Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hmh, Suomi oli viime viikolla jo menossa Puolan ohi spotify-kuuntelijoissa, mutta nyt Suomen kuuntelijat tippui vähän yli tuhannella ja meni alle 20t. Puola johtaa nyt 1.5 t, ja Slovenia on enään 0.2t Suomea jäljessä, niin Suomi saattaa joutua kolmanneksi vähäksi aikaa. Sen alemmaksi ei putoa kun seuraava listassa on Alankomaat alle 10t kuuntelijalla.
Tuleva sijoitus riippuu varmaan paljon siitä miten helmikuun sinkku otetaan vastaan eri maissa. Kun se on enkuksi voin kuvitella että se jää vähemmälle kuuntelulle Sloveniassa ja Puolassa kuin Suomessa, koska sielläpäin slaavinkielisyys on luonnollisesti vielä tärkeämpää kuin täkäläisille faneille.
 
vierailija
Juuri niin. Eihän oikeastaan edes huijaa, koska pitää Bojanista. Minusta tuntuu edelleenkin, että se B n vapautuminen K sta puhuessaan johtuu siitä, että ovat selkeästi kaverivyöhykkeellä, eikä tarvitse jännittää mitä sanoo. Ei siinä haittaa, vaikka haastattelija puhuu love storysta.
Aivan! Mäki oon nyt tän kannalla! Mistä me tiedetään, vaikka K ois jo kihlannu avokkinsa.
 
vierailija
Hmh, Suomi oli viime viikolla jo menossa Puolan ohi spotify-kuuntelijoissa, mutta nyt Suomen kuuntelijat tippui vähän yli tuhannella ja meni alle 20t. Puola johtaa nyt 1.5 t, ja Slovenia on enään 0.2t Suomea jäljessä, niin Suomi saattaa joutua kolmanneksi vähäksi aikaa. Sen alemmaksi ei putoa kun seuraava listassa on Alankomaat alle 10t kuuntelijalla.
Tuleva sijoitus riippuu varmaan paljon siitä miten helmikuun sinkku otetaan vastaan eri maissa. Kun se on enkuksi voin kuvitella että se jää vähemmälle kuuntelulle Sloveniassa ja Puolassa kuin Suomessa, koska sielläpäin slaavinkielisyys on luonnollisesti vielä tärkeämpää kuin täkäläisille faneille.
Pelkästään spotifyn kuuntelijoita ei kannata katsoa osalla ei ole edes spotifyä ja on muitakin alustoja mitä suomalaiset käyttävät esimerkiksi deezer ja Apple music. Osa saattaa kuunnella myös pelkästään youtubesta
 
vierailija
On, mutta on se silti myös jollain tasolla rakastunut Bojaniin. Nämä ovat kaksi eri asiaa. K:n toiminta Bojanin kanssa ja sitten K:n toiminta artistina. Jos niissä on yhtymäkohtia, okei, mutta toimistotyöläisenäkin K:sta voisi sanoa, että on jollain tasolla rakastunut Bojaniin. Siis Jere.
Siis nimenomaan Jere on ainakin ollut vähintäänkin ihastunut Bojaniin. Ja Bojan Jereen, ei Käärijään. Hän on JOsta ainoa, joka käyttää oikeaa nimeä. Muille hän on edelleen Käärijä.

NTn luonteva yhdessäolo, jonkinlainen huolenpito toisesta ja tietysti lavan kuumottavat tapahtumat kertovat vahvasta kemiasta ja vetovoimasta, joka heidän välillään on. Kesäkuun tapaamisessa oli jonkinlaista varovaisuutta, jota syyskuussa ei enää näkynyt. Silloin ekalla kerralla oli varmasti molemminpuolista jännitystä, ehkä isoja odotuksia ja arvailuja siitä, mitä tämä voi olla ja onko tunne vielä sama kuin Liverpoolissa. Minulle jäi fiilis, että Bojan odotti enemmän mitä sitten lopulta sai. K ei osannut/halunnut/ei ollut valmis eikä edes välttämättä ymmärtänyt toisen todellisia tunteita.

