Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle tämä shippaus on vähän ristiriitainen juttu. Välillä voi näiden kahden yhteyden seuraamisesta tulla kiva ja voimia antava fiilis. Olen kuitenkin ilmeisesti sellainen ihminen, että en voi unohtaa todellisuutta ja se, että se K n tärkein suhde todennäköisesti asustaa samassa huushollissa hänen kanssaan, aiheuttaa mulle sitten pettymystä. Joten minulle shippaus ei oikeastaan taida sopia. Hyvin monelle näyttää kuitenkin tuovan iloa elämään.
Et sinä voi tietää asuuko K:n kanssa ketään tällä hetkellä, mistä moiset oletukset?
 
vierailija
Mä ainakin toivon, että K:n gayish vibes merkitsevät K&B-suhteen etenemistä, ja turhat göffarit voidaan vähitellen häivytellä pois tieltä...
mä en ota mihinkään etenemisiin kantaa mut oon kieltämättä miettinyt tota vibesia. Onko se oikeesti vähän muuttunut? Vaikea siis verrata kun en ole ennen viisuja K:ta seurannut, mutta jotkut asiat on kyllä mielestäni aika… gayish ehkä sitten. Ja tämä ei ole millään tavalla negatiivinen kommentti, kunhan mietin.
 
vierailija
Et sinä voi tietää asuuko K:n kanssa ketään tällä hetkellä, mistä moiset oletukset?
Mikä sun motiivisi on? Haluat shipata ilman naisia esteenä, vai mikä? Joku "The Totuus"? Siis sun totuutesi. Ei se ennenkään ole mennyt niin, että vain Virallisessa lehdessäilmoitetut asiat ovat totuus. Tai että vain julkkis, joka on ilmoittanut jotain, seurustelee.
Muiden mielestä naisesta on todisteita, sun mielestä ei. Voisitko olla silti kyseenalaistamatta muiden mielipiteitä joka ikinen päivä täällä paatilla?
 
vierailija
mä en ota mihinkään etenemisiin kantaa mut oon kieltämättä miettinyt tota vibesia. Onko se oikeesti vähän muuttunut? Vaikea siis verrata kun en ole ennen viisuja K:ta seurannut, mutta jotkut asiat on kyllä mielestäni aika… gayish ehkä sitten. Ja tämä ei ole millään tavalla negatiivinen kommentti, kunhan mietin.
On todellakin muuttunut.
- useamman vuoden fani.
 
vierailija
Mulla on insta, mutta koska aloin käyttää sitä vasta näin 50-vuotiaana se ei ole minua mitenkään orjuuttanut. Siis jos kumpikaan ei julkaise sinne mitään, minulle tulee aivan takuulla ikävä, mutta ei se kyllä instasta johdu. Vaan siitä, ettei tule polttoainetta!
Ja siis vaikka tulisi "vieroitusoireitakin" siitä, ettei instan selailu anna mitään heidän kontenttinsa puuttuessa, niin ei se insta nyt niin iso osa mun arkeani ole, ettäkö elämä tai siitä sen puuttumisesta jotenkin kärsisi.
Tilasinkin just taas Netflixin, sieltä voin katsella sit jotain, jos nää on lomalla.
Insta on mulle ennemminkin sellainen, mistä mä katson asiat, etten missaa mitään, mutta siis useimmiten niin päin, että jostain mitä taas on julkaistu jo puhutaan palstalla, ja haluan nähdä, mitä se on.
Jos on päiviä tai jaksoja, että olen esim enemmän töissä ja pois täältä, mä saan kyllä ilmoitukset K:n, B:n, Markin, Jokereitten yms julkaisuista, katson niitä sitten kahvitauolla. (Siis ne ilmoitukset näen silloin). Voi mennä joku postaus ohikin, jos "en tiedä" sen olemassa olosta mitään
Mutta livet, kiihkeät keskustelut ja muu ajoittainen ihailu kyllä vaatii sen, että puhelimessa on INSTA! En enää sikäli tulisi toimeen ilman
Sama, sama... En voi sanoa, että olisin siitä mitenkään riippuvainen, mutta en mä voisi siitä luopuakaan. Ja sieltä on mukava tarvittaessa käydä katselemassa vanhojakin kuvapostauksia.
Sanoisin, että toimii itselläni shippauksen perustyökaluna 😄
 
