Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olen vähän ruvennut pohtimaan tuota Sea Star -festaria Kroatian Umagissa, kerta nyt näyttää siltä että ei ole lähiaikoina mahdollisesti keikan keikkaa Sloveniassa. Ei olisi kuin reilu 20km matka Piranista, mutta sitten tuleekin ongelma siinä, ettei näiden kahden välillä näytä olevan minkäänlaista julkista liikennettä Autonhan voisi vuokrata, mutta olen nuoremmasta päästä nautadomia ja näyttää olevan ainakin joillain vuokraamoilla ikärajoituksia. Ajokortti ja matkakokemusta sentään löytyy. Siitä en osaa hakea tietoa, että pääsisikö matkan taksilla. Pyörällähän tuo ei olisi matka eikä mikään, jos sellaisen saisi jostain lainaan taikka vuokraan! Tykkään ihan huvinkin vuoksi pyöritellä tämmöisiä erilaisia suunnitelmia, mutta olisihan se aivan JOULU jos joku myös toteutuisi!
Lähin lentokenttä näyttäisi olevan Pula, josta menee säännöllisesti shuttle bus Umagiin.
 
vierailija
Hauskaa iltaa! Toivottavasti siihen sisältyy myös Kärtsän Bojan-räntti kun yleisössä häntä tervehtii tarunomainen pahvi-Bojan. One can dream.
Käy Sisilia kertomassa sille, että melkein näit Bojanin kun se oli Sisiliassa! Ja että sulla on ollut huonoa karmaa sen kanssa, vaikka näit vaivaa nähdäksesi K:n prepartuissa! Ja että jospa tuuri ois vihdoinkin kääntynyt ja näkisit sen ainakin keikoilla! K vois vähän ihmetellä, mutta menis samalla kun K höpisee itse B:stä! 😁
 
vierailija
Käy Sisilia kertomassa sille, että melkein näit Bojanin kun se oli Sisiliassa! Ja että sulla on ollut huonoa karmaa sen kanssa, vaikka näit vaivaa nähdäksesi K:n prepartuissa! Ja että jospa tuuri ois vihdoinkin kääntynyt ja näkisit sen ainakin keikoilla! K vois vähän ihmetellä, mutta menis samalla kun K höpisee itse B:stä!
Joo takuulla sanon jos juttusille pääsen 😁. Tyttö olis halunnut tehdä kyltin jossa lukee "Tell us more about Bojan's underwear" mut mietitään nyt vielä 😁
 
This is what I call a clear representation of Slovenian men - by looking at their photo, there is no way to tell what the weather is. Is it -10? +15? +25C? 🤣 No one knows. 🤭
 
vierailija
Olen miettinyt taas Jerc-haastattelua ja no, jos joku haastattelija kyselisi minulta rakkaustarinasta tyypin kanssa, jonka kanssa minulla ei olisi oikeasti mitään, vaikka ajatus olisi kuinka mieluinen, ja jostain syystä en jaksaisi vaivautua kiistämäänkään asiaa, niin ainakin naureskelisin, huokaisin tai reagoisin "vai niin" tai "juuh, elikkäs, sovitaan niin".

Kyllä siitä joku häkeltynyt reaktio tulisi väistämättä (siis ei nyt ole uusi asia, että häneltä kyytään Jerestä, mutta muotoilu oli aika suorasukainen). :) Ja olen tosiaan ollut aiemmin oikeasti tilanteissa, että minun on luultu seurustelevan jonkun ystäväni kanssa.

Toki Jeren podcastissa oli vielä ronskimmat muotoilut kysymyksissä.
 
vierailija
No on kyllä oikeasti täysