Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllästyttää vaan kun tuon yhden häiriökäytöstä saa seurata kuukaudesta toiseen. Nytkin ihan turhaa epäilyä tuon ihkun kohdalla. Samaa se on aina
En ollut ainoa, joka epäili, enkä sanonut epäilyä ääneen ekana. Se vaan, että olihan toi nyt vähän sheidiä, että on video Ihkusta. Mitään ei kerrota, mikä video, mikä kappale. Sitten: oho, se poistui! Ja itse oot JUST katsonut saman instan ilman mitään tuollaisia.
 
vierailija
En ollut ainoa, joka epäili, enkä sanonut epäilyä ääneen ekana. Se vaan, että olihan toi nyt vähän sheidiä, että on video Ihkusta. Mitään ei kerrota, mikä video, mikä kappale. Sitten: oho, se poistui! Ja itse oot JUST katsonut saman instan ilman mitään tuollaisia.
En ollut ainoa, joka epäili, enkä sanonut epäilyä ääneen ekana. Se vaan, että olihan toi nyt vähän sheidiä, että on video Ihkusta. Mitään ei kerrota, mikä video, mikä kappale. Sitten: oho, se poistui! Ja itse oot JUST katsonut saman instan ilman mitään tuollaisia.
Minä oli toinen joka epäilin tätä videota, mutten enää tietenkään, tässä taidetaan puhua agenttiin kohdistuvasta jankkauksesta nyt
 
vierailija
Musta tuntuu, että Markilla on instassa sellainen "vain tietyt henkilöt näkevät tämän stoorin" ryhmä, johon kuuluu NT porukka. Tälle porukalle on pitänyt mennä saunavideo alunperin ja nyt tämä, mutta hän on unohtanut klikata, että vain sille porukalle.
 
vierailija
Musta tuntuu, että Markilla on instassa sellainen "vain tietyt henkilöt näkevät tämän stoorin" ryhmä, johon kuuluu NT porukka. Tälle porukalle on pitänyt mennä saunavideo alunperin ja nyt tämä, mutta hän on unohtanut klikata, että vain sille porukalle.
Kuka sen Thaimaan sohvavideonkin jakoi? Mulla on se 🤗
Voinkin tarkistaa… vai oliko se kyllä Jokereiden tili?
 

Yhteistyössä