Syksyllä yhdessäolo oli niin vilpitöntä ja luontevaa, että asiat oli puhuttu ja tilanne varmasti selvitetty. Enkä kyllä usko, etteikö something more -aspekti olisi pysynyt mukana näiden väleissä.
 
vierailija
So what? Ei liity shippaukseen.
Ai hitto mua aina naurattaa nää kommentit 😂. Miten shippaus ei liity tosielämään pläpläplä, ja mistään muusta näistä palstoilla ei puhutakaan kuin siitä tosielämästä vilahduksineen ja analysoidaan niitä kohta vuoden vanhoja, ihan oikeita videoita noista kahdesta.

Ihan kuin niistä voisi päätellä mitään tän hetken tilanteesta. Kantsii ainakin myöntää itselleen, että mitä suuremmassa määrin kaikki tosielämän tapahtumat nimenomaan liittyy shippaukseen, tässä tapauksessa. Jossain teoriassa ehkä ei.
 
vierailija
Muiden, taidat kuulua vähemmistöön ajatustesi kanssa
Katsohan gallup Kääriä ketjussa sivulla 596, alaosassa.
14 on kanssani samaa mieltä, 2 sinun kanssasi (joista olet varmaan itse toinen)
 
vierailija
Katsohan gallup Kääriä ketjussa sivulla 596, alaosassa.
14 on kanssani samaa mieltä, 2 sinun kanssasi (joista olet varmaan itse toinen)
Pitäkää nämä vänkäyksenne tällä puolella, ei kaikki ole tietoisia Puutarhan keskusteluista
 
vierailija
Ai hitto mua aina naurattaa nää kommentit . Miten shippaus ei liity tosielämään pläpläplä, ja mistään muusta näistä palstoilla ei puhutakaan kuin siitä tosielämästä vilahduksineen ja analysoidaan niitä kohta vuoden vanhoja, ihan oikeita videoita noista kahdesta.

Ihan kuin niistä voisi päätellä mitään tän hetken tilanteesta. Kantsii ainakin myöntää itselleen, että mitä suuremmassa määrin kaikki tosielämän tapahtumat nimenomaan liittyy shippaukseen, tässä tapauksessa. Jossain teoriassa ehkä ei.
Olet ymmärtänyt shippauksen idean väärin. Mikähän siinä on joillekin niin vaikeaa. No, tasan ei käy älyn lahjat, I guess.
 
vierailija
Hei muuten! Onko Joker Out Subs julkaissut jossain käännöstä siitä podactista viime viikolta, jossa oli puhe seuraavasta sinkusta, että on jotain spessua, balladi jne? Eikö ne olleet kääntämässä sitä? Ei näy ainakaan YouTubessa olevan.
Eikö kellään ollut tietoa tästä?
Vai hukkuiko tämä tärkeä kysymys kaiken peen jauhannan alle.
 
vierailija
K:n ja B:n välille kehitetty rakkaustarina on puhtaasti fiktiota ja inspiraation on saanut aidot videot ja niitä edelleen ammennetaan tässä kuvitteellisessä kuviossa. K:n tai B:n oikeat yksityiselämän suhteet eivät mitenkään liity tähän kuvitelmaan. Tietysti on heitä, jotka aidosti haluaa uskoa tähän. Itse uskon vain todella hyvään ystävyyteen.
 
vierailija
K:n ja B:n välille kehitetty rakkaustarina on puhtaasti fiktiota ja inspiraation on saanut aidot videot ja niitä edelleen ammennetaan tässä kuvitteellisessä kuviossa. K:n tai B:n oikeat yksityiselämän suhteet eivät mitenkään liity tähän kuvitelmaan. Tietysti on heitä, jotka aidosti haluaa uskoa tähän. Itse uskon vain todella hyvään ystävyyteen.
Ja alussa kumpikin ruokki tätä fiktiota kuvillaan ja stooreillaan. Ihmettelen sitä miksei teille riitä se, että he ovat hyviä ystäviä keskenään?
 