vierailija
mä en ota mihinkään etenemisiin kantaa mut oon kieltämättä miettinyt tota vibesia. Onko se oikeesti vähän muuttunut? Vaikea siis verrata kun en ole ennen viisuja K:ta seurannut, mutta jotkut asiat on kyllä mielestäni aika… gayish ehkä sitten. Ja tämä ei ole millään tavalla negatiivinen kommentti, kunhan mietin.
No kun mun mielestä on! Mä kun tulin mukaan, oletin ihan selviönä, että K on 100% hetero. Siis miehelläkin saa olla naismaisia piirteitä, naisten tapoja, en mä sitä! Mutta aika moni mies myös on sit herkkä silleen, eri tavalla.

K tietysti on myös taiteilija. Sen mä aina unohdan. Ja siis hänen itseilmaisunsa taiteilijana on ehkä sellaista "Ainoa ero hullun ja minun välillä on se, että minä en ole hullu -Salvador Dalia. Eli hän saattaa hullutella asioilla, jopa homosti, eikä sekään välttämättä häneltä tarkoita homoa.
Mutta onhan toi homma nyt silti mennyt nimenomaan siihen gayish'iin suuntaan, mitä rrrakastan. Eilinen George Michael -look; niin paras! Ihan sama, vaikka se ois vain taiteellista hulluutta, ainakin se on viihdyttävää. Hän todellakin on viihdyttäjä. Ehkä vähän erilainen, kuin aiemmat. Pitää langat hyvin pitkälti omissa käsissään. Jos homma on sen takia sitten pienempää, se on. Kyllähän hän siis paljon ns. lainaa ja plagioi jopa, mutta se ei haittaa, koska hän tekee sen silti omalla tavallaan, lopputulos on silti uniikki.

GAYISH VIBES
Ai että mä rakastan tota sanaparia!!!! Vihaan tatuointeja, mutta haluan tuon tatuoituna itseeni!!! No enkä halua.
 
vierailija
Mikä sun motiivisi on? Haluat shipata ilman naisia esteenä, vai mikä? Joku "The Totuus"? Siis sun totuutesi. Ei se ennenkään ole mennyt niin, että vain Virallisessa lehdessäilmoitetut asiat ovat totuus. Tai että vain julkkis, joka on ilmoittanut jotain, seurustelee.
Muiden mielestä naisesta on todisteita, sun mielestä ei. Voisitko olla silti kyseenalaistamatta muiden mielipiteitä joka ikinen päivä täällä paatilla?
Muiden, taidat kuulua vähemmistöön ajatustesi kanssa
 
vierailija
Kolumni | Käärijä uhkaa jäädä yhden tempun vangiksi: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010086021.html

Mitäpä ootte mieltä?
Ehkä suuren yleisön osalta noin onkin. Fanikunnan silmin katsottuna ei tietenkään. Fanit myös katsovat tarkemmin, tietävät enemmän. Tuo heijasteli niiden fiiliksiä, jotka tiesivät Cha cha chan ja olivat ehkä (ilman shippiä) kiinnostuneita uran jatkosta, tutustuivat vähän muuhunkin tuotantoon.
Se on totta,. että Cha cha chan olisi voinut eilen vetää jossain muussa asussa. Esim. edes eurovillagen keikalla olleessa.
 
vierailija
Kyseinen henkilö näyttää taas olevan perhematkalla mukana. Ei sitä edes peitellä.
Mitähän kuvia oot oikeen katsonut sitten jos olet nähnyt kyseisen henkilön ja että sitä ei edes peitellä. Jos meinaat sitä pinkkitossua josta jo vauvalla jankattiin niin edelleenkin sillä henkilöllä oli tumma tukka ja myös vaikutti olevan melko pitkä henkilö kyseessä kun kerran hiuksetkin näkyivät. Vaikka noilla faktoillahan ei taida tietenkään mitään merkitystä olla kun kuitenkin on pinkit kengät näkynyt...
 

Yhteistyössä