Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan mielenkiinnosta, mikä on syynä että kirjoitat tällaista jos se ei muka trollausta ole? Mitä ajat tällaisilla viesteillä takaa?
Osa tämäkin ketjun kirjoittajista on naisia ja minusta ketjuun pätee sanonta että nainen on naiselle susi. Odotetaan että Kärtsy ja Boitsu päätyvät yhteen, mutta silloin asiassa tulee kärsimään se nainen. Entä hänen tunteet ja oikeus onneen?
 
vierailija
Kn fanikunta on vaihtunut viisujen myötä lähes totaalisesti. Parikymppiset nuoret miehet on kadonneet katsomoista, tilalle ovat tulleet kaikenikäiset naiset, joita ei ennen keikoilla näkynyt. Toki siellä miehiäkin on, mutta erilaisia miehiä kuin aiemmin.

Oma poika kävi keikoilla ennen UMKta, mutta nyt ei enää käy, koska "Käärijä on nykyisin kaupallista p**aa".
Tuo kaupallinen paska juttu liittyy siihen tunnettuuteen. On ihmisiä jotka ei pidä siitä, että useampi kuuntelee samaa. Sama kuvio toistunut monen tutun bändin kanssa. Tietty joukko irtautuu faneista heti kun tulee enemmän tunnettuutta bändille ja enemmän faneja. Bändi muuttuu kaupalliseksi näiden fanien mielestä ihan vaan kun ei ole enää mitään suppeaa fanikuntaa.
 
vierailija
Osa tämäkin ketjun kirjoittajista on naisia ja minusta ketjuun pätee sanonta että nainen on naiselle susi. Odotetaan että Kärtsy ja Boitsu päätyvät yhteen, mutta silloin asiassa tulee kärsimään se nainen. Entä hänen tunteet ja oikeus onneen?
Yleisesti ottaen oletko siis sitä mieltä, että jos toinen ei enää haluakaan olla yhdessä on sen naisen tunteiden takia oltava väkisin yhdessä?

Millä tavalla se olisi onnellista kenenkään kannalta?
 
vierailija
Ei ole trollausta sanoa, että mielestäsi se on epäuskottavaa. Sen sijaan on trollausta väittää, että he ovat heteroita ja se on fakta, tai että bimiehet eivät seurustele koskaan miesten kanssa tai että tutkimusten mukaan usein asia X joten asia Y ei ole mahdollinen.
Entä jos he ovat heteroita? Entä jos se on fakta? Se mikä sulle on trollausta, ei sitä suurimmalle osalle ihmisistä ole.
 
vierailija
Yleisesti ottaen oletko siis sitä mieltä, että jos toinen ei enää haluakaan olla yhdessä on sen naisen tunteiden takia oltava väkisin yhdessä?

Millä tavalla se olisi onnellista kenenkään kannalta?
Minusta kysymys on typerä, koska vaikuttaa siltä, että K on valintansa tehnyt ja hän on onnellinen näin. K:n ja B:n välissä on taas syvää ja ainutlaatuista ystävyyttä.
 
vierailija
Minä toivon eroa
Entä jos he ovat heteroita? Entä jos se on fakta? Se mikä sulle on trollausta, ei sitä suurimmalle osalle ihmisistä ole.
Asioiden keksiminen päästään ja väittäminen faktoiksi on trollausta. Jos keksii asioita päästään, niin toki voi joskus osua myös oikeaan, kuten rikkinäinen kellokin on kahdesti päivässä oikeassa. Mutta tämän toki tiesitkin jo. :) Trollauksesi on varsin heikkotasoista.
 
vierailija
Mikä ihme tällä yhdellä nyt on oikeasti hätänä, kun pitää tätä ketjua tuutata täyteen roskaviestejä keskellä yötä. Jos noin vahvasti menee tunteisiin K&B-palstalla K&B, niin olisi parempi vaihtaa maisemaa. Mutta eihän tämä tyyppi sitä tee, koska ei ilmeisesti saa mistään muualta vastauksia viesteihinsä tai pysty kokemaan ihmiskontakteja...
 
vierailija
Minä toivon eroa

Asioiden keksiminen päästään ja väittäminen faktoiksi on trollausta. Jos keksii asioita päästään, niin toki voi joskus osua myös oikeaan, kuten rikkinäinen kellokin on kahdesti päivässä oikeassa. Mutta tämän toki tiesitkin jo. Trollauksesi on varsin heikkotasoista.
Tässä meni keskeneräinen viesti sekaan. Ensimmäisen piti lukea, että "Minä toivon eroa tilanteissa, jossa ihmiset eivät voi hyvin suhteissa, mikä koskee esim. useita ystäviäni, jotka ovat erittäin onnettomissa suhteissa. Eron toivominen ei ole automaattisesti mitenkään kauhea asia, koska usein eroista seuraa hyviä asioita pidemmällä aikavälillä."
 
vierailija
Saattaa vähän olla, minustakin näyttää, että vähän viihteellä olisi samalla.

åSe on myös jotenkin niin söpöä, että B ei pahemmin hio niitä story-puheitaan (jotkuthan ottavat uusiksi, kunnes ovat "täydellisiä"), jos vähän sekoaa sanoissa niin naureskelee vaan ja lausuu uudelleen, kunnes menee oikein (tai ainakin sinnepäin).
Veikkaan, että video on kuvattu jomman kumman ulkoilmakeikan bäkkärillä, kun B:llä on korvamonitorit ja se musta poolo päällä, ja ovat aiemminkin kuvanneet promoja bäkkärillä. Siellä on varmaan odotellessa hyvin aikaa. B kyllä monesti vaikuttaa olevan pienessä hiprakassa, syntymähumalassa varmaan. :D
 
vierailija
Minä toivon eroa

Asioiden keksiminen päästään ja väittäminen faktoiksi on trollausta. Jos keksii asioita päästään, niin toki voi joskus osua myös oikeaan, kuten rikkinäinen kellokin on kahdesti päivässä oikeassa. Mutta tämän toki tiesitkin jo. Trollauksesi on varsin heikkotasoista.
Kirjoitat toivovasi eroa ja sen jälkeen syytät toisia vielä trolleiksi. Ei hyvin mene sullakaan.
 
vierailija
Minusta kysymys on typerä, koska vaikuttaa siltä, että K on valintansa tehnyt ja hän on onnellinen näin. K:n ja B:n välissä on taas syvää ja ainutlaatuista ystävyyttä.
Tuossa esitetriin ettei henkilö saisi miettiä omaa onnellisuuttaan vai sitä naista. Näinhän se ei ole. Enkä itse usko on elliaeen suhteeseen jos siihen on joku pakotettuna.

Itse en tiedä gf suhteesta mitään. Minusta näyttää, että olisivat eronneet
 
vierailija
Mikä ihme tällä yhdellä nyt on oikeasti hätänä, kun pitää tätä ketjua tuutata täyteen roskaviestejä keskellä yötä. Jos noin vahvasti menee tunteisiin K&B-palstalla K&B, niin olisi parempi vaihtaa maisemaa. Mutta eihän tämä tyyppi sitä tee, koska ei ilmeisesti saa mistään muualta vastauksia viesteihinsä tai pysty kokemaan ihmiskontakteja...
Mulla on paljon ihmiskontakteja, mitä taas sulla vissiin ei ole. Olen K&B shippaaja, mutta musta on käsittämätöntä, että sä toivot Jeren parisuhteen menevän poikki, jotta sun omat fantasiat pääsisivät toteutumaan. Olet liian syvällä shippauksessa.
 

Yhteistyössä