vierailija
Ihme etteivieläkään Joksut ole julkaissut mitään tarkempaa hintaa keikalle tai miten ylipäätänsä katselu toimii. Saako rahalla linkin pysyvästi vai pitääkö sitä vuokrata?
7e ja vain vuokraus.Ihme etteivieläkään Joksut ole julkaissut mitään tarkempaa hintaa keikalle tai miten ylipäätänsä katselu toimii. Saako rahalla linkin pysyvästi vai pitääkö sitä vuokrata?
Just tuli postaus et vuokrattavissaIhme etteivieläkään Joksut ole julkaissut mitään tarkempaa hintaa keikalle tai miten ylipäätänsä katselu toimii. Saako rahalla linkin pysyvästi vai pitääkö sitä vuokrata?
Kuinkahan kauan sitä voi katsoa kun vuokraa meinaan et jos vuokraa sen heti maanantaina niin kauanko on aikaa katsoa se7e ja vain vuokraus.
Mihin se tulee, minä oon jo unohtanut?Mulla onkin hinta mennyt ohi. Tai sitten kyse on puutteellisesta kielitaidosta. Näin vain minne keikka tulee ja maksullinen, mutta muuta infoa en irti saanut.
Joksujen sivuille tulee linkki ainakinMihin se tulee, minä oon jo unohtanut?
Tänne tulee eivätkä ole ilmoittaneet hintaa mutta se näkyy VimeossaMihin se tulee, minä oon jo unohtanut?
Mikä on tämä Käärijä-evakkoketju?Lukossa, Kääriä-ketjussa ollaan vauvalla evakossa.
Ei sitä kannata vielä stressata, nopeasti sen sitten selvittää illalla 1.1.Mitenköhän se oikein ostetaan tuolla Vimeolla? Joulu
Ei se on oikeasti ole mikään evakkoketju vaan itsenäinen Kääriä nimellä löytyvä ketju vauvallaMikä on tämä Käärijä-evakkoketju?
Parempi se näin on. Hyvä fiilis nyt täällä ja varaketjussa. Aiemmin trollit kiusasivat ainakin Vauvalla tunteja.Jaahas paatti lukossa. Oliko nyt taas niin vaikeaa jollakin/joillakin vaan sietää sitä trollausta ja kielenkäyttöä mitä siellä oli ja oltaisiin päästy vielä vuoden viimeiset keikat fiilistelemään. En vaan voi käsittää. Huoh.
Ootko varma ettet palaa johonkin vanhaan ja poistettuun jonka osoite on jäänyt jonnekin sivuhistoriaan kummittelemaan? Suosituimmissakin näkyy yhä vauvalla ja kyllä minä ainakin pääsen siitä klikkaamalla sinne lukemaan.Minulla ei avaudu enää ollenkaan. No. Toivottavasti palaa myöhemmin
Olen eri mieltä ja pitäisin paatin pinnalla vaikka mikä olisi.Parempi se näin on. Hyvä fiilis nyt täällä ja varaketjussa. Aiemmin trollit kiusasivat ainakin Vauvalla tunteja.
Samaa mieltä, jos kyseessä on vain väliaikainen lukitus. Nyt tuo lukitus näyttää auttaneen trolli-invaasioon.Parempi se näin on. Hyvä fiilis nyt täällä ja varaketjussa. Aiemmin trollit kiusasivat ainakin Vauvalla tunteja.
Kääriä ketjusta löytyyKellään linkkiä siihen ne K&B kengät kiinni toisissaan keikka-autossa? 🥹
No, en kyllä ymmärrä miksi. Jos meno on huonoa niin en viihdy kyllä yhtään. Se parani heti kun trollit tipahtivat kyydistä.Olen eri mieltä ja pitäisin paatin pinnalla vaikka mikä olisi.
Ne loppuisi kyllä aikanaan jos vain muut malttaisivat odottaa. Ja olisivat vänkäämättä vastaan jne. Nyt loppui myös muilta kirjoittelu kun paatti on lukossa (siis alkuperäiseen ketjuun kirjoittelu).No, en kyllä ymmärrä miksi. Jos meno on huonoa niin en viihdy kyllä yhtään. Se parani heti kun trollit tipahtivat kyydistä.