Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jollakin on nyt vissiin uudesta vuodesta paha mieli, jota täytyy purkaa täällä trollaamalla ja pyrkimällä aiheuttamaan muillekin pahaa mieltä, ettei tarvisi olla yksin pahan mielensä kanssa. Voimia sinne, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu! Tosin parempaa oloa et trollaamalla lopulta kuitenkaan saa.

Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminenhän ei koe mitään tarvetta aiheuttaa muille mielipahaa, vaan päinvastoin haluaa jakaa hyvää mieltä muillekin. Toivotaan, että tänä vuonna mahdollisimman moni löytää elämäänsä onnea, tasapainoa ja tyytyväisyyden aiheita niin, ettei ole tarvetta levittää negatiivisuutta ympärilleen.
 
vierailija
Okei, hyvää uutta vuotta ja hyvää yötä myös teille jankkaajille. Toivottavasti vielä löydätte sen oikean ketjun, joka sopisi teille paremmin tai saisitten jostain loihdittua itseenne pisaran positiivisutta ja hippusellisen empatiaa. Tämä on nyt sitten uuden vuoden toivomukseni.
 
vierailija
On siinä voinut Kärpällä pari sydämenlyöntiä jäädä välistä, kun tuskin tosiaan tajuaa heti homman jutusta kiinni, et kuka sieltä tulee ja millä asialla. Eikä toi tyyppi ollut menossa vaan lavalle liehuttaa lippua, vaan sillä oli kyllä suunta ihan Kärpyn luo. Tai sitten ei tosiaan adrenaliinihuuruissa ole ajatellut mitään.
 
vierailija
Ai jai kun keskustelu vilkastui, kun pikkupimperoiset pääsivät väkivallan uhka -aiheen pariin!
Jahas, onko se pikku-Jonne vai likainen Eki-setä, joka viettää tänä yönä aikaa täällä sylkemässä sakkaa mielensä viemäreistä, kun on niin paha olla? Keskitypä nyt ihan sen oman elämän kuntoon laittamiseen, niin ei tarvi tänne oksentaa pahaa oloaan.
 
vierailija
Musta B ja JO on valitettavasti hyvä esimerkki siitä miten vähän hyvännäköisiltä nuorilta miehiltä odotetaan ja miten vähästä (tässäkin) kehutaan. Heillä on, etenkin kotimaassaan, vankka asema ja mahdollisuus vaikuttaa asioihin. Mutta he eivät ota oikeasti julkisesti mihinkään vähänkään ristiriitaisiin asioihin kantaa, kun eivät halua sen vaikuttavan suosioonsa. On helppo puhua maailman rauhasta tai ilmaston muutoksesta yleisellä tasolla ja samalla jättää konkretia ja oikeasti ihmisiä ja jakavat asiat pois. Vertaa vaikka Luke Blackiin tai Let3, jotka oikeasti ottavat kantaa. Kaikkien ei tarvitse ottaa kantaa, mutta ei pitäisi myöskään kehua ja nostaa jalustalle, jos monella tapaa etuoikeutettu mies tekee sen perusminimin (vielä aiheista, jotka tuolle ikäluokalle ovat perusjuttuja). Keskittyy vain siihen ulkonäön ihailemiseen..
Bojan on kyllä monta kertaa ottanut maailman tilanteen esille ja myös musiikissaan asia näkyy. Luepa hänen jo nuorena tekemänsä kappaleen ”Aleppo” -sanat. Tuo ei ole mikään perusminimi, monikaan ei ota edes tuossa määrin kantaa. En vertaa häntä jollekin asialle omistautuneeseen aktivistiin, mutta hän selvästi pohtii asioita paljon ja välittää. Se on hyvä piirre ihmisessä ja siitä oli kyse.
 
vierailija
Minä olen nähnyt ne puhut paskaa. Sinulla ole yhtään mitään. Omia haaveita ja unelmia.
K on itse sanonut tässä alla kohdassa 29:00, että jos hänellä ois suhde (tuolloin jo oli), niin hän esittäis, ettei ole.
 
vierailija
K on itse sanonut tässä alla kohdassa 29:00, että jos hänellä ois suhde (tuolloin jo oli), niin hän esittäis, ettei ole.
Kunnioita sitä.
 
vierailija
K on itse sanonut tässä alla kohdassa 29:00, että jos hänellä ois suhde (tuolloin jo oli), niin hän esittäis, ettei ole.
Katso se kokonaan. Sanoi myös jos vakavaa hän ilmaisi sen
 
vierailija
Suihkukuva oli kun gf työntyi wc:n ovesta hampaita pesten pyyheturbaani päässä taustalla kuvaan, kun Jere just teki videota.
Ja tiskauspätkässä näkyy gf tiskaamassa ja hänen sukkahousujaan, rintsikoitaan, jakku, puhelin jne. näkyy pitkin kämppää. Ja eikös täällä shipata, silloin todellisuudella ei ole merkitystä. Shipatkaa miten ja kuinka paljon haluatte, mutta todellisuudessa Klla tai siis Jllä on tyttöystävä.
 

Yhteistyössä