Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuossa esitetriin ettei henkilö saisi miettiä omaa onnellisuuttaan vai sitä naista. Näinhän se ei ole. Enkä itse usko on elliaeen suhteeseen jos siihen on joku pakotettuna.

Itse en tiedä gf suhteesta mitään. Minusta näyttää, että olisivat eronneet
Juurihan lähtivät yhdessä matkalle isolla porukalla toki, mutta yhdessä silti. Eikä sun jutut ole oikein shippausta nähneetkään.
 
vierailija
Tuossa esitetriin ettei henkilö saisi miettiä omaa onnellisuuttaan vai sitä naista. Näinhän se ei ole. Enkä itse usko on elliaeen suhteeseen jos siihen on joku pakotettuna.

Itse en tiedä gf suhteesta mitään. Minusta näyttää, että olisivat eronneet
Eivätkös juuri viettäneet perhejoulua yhdessä (tatskakäsi?) ja nyt ovat lomalla yhdessä.
 
vierailija
Pidä sinä nyt pääsi kiinni ja lakkaa keksimästä argumentteja, joita tuputat toisten suuhun. Eroa ei ole toivonut kukaan kuin sinä harhaisessa mielikuvituksessasi, jotta voit tällä lyömättömällä sanan säillällä sitten hakata muita.
Todella lapsellinen kommentti sulta. Miksi purkaat pahaa oloasi täällä muihin. Poistu tästä ketjusta kiitos.
 
vierailija
Juurihan lähtivät yhdessä matkalle isolla porukalla toki, mutta yhdessä silti. Eikä sun jutut ole oikein shippausta nähneetkään.
Minkä perusteella sielä edes on mitään tyttöystävää? Ei mitään tietoa tästä ole. Se tiedetään, että on sukua ja ystäviä mukana ja lentokoneessa veli oli vieressä. En nyt oikein koe lemmenlomaksi. Vaikuttaa harhalta koko suhde
 
vierailija
Vai harhaa? Mitä teidän shippaajien omat jutut sitten on?
Jaa. Minusta materiaalia kylä on aikalailla. Tyttöystävästä on jotain kättä ja jalkaa ja oletuksia. 🤷 Voihan hän olla olemassa mutta ei kyllä materiaalia ole sitten tästä. Ainoa vähänkään uskottava lähde on Seiska ja miten se K on sanonutkaan. Älkää uskoko juttuihin ja lööppeihin. 🤔
 
vierailija
Bojanista on puhuttu ja näyttäydytty yhdessä ja elekieli kertoo paljon ja muukin käytös.

Suhteesta en tiedä, mutta ystävyyttä varmasti on ainakin. Tyttöystävästä ei ole yhtään mitään tietoa
 

Yhteistyössä