vierailija
Millainen se oli? Värimaailma, pituus, oliko suomalainen? Twitteristit voinevat vahvistaa, esittikö B siellä karaokea duettona fanin kanssa.Poistettu stoori oli Ihkusta.
Millainen se oli? Värimaailma, pituus, oliko suomalainen? Twitteristit voinevat vahvistaa, esittikö B siellä karaokea duettona fanin kanssa.Poistettu stoori oli Ihkusta.
Okei, kiitos!Siinä saatana. Epäilkää vähän lisää.
Okei, no en epäile enääSiinä saatana. Epäilkää vähän lisää.
Miksi paniikissa?Siis älkää nyt jakako tai varsinkaan puiko tota, ei ole fanin lupaa discordin mukaan julkaista. Hän ihan paniikissa.
Ok, joku ulkopuolinenko sitten kerkesi ottaa talteen?Siis älkää nyt jakako tai varsinkaan puiko tota, ei ole fanin lupaa discordin mukaan julkaista. Hän ihan paniikissa.
Koska ei ollut tiennyt sen tulevan jaettavaksi, ja nyt se leviää kulovalkean lailla.Miksi paniikissa?
Joo, ei ole häneltä lähtöisin jakaminen.Ok, joku ulkopuolinenko sitten kerkesi ottaa talteen?
En ollut ainoa, joka epäili, enkä sanonut epäilyä ääneen ekana. Se vaan, että olihan toi nyt vähän sheidiä, että on video Ihkusta. Mitään ei kerrota, mikä video, mikä kappale. Sitten: oho, se poistui! Ja itse oot JUST katsonut saman instan ilman mitään tuollaisia.Kyllästyttää vaan kun tuon yhden häiriökäytöstä saa seurata kuukaudesta toiseen. Nytkin ihan turhaa epäilyä tuon ihkun kohdalla. Samaa se on aina
Niin mutta miksi hän siitä on paniikissa?Koska ei ollut tiennyt sen tulevan jaettavaksi, ja nyt se leviää kulovalkean lailla.
Koska ei halua tuon leviävän nettiin? Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin.Niin mutta miksi hän siitä on paniikissa?
Kerrottiin kyllä.En ollut ainoa, joka epäili, enkä sanonut epäilyä ääneen ekana. Se vaan, että olihan toi nyt vähän sheidiä, että on video Ihkusta. Mitään ei kerrota, mikä video, mikä kappale. Sitten: oho, se poistui! Ja itse oot JUST katsonut saman instan ilman mitään tuollaisia.
En ollut ainoa, joka epäili, enkä sanonut epäilyä ääneen ekana. Se vaan, että olihan toi nyt vähän sheidiä, että on video Ihkusta. Mitään ei kerrota, mikä video, mikä kappale. Sitten: oho, se poistui! Ja itse oot JUST katsonut saman instan ilman mitään tuollaisia.
Minä oli toinen joka epäilin tätä videota, mutten enää tietenkään, tässä taidetaan puhua agenttiin kohdistuvasta jankkauksesta nytEn ollut ainoa, joka epäili, enkä sanonut epäilyä ääneen ekana. Se vaan, että olihan toi nyt vähän sheidiä, että on video Ihkusta. Mitään ei kerrota, mikä video, mikä kappale. Sitten: oho, se poistui! Ja itse oot JUST katsonut saman instan ilman mitään tuollaisia.
Stooreista ei jää todisteita enkä tallentanut sitä. Se ei tee asiaa non eksistentiksi.Niinpä niin. Sinä esitit väitteen ensin. Todistapa se.
Ei kerrottu EKASSA viestissä siitä, ei siinäkään, missä oli että ”poistui”.Kerrottiin kyllä.
Niinpä niin, samaa mieltä edellisen kanssa, ettei nyt ole oikein lihaa luiden ympärilläStooreista ei jää todisteita enkä tallentanut sitä. Se ei tee asiaa non eksistentiksi.
No vähän naivia, montako puhelinta siellä kuvaa? Ravintola vielä on julkinen paikka, kuka tahansa on oikeutettu laittamaan sen nettiin jos haluaa. Miksi pitää olla ventovieraiden kuvaavien puhelinten edessä jos noin on?Koska ei halua tuon leviävän nettiin? Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin.
- eri
Ai niin, no tietenkään sä et voi ymmärtää. Edelleen, empatia.No vähän naivia, montako puhelinta siellä kuvaa? Ravintola vielä on julkinen paikka, kuka tahansa on oikeutettu laittamaan sen nettiin jos haluaa. Miksi pitää olla ventovieraiden kuvaavien puhelinten edessä jos noin on?
Kuka sen Thaimaan sohvavideonkin jakoi? Mulla on seMusta tuntuu, että Markilla on instassa sellainen "vain tietyt henkilöt näkevät tämän stoorin" ryhmä, johon kuuluu NT porukka. Tälle porukalle on pitänyt mennä saunavideo alunperin ja nyt tämä, mutta hän on unohtanut klikata, että vain sille porukalle.
Mukavaa,.että Bojanillakin tuntuu olevan hyvä meno. Raskas vuosi hänelläkin ollut
Veikkaan tätä.Musta tuntuu, että Markilla on instassa sellainen "vain tietyt henkilöt näkevät tämän stoorin" ryhmä, johon kuuluu NT porukka. Tälle porukalle on pitänyt mennä saunavideo alunperin ja nyt tämä, mutta hän on unohtanut klikata, että vain sille porukalle.
Joo, empatia, tai sitten how about kertoa tuollaiset asiat noille nuorille jo etukäteen?Ai niin, no tietenkään sä et voi ymmärtää. Edelleen, empatia.