vierailija
Miks se edes kiinnitti huomiota siihen leipään, olis antanu olla vaan. Tärkeemmät asiat kesken!Mä uskon, että Kärpyn levy oli kyllä jatkumassa. Sillähän jäi lause kesken.
Miks se edes kiinnitti huomiota siihen leipään, olis antanu olla vaan. Tärkeemmät asiat kesken!Mä uskon, että Kärpyn levy oli kyllä jatkumassa. Sillähän jäi lause kesken.
Häh? K:n osuus mukana? WhatTuli myös, maanantaina tulee uusiks. Ja nos Neloselta tullut, saattaa olla Ruudussa.
Sn stoorit.Häh? K:n osuus mukana? What
Varmaan vähän sekä että, mutta mun mielestä vaikutti myös siltä, ettei oikein ois jaksanut enkuksi vääntää sitä juttua. Kantsis Bojan-kyltit olla aina suomeksi, juttu luistais sujuvammin.Meneeks toi leipäharhautus nyt Kärtsän keskittymiskyvynpuutteen vai häveliäisyyden piikkiin?
Voiko olla että katsoo omaa tallennettaan? En siis halua jankata, oon vain utelias.Sn stoorit.
Mietin samaa!Varmaan vähän sekä että, mutta mun mielestä vaikutti myös siltä, ettei oikein ois jaksanut enkuksi vääntää sitä juttua. Kantsis Bojan-kyltit olla aina suomeksi, juttu luistais sujuvammin.
Kellonaika täsmää telkasta tulleeseen.Voiko olla että katsoo omaa tallennettaan? En siis halua jankata, oon vain utelias.
Okei, no, mahtavaa! Olikohan icip nyt mukana, kun se on julkaistu jo?Kellonaika täsmää telkasta tulleeseen.
Kiitos. Minä valopää katsoin jostain että Antti Tuisku tulee ja JVG tulee joten pakko tulla K ja etsin että missä on Käärijän stadionin keikka. Unohdin täysin että se saattaakin olla nimellä Kaija Koo. Ja ruudussa näytti olevan mutta en ole sinne tunnuksia tehnyt niin mieluummin katson telkkarista.Tuli myös, maanantaina tulee uusiks. Ja nos Neloselta tullut, saattaa olla Ruudussa.
Oli vain Kaijan show siinä lähetyksessä. Katsoin.Kellonaika täsmää telkasta tulleeseen.
Mä en kyllä keksi mitä se ois Bojanista sanonut..? Minusta kyltin idis oli lähinnä saada hänet reagoimaan ja se saatiinMä veikkaan eniten kyseen olleen siitä keskittymiskyvystä. Selittää Bstä, sit on et ei vttu mitä leipä ja sit tajuaa et nyt meni mun Bojanjuttu.
No huh, en menettänyt mitään. Tosin onhan mullakin Ruutu. Ehkä noi katsoi niihin aikoihin K:n Kaijan sijaan.Oli vain Kaijan show siinä lähetyksessä. Katsoin.
No voi harmi jos eivät ole K laittaneet mukaan.Oli vain Kaijan show siinä lähetyksessä. Katsoin.
Varmaan sen, mitä sillä mielestä oli, kun sanoi, että I can tell about that.Mä en kyllä keksi mitä se ois Bojanista sanonut..? Minusta kyltin idis oli lähinnä saada hänet reagoimaan ja se saatiin
Tossa kohtaa ei tarvii olla vielä mitään mielessä välttämättäVarmaan sen, mitä sillä mielestä oli, kun sanoi, että I can tell about that.