näkyy jopa vasta sitten kun menkat myöhässä.
Mulla ei näkyny dpo9 mitään ja seuraavana päivänä tuli haamu
Kiitos tsempeistä Ei 39v mun mielestä oo liian vanha ensisynnyttäjä, eiköhän isompi merkitys oo sillä miten hyvin pitää kropastaan ylipäänsä huolta Toivottavasti teillä tärppää pianTsemppiä tosi paljon! <3
Ymmärrän tosi hyvin ton pelon tosta, kun ei heti tärppääkään. Mäkin oon ensisynnyttäjäksi vähän mielenkiintoisen ikäinen (39), ja vaikka ei kyllä yhtään muuten tunnu siltä, jännittää, miten mahtaa käydä onnistumisen suhteen.
Tämä oli siis mun viestiKiitos tsempeistä Ei 39v mun mielestä oo liian vanha ensisynnyttäjä, eiköhän isompi merkitys oo sillä miten hyvin pitää kropastaan ylipäänsä huolta Toivottavasti teillä tärppää pian
Mä sain mun esikoisen 39v. Ja nyt yritetään toista ja oon 41.Tsemppiä tosi paljon! <3
Ymmärrän tosi hyvin ton pelon tosta, kun ei heti tärppääkään. Mäkin oon ensisynnyttäjäksi vähän mielenkiintoisen ikäinen (39), ja vaikka ei kyllä yhtään muuten tunnu siltä, jännittää, miten mahtaa käydä onnistumisen suhteen.
Tsemppiä!Dpo11 ja raskaustesti täysin nega. Näin arvelinkin koska olo on täysin normaali. Eli varmaankin loppuviikosta soitto Taysiin ja sitten kohti ensimmäistä pakastealkion siirtoo.
Ei mullakaan oo, mutta ei mulla kyllä kauheesti oo yleensäkkään ennen kun alkaa tsemppiä myös sinneTsemppiä!
Mäkin testasin tänään dpo 10 negan. Ei minkäänlaisia tuntemuksia kehossa jotka viittais raskauteen, mutta ei kyllä menkkaoireitakaan vielä.
On kyllä niiiiiin haalea nyt, että vaikea sanoa jos on tosiaan ollut yli testausajan tietyllä tapaa ehkä vois pitää toivoa yllä, mutta ettei nyt revi itseään rikki suotta toivomalla liikaa
Näettekö näissä jotain?
Testissä näkyy haalea viiva omaan silmään, mutta en oo varma koska se ilmestyi siihen. Testiajan ulkopuolella varmaan kuitenkin, kun aamulla katsoin testin olevan nega ja jätin vessaan. Kun katsoin vähän myöhemmin, siinä näkyy jotain viivaa. Eli ehkä perus roskishaamu siis? 🫣 Voikohan sellaisesta roskishaamusta vielä olla mahdollisuutta muuttua plussaksi. En oo ikinä ennen tällaista saanut
Kyllä mää jonku hyyvin haalean viivan nään! Uutta testiä vaan tulevina päivinä!
Näettekö näissä jotain?
Testissä näkyy haalea viiva omaan silmään, mutta en oo varma koska se ilmestyi siihen. Testiajan ulkopuolella varmaan kuitenkin, kun aamulla katsoin testin olevan nega ja jätin vessaan. Kun katsoin vähän myöhemmin, siinä näkyy jotain viivaa. Eli ehkä perus roskishaamu siis? 🫣 Voikohan sellaisesta roskishaamusta vielä olla mahdollisuutta muuttua plussaksi. En oo ikinä ennen tällaista saanut