vierailija
Eikö gf:kään ois?No täähän on ihan typerä kysymys! Yle on kutsunut ja maksanut Käärijälle keikasta! Ei Bojan tule kutsumatta tai ilmaiseksi tänne pakkaseen esiintymään! Ja bäkkärillekään B ei ois päässyt.
Ei mullakaan. Jutut ovat menneet positiivisemman otteen suuntaan minusta.Minäkin nyt työnnän lusikkani tähän soppaan kun olen aiemmin kritisoinut palstoilla muutamia välispiikkejä tai niiden aiheita. Ymmärsin kyllä mitä sinä tarkoitit mutta tosiaan edelleen sekä palstaillaan ja K keikoilla on käyty. Pitkään aikaan ei kyllä enää ole ollut henkilökohtaisesti mitään kritisoitavaakaan.
t. eri
Tämä on tullut mieleen, tuolta voi löytyä jotain ihan uutta ajateltavaa Boitsulle, kun voi vapaammin viettää aikaa kuin kotimaassa. Kun ei se K näköjään ymmärrä poimia pois.Martinin kainaloon lähtee. Ja varmasti sieltä klubeilta noin söpölle Boitsulle seuraa löytyy.
Mä käsitin chili=chill, mut en tiedä käytetäänkö tuossa merkityksessä?No en mäkään. Pötköttämään - se chili näyttää ehkä enemmän tonttulakilta
Hei, se se varmaan on!Mä käsitin chili=chill, mut en tiedä käytetäänkö tuossa merkityksessä?
Eiköhän se oo ollut kun Suvikin on stoorinsa mukaan ollut.Eikö gf:kään ois?
Käytetään!Mä käsitin chili=chill, mut en tiedä käytetäänkö tuossa merkityksessä?
No miten Bojan ei sit ois päässyt? On FrendeiEiköhän se oo ollut kun Suvikin on stoorinsa mukaan ollut.
Tottakai on ollut noin merkittävässä juhlassa mukana. Ja sitten yhdessä lomalle. Näinhän se todennäköisesti menee.Eiköhän se oo ollut kun Suvikin on stoorinsa mukaan ollut.
Ootko noin ehdollistunut, että gf on sulle ”jankkausta yksityshenkilöstä”? Se oli vain esimerkki.Oikeastiko täällä on uv yönä joku saatanan tonttu joka haluaa jankata yksityishenkiköstä? Sen sijaan, että vois fiilistellä mennyttä vuotta ja tulevaa, Kärpän äsköistä esiintymistä, sitä mitä kaikkea tää vuosi on meidän kaikkien elämän tuonut?
Ilmeisesti jollain ilta ei mennyt suunnitelmien mukaan, kun pitää purkaa kiukku koko muuhun porukkaan täällä.Oikeastiko täällä on uv yönä joku saatanan tonttu joka haluaa jankata yksityishenkiköstä? Sen sijaan, että vois fiilistellä mennyttä vuotta ja tulevaa, Kärpän äsköistä esiintymistä, sitä mitä kaikkea tää vuosi on meidän kaikkien elämän tuonut?
Ei kuulu näille palstoilleOotko noin ehdollistunut, että gf on sulle ”jankkausta yksityshenkilöstä”? Se oli vain esimerkki.
Ja Cha Cha Cha on ykkönen.Carpe diem on 11. Esc250 listalla hyvä joksut
Mä olin jo kantanut korteni kekoon kaikissa noissa.Oikeastiko täällä on uv yönä joku saatanan tonttu joka haluaa jankata yksityishenkiköstä? Sen sijaan, että vois fiilistellä mennyttä vuotta ja tulevaa, Kärpän äsköistä esiintymistä, sitä mitä kaikkea tää vuosi on meidän kaikkien elämän tuonut?
Se oli vain esimerkkinä. Et huomioi nyt kontekstia ollenkaan.Ei kuulu näille palstoille
Trolleja näköjään liikkeellä, jatketaan huomenna paremmalla fiiliksellä.Oikeastiko täällä on uv yönä joku saatanan tonttu joka haluaa jankata yksityishenkiköstä? Sen sijaan, että vois fiilistellä mennyttä vuotta ja tulevaa, Kärpän äsköistä esiintymistä, sitä mitä kaikkea tää vuosi on meidän kaikkien elämän tuonut?
No tottakai kun tietää että se triggeröi osaa porukasta. Eikä tällä kertaa edes vilahdusta ole näkynyt mistä saisi jutun juurta että sinänsä täysin turhaa.Oikeastiko täällä on uv yönä joku saatanan tonttu joka haluaa jankata yksityishenkiköstä? Sen sijaan, että vois fiilistellä mennyttä vuotta ja tulevaa, Kärpän äsköistä esiintymistä, sitä mitä kaikkea tää vuosi on meidän kaikkien elämän tuonut?
En kyllä ollut suunnitellut mitään erikoista. Ylen yhden tv-lähetyksen katsominen on rankkaa suunnittelua vaativa operaatio, mutta sekin on istui!Ilmeisesti jollain ilta ei mennyt suunnitelmien mukaan, kun pitää purkaa kiukku koko muuhun porukkaan täällä.
Auto jää uppoaa usein niihin, jotka ei välttämättä Ksta niin välitä. Mun äiti on kanssa samanlainen, siitä biisistä se tykkää.Ukko suostui katsomaan K n osuuden.
Tykkäsi eniten Auto jäästä, eikä pahemmin kritisoinut muutenkaan. Minä siinä selostin kuka on kuka lavalla ja heidän roolinsa esityksissä.
Täällä nykyään enenemässä määrin tätä ja nyt vielä Martin pakotusta päälle, emossa tätä nykyä monesti parempi tunnelmaTrolleja näköjään liikkeellä, jatketaan huomenna paremmalla fiiliksellä.
Entäs Huhhahhei?Ukko suostui katsomaan K n osuuden.
Tykkäsi eniten Auto jäästä, eikä pahemmin kritisoinut muutenkaan. Minä siinä selostin kuka on kuka lavalla ja heidän roolinsa esityksissä.
Trolli.Täällä nykyään enenemässä määrin tätä ja nyt vielä Martin pakotusta päälle, emossa tätä nykyä monesti parempi tunnelma