vierailija
Eturivissä ollaan, kyltti on aika selkeä ja Bojans underwear vielä huomiovärillä korostettuna.
Ihan mahtavaa!Eturivissä ollaan, kyltti on aika selkeä ja Bojans underwear vielä huomiovärillä korostettuna.
Jokainen tallaa tavallaan . Tän halusi välttämättä tuoda mun päälle parikymppinen tytär joka ei palstaile täällä eikä vauvalla.
Eturivissä ollaan, kyltti on aika selkeä ja Bojans underwear vielä huomiovärillä korostettuna.
Hirrnaussskiss!Selatessa löysin twiitin, jossa tätä Bojanin naurua oli verrattu hevosen nauruun ja laitettu hevonen viereiseen kuvaan, onpa tyhmiä ihmisiä
Poniko löysi paikalle?Hirrnaussskiss!
Mua haukuttiin pienenä kiinalaiseksi (Max twinnaus) ja myös hevosennauruksi (olin kova nauramaan). Min twinnaamisethan vain paranee vanhetessani!Selatessa löysin twiitin, jossa tätä Bojanin naurua oli verrattu hevosen nauruun ja laitettu hevonen viereiseen kuvaan, onpa tyhmiä ihmisiä
Siis sori Maksin kanssa twinnausMua haukuttiin pienenä kiinalaiseksi (Max twinnaus) ja myös hevosennauruksi (olin kova nauramaan). Min twinnaamisethan vain paranee vanhetessani!
Se on lukossa, ei ole poistettuMitä vauvalla on käynyt kun minulla ei avaudu enää ollenkaan? Onko se tosiaan poistettu?
Kyllä se siellä edelleen on, mut on lukittu tällä hetkelläMitä vauvalla on käynyt kun minulla ei avaudu enää ollenkaan? Onko se tosiaan poistettu?
Lukossa, Kääriä-ketjussa ollaan vauvalla evakossa.Mitä vauvalla on käynyt kun minulla ei avaudu enää ollenkaan? Onko se tosiaan poistettu?
Joo haluaisin nähdä sen kans, toivottavasti tulee johonkin striimauspalveluun enkkutekstityksellä.Mua edelleen kiinnostaisi nähdä se Kaj pa Ester! Kun tulee tietoa jos sen saa enkkutekstein jostain niin kerrottehan!
LadySLO etenkin! Kaj pa Ester translated if ever comes anywhere to buy, let us know!
Se ois JOULU ainainen
Miksi??Se on lukossa, ei ole poistettu
Kyllä pitäisi avautua, lukossa ainoastaan ja avausta on pyydettyMinulla ei avaudu enää ollenkaan. No. Toivottavasti palaa myöhemmin
Eikä. Ihan mahtavaa!Eturivissä ollaan, kyltti on aika selkeä ja Bojans underwear vielä huomiovärillä korostettuna.
jep. Todella. Eiku.Eikä. Ihan mahtavaa!