Sofi Oksanen kirjoittaa hyvin taustoja sille, mistä on pienet perussuomalaiset tehty

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mikä on puoluekantasi? En aloittanut koskaan mitään FM:n kanssa, koska se oli sitä kuuluisaa pulushakkia.
Pulushakki kuvaa sitä hyvin. :LOL:

Itse pari kertaa ajauduin keskusteluun, mutta sitten kun se meni aina tuohon tuollaiseen lapselliseen sinun logiikkasi mukaan kukat ovat hirviä plaa plaa plaa -väittelyyn, opin jättämään ko. nimimerkin huomiotta. Nyt hän sai taas vierailijana kusetettua minut muutamaan kommenttiin, mutta onneksi vain sivustahuutelijana, niin ei tullut sentään traumoja. :sneaky:

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Akoilla tuntuu menevän helposti henkilöön nää jutut. Helpompaa tietenkin juoruta jostain vanhasta nikistä kuin tilastosta..
Jatketaan sitten kun ootte kikattaneet tarpeeksi..

Pulushakki kuvaa sitä hyvin.

Itse pari kertaa ajauduin keskusteluun, mutta sitten kun se meni aina tuohon tuollaiseen lapselliseen sinun logiikkasi mukaan kukat ovat hirviä plaa plaa plaa -väittelyyn, opin jättämään ko. nimimerkin huomiotta. Nyt hän sai taas vierailijana kusetettua minut muutamaan kommenttiin, mutta onneksi vain sivustahuutelijana, niin ei tullut sentään traumoja.
Hyvin kuvattu, juttu lähti hänellä aina ihan lapasesta ja toisen keskustelijan oli pitänyt puolustautua jotain hänen kehittämäänsä kuvitteellista asiaa vastaan. Lopulta en vastannut enää mitään, koska tuntui, että keskustelisi 11-vuotiaan esiteinin kanssa.

Akoilla tuntuu menevän helposti henkilöön nää jutut. Helpompaa tietenkin juoruta jostain vanhasta nikistä kuin tilastosta..
Jatketaan sitten kun ootte kikattaneet tarpeeksi..
No kun se jo päätettiin, että minä ja muut samanmieliset ollaan tulkittu työllisyystilastot ihan väärin. Se, että somalien työllisyysaste on n. 40 % ei kerro sitten työllistymisestä.

• Tykkää
Reactions: Ärsyttävä tyyppi
vierailija
FM sakihivutettiin persujen toimesta ulos tältä palstalta.
Tänne ei kukaan jää kirjoittelemaan Siitä asiasta pitää persujuntta tiukasti huolta.
Palstapesu luulee, että ilmatila on jälleen hänen hallussa, ja hänelle mieleiset kirjoittajat lipovat hänen takalistoa jatkossa. Tilanne on kuiten jatkossa 0-6 antipersujen hyväksi.

vierailija
Tänne ei kukaan jää kirjoittelemaan Siitä asiasta pitää persujuntta tiukasti huolta.
Palstapesu luulee, että ilmatila on jälleen hänen hallussa, ja hänelle mieleiset kirjoittajat lipovat hänen takalistoa jatkossa. Tilanne on kuiten jatkossa 0-6 antipersujen hyväksi.
Hauskasti sanottu. Pahoittelen purkausta akoista. Ette varmasti kaikki ole samanlaisia.
Saa tietenkin puolestani uskoa voittaneensa ilmatilan, by all means. Vaikka sitten sillä, et vedetään keskusteluun yhtäkkiä joku vanha nikki, jota aletaan hivuttaa porukassa
. Sanon, yrittääkseni lievittää sanojani, että se on akkamaista sanan alkuperäisessä merkityksessään. Ja onhan todistetusti tuollaisia akkoja olemassa.

Miten ihmeessä osallistuin hänen ulosajamiseen, kun en edes vastannut hänelle tai kommentoinut hänen ketjujaan?

vierailija
Sofi Oksanen: Tilannetta voisi korjata vahvistamalla maahanmuuttajiin liittyvää positiivista uutisointia. Sellaisia uutisia ei kuitenkaan lehdistön vapautta kunnioittavassa yhteiskunnassa voi keksiä, ellei niitä ole.
Oliko tämä ns Freudilainen lipsahdus vai osoitus rakenteisiin piiloutuneesta rasismista?
Mikälie, mutta faktaa ainakin. Musulmaaneista ei nyt vaan löydy positiivisia puolia!

vierailija
Hauskasti sanottu. Pahoittelen purkausta akoista. Ette varmasti kaikki ole samanlaisia.
Saa tietenkin puolestani uskoa voittaneensa ilmatilan, by all means. Vaikka sitten sillä, et vedetään keskusteluun yhtäkkiä joku vanha nikki, jota aletaan hivuttaa porukassa
. Sanon, yrittääkseni lievittää sanojani, että se on akkamaista sanan alkuperäisessä merkityksessään. Ja onhan todistetusti tuollaisia akkoja olemassa.
FM:llä luultavasti hajosi pää lopullisesti
savu nousi käämeistä niinku täällä eräällä naisoletetulla
sekavuus kiihty loppua kohden
sama kohtalo varmana edessä

Lue ihmeessä uutisia ja sivistä itseäsi. Kgb on ihan Neuvostoliiton ajoista harrastanut eripuran luontia muissa maissa. -60luvulta. Se on itseasiassa ihan mielenkiintoinen juttu. Propaganda on Suomessa rasistista, muissa maissa se voi olla jotain muuta. Mitä vain, mikä hajoittaa.

