vierailija
Mene nyt hyvä mies hakemaan se Mr Titanic sieltä Sloveniasta Voi Kärppä rakas"The Bojan - Bojan is Joker Out."
Mene nyt hyvä mies hakemaan se Mr Titanic sieltä Sloveniasta Voi Kärppä rakas"The Bojan - Bojan is Joker Out."
Tuli tunteella kyllä tää vastaus, kun Kärppy kyseli tiedättekö The Bojanin.Longinomies: KUKA VITTU SE ON??!!!
Exactly. Kirottu olkoon voileipä!Se avessero aspettato un po' prima di dargli quel panino, oh, chissà cosa avrebbe rivelato su Bojan? Fatto in Italia
Tätä repliikkiä ennen jätkä huus ääni käheänä: "Anna mulle!!!"Tuli tunteella kyllä tää vastaus, kun Kärppy kyseli tiedättekö The Bojanin.
Mene nyt hyvä mies hakemaan se Mr Titanic sieltä Sloveniasta Voi Kärppä rakas
Juu, kun K puhui pusuistaTätä repliikkiä ennen jätkä huus ääni käheänä: "Anna mulle!!!"
Eri laivayhtiö kyseessä, ihan hyvin meni viimeksikin.Pahoin pelkään ettei ole baariin tänään menossa, jos kerran laivayhtiön policy on noin tiukka.
Sanoisin, että nyt ei ehkä kannata mennä Muutenkin voi olla osa porukasta aika juhlatuulella näin uv-viikonloppuna. Ja huipennuksena joku vanhempi siellä tiskillä moittimassa K:ta, kun ei ollut lapsille sopiva showEi hyvä tavaton jos Kärppä menee baariin ja longinomies on siellä.
Tuli myös, maanantaina tulee uusiks. Ja nos Neloselta tullut, saattaa olla Ruudussa.Tänään on näköjään ollut nelosella telkkarissa se Kaija Koon stadion keikka. Katsoiko kukaan ja tuliko siinä myös K osuus?
Aa, no hyvä.Eri laivayhtiö kyseessä, ihan hyvin meni viimeksikin.
Ei tuntunut olevan ongelmaa puhua, kun oli jo aloittamassa.Meneeks toi leipäharhautus nyt Kärtsän keskittymiskyvynpuutteen vai häveliäisyyden piikkiin?
Ajattelin ihan samaa. On ehkä jo sanonut sen, mitä siitä aiheesta haluaa kertoa.Mulle kyllä vähän tuli fiilis, että ei K ois oikein tiennyt mitä jatkaa Boitsusta, niin se päätti sen nyt siihen leipään, ja, niin. Tiesi itsekin että mitä helvattua mä olisin mennyt taas sanomaan
Mutta iliman muuta kantsis tsekata irtoaako aiheelle jatkoa laivan baarissa, vähän rennommassa ympäristössä
En tiedä naurattaako vai hirvittääkö. Sanon vaan, että onneks turvamies oli mukanaEi hyvä tavaton jos Kärppä menee baariin ja longinomies on siellä.
Mun mielestä molempien. Mulle voitto on se, että se Halusi Tarttua Aiheeseen!!! Ihan sama, sanoiko siitä sen ihmeempiäMeneeks toi leipäharhautus nyt Kärtsän keskittymiskyvynpuutteen vai häveliäisyyden piikkiin?
Ehkä vähän molempien? Varmaan sieltä olisi tullut se sama vanha tarina kuin Eurotourillakin, mutta leipä tuli sitten väliin, ja harhautti K:ta sopivasti niin, ettei tullut sanottua onneksi sitten mitään sen hullumpaa. Tällä kertaa.Meneeks toi leipäharhautus nyt Kärtsän keskittymiskyvynpuutteen vai häveliäisyyden piikkiin?
Aloittaminen ei olekaan se ongelma, vaan lopettaminen Ja se väli siinäEi tuntunut olevan ongelmaa puhua, kun oli jo aloittamassa.