vierailija
Pelkästään spotifyn kuuntelijoita ei kannata katsoa osalla ei ole edes spotifyä ja on muitakin alustoja mitä suomalaiset käyttävät esimerkiksi deezer ja Apple music. Osa saattaa kuunnella myös pelkästään youtubesta
Totta, Spotify on ymmärtääkseni yleisempi pohjoismaissa ja Amerikassa ja Länsi-Euroopassa kuin itä-Euroopassa. LadySlo taisi jossain vaiheessa sanoa että Sloveniassa Youtube on suositumpi alusta, ja mulla on käsitys että Puolassa saattaa olla sama.
 
vierailija
Siis nimenomaan Jere on ainakin ollut vähintäänkin ihastunut Bojaniin. Ja Bojan Jereen, ei Käärijään. Hän on JOsta ainoa, joka käyttää oikeaa nimeä. Muille hän on edelleen Käärijä.

NTn luonteva yhdessäolo, jonkinlainen huolenpito toisesta ja tietysti lavan kuumottavat tapahtumat kertovat vahvasta kemiasta ja vetovoimasta, joka heidän välillään on. Kesäkuun tapaamisessa oli jonkinlaista varovaisuutta, jota syyskuussa ei enää näkynyt. Silloin ekalla kerralla oli varmasti molemminpuolista jännitystä, ehkä isoja odotuksia ja arvailuja siitä, mitä tämä voi olla ja onko tunne vielä sama kuin Liverpoolissa. Minulle jäi fiilis, että Bojan odotti enemmän mitä sitten lopulta sai. K ei osannut/halunnut/ei ollut valmis eikä edes välttämättä ymmärtänyt toisen todellisia tunteita.

Syksyllä yhdessäolo oli niin vilpitöntä ja luontevaa, että asiat oli puhuttu ja tilanne varmasti selvitetty. Enkä kyllä usko, etteikö something more -aspekti olisi pysynyt mukana näiden väleissä.
Tismalleen samaa mieltä noin muuten, tosin en ole varma odottiko Bojan kesällä enemmän, toivoi ehkä, mutta ei välttämättä odottanut siinä mielessä, että arveli saavansa. :)
 
vierailija
Tismalleen samaa mieltä noin muuten, tosin en ole varma odottiko Bojan kesällä enemmän, toivoi ehkä, mutta ei välttämättä odottanut siinä mielessä, että arveli saavansa.
Ehkä hän tuli niin nopeasti Suomeen, koska halusi selvittää, onko Jeren puheissa ja yltiöpäisessä flirttissä mitään takana. Jere ei ollut siinä vaiheessa vielä saanut ajatuksiaan / tunteitaan järjestykseen, ja tilanne jäi jotenkin avoimeksi.

Liekö prosessi vieläkin käynnissä.
 
vierailija
Ehkä hän tuli niin nopeasti Suomeen, koska halusi selvittää, onko Jeren puheissa ja yltiöpäisessä flirttissä mitään takana. Jere ei ollut siinä vaiheessa vielä saanut ajatuksiaan / tunteitaan järjestykseen, ja tilanne jäi jotenkin avoimeksi.

Liekö prosessi vieläkin käynnissä.
Itse uskon, että tärkein syy pikavierailulle oli varmistaa molemmille, että kyseessä ei ollut vain viisuhauskanpito, joka sitten hiipuu, vaan jokin, mistä oli tarkoitus kehittää syvä, elämänmittainen ystävyys. Vaikka muitakin ambitioita varmaankin oli, tämä oli tärkeintä, ja siihen Bojan tuntui saanen myös vahvistuksen, kun antoi Tavastian jälkeen sen haastiksen 30-40 vuoden ystävyydestä.
 
vierailija
Ehkä hän tuli niin nopeasti Suomeen, koska halusi selvittää, onko Jeren puheissa ja yltiöpäisessä flirttissä mitään takana. Jere ei ollut siinä vaiheessa vielä saanut ajatuksiaan / tunteitaan järjestykseen, ja tilanne jäi jotenkin avoimeksi.

Liekö prosessi vieläkin käynnissä.
On käynnissä, itse en kyllä ole tälläinen ystävyysajattelija, vaan something more siellä on
 

Yhteistyössä