Juu siis vastaus siihen maajuttuunhan oli Ruotsi. Sä et sitä öyhötykseltäs nää. Katos, ei niillä kokoajan ole ollu ongelmia.

Sori, jos en lähde vastailemaan sun epärelevantteihin jankkaamisiin. Niitä on ihan liikaa..
Ja se oit muuten sä, joka et osaa argumentoida, koska et edes lue mun vastauksia, joihin vastaat.
Mitäköhän sä taas selität? KGB varmaan luo eripuraa, mutta mitä se nyt taas tähän liittyy? En mä ole väittänyt ettei se niin tekisi, joten tökerö olkiukko sinulta. Se että siirtolaisuus ei ole toimiva konsepti, ei riipu siitä mitä KGB tekee tai on tekemättä. Se vain ei ole toimiva konsepti. Nykyinen feminismikin luo yhteiskunnassamme eripuraa. Onko siis feminismikin KGB:n ja Putinin salajuoni?

Niin ja vielä että Ruotsiin ei saanut verrata, mutta nyt sitten saikin verrata. Sun jutut on kyllä niin sekavaa, että sun täytyy olla se sama tyyppi, joka ennenkin olet täällä kirjoitellut ja saanut nenillesi näissä keskusteluissa. Rekkaisit vaan rohkeasti nikin itsellesi. Tai ehkä mä alan kutsumaan sua vaikka möröksi. Koska sä aina kömmit jostain onkalostasi näihin keskusteluihin höpöttämään ihan päättömiä. Kohta varmaan tyylillesi uskollisena sanot jo vastanneesi kysymyksiini ja et voi enää vastata uudestaan, tai sitten mun pitää googlata. Näinhän ne keskustelut kanssasi aina päättyvät, kun sulla argumentit loppuu :)

vierailija
Mitäköhän sä taas selität? KGB varmaan luo eripuraa, mutta mitä se nyt taas tähän liittyy? En mä ole väittänyt ettei se niin tekisi, joten tökerö olkiukko sinulta. Se että siirtolaisuus ei ole toimiva konsepti, ei riipu siitä mitä KGB tekee tai on tekemättä. Se vain ei ole toimiva konsepti. Nykyinen feminismikin luo yhteiskunnassamme eripuraa. Onko siis feminismikin KGB:n ja Putinin salajuoni?

Niin ja vielä että Ruotsiin ei saanut verrata, mutta nyt sitten saikin verrata. Sun jutut on kyllä niin sekavaa, että sun täytyy olla se sama tyyppi, joka ennenkin olet täällä kirjoitellut ja saanut nenillesi näissä keskusteluissa. Rekkaisit vaan rohkeasti nikin itsellesi. Tai ehkä mä alan kutsumaan sua vaikka möröksi. Koska sä aina kömmit jostain onkalostasi näihin keskusteluihin höpöttämään ihan päättömiä. Kohta varmaan tyylillesi uskollisena sanot jo vastanneesi kysymyksiini ja et voi enää vastata uudestaan, tai sitten mun pitää googlata. Näinhän ne keskustelut kanssasi aina päättyvät, kun sulla argumentit loppuu
Jos ei kiinnosta tutustua Venäjän propagandaan, niin älä tutustu. Eihän siitä tarvitse mulle hermostua.

Tämä on itseasiassa ensimmäinen kerta, kun keskustelen kanssasi..

Oletteko te kaikki ihan sekaisin täällä???????
Onks tää joku sisäpiirivitsi?????????

Jos ei kiinnosta tutustua Venäjän propagandaan, niin älä tutustu. Eihän siitä tarvitse mulle hermostua.

Tämä on itseasiassa ensimmäinen kerta, kun keskustelen kanssasi..

Oletteko te kaikki ihan sekaisin täällä???????
Onks tää joku sisäpiirivitsi?????????
Se että Venäjä tekee maahanmuuton vastaista propagandaa, ei tarkoita että maahanmuutto olisi hyvä asia. Venäjä tekee propagandaa myös homoista ja monen monesta muustakin asiasta. Mä uskon tutkimattakin, että Venäjä voi käyttää maahanmuuttoa propagandanaan. Se vain ei muuta sitä itse asiaa miksikään. Sä edelleenkin rakentelet kiivaasti sitä olkiukkoasi. Aivan turhaan. Venäjä voi olla tehnyt juuri kuten kerrot, mutta Suomi ei ole erityisen rasistinen maa. Täällä kansaa jakaa siirtolaisuus islamisista maista ja se on jakanut kansaa täällä jo vuosikymmenet. Tämä ei ole mikään nyt Ukrainan sodan aikana noussut ilmiö. Venäjä ei tätä aihetta ole mitenkään keksinyt oman propagandansa kautta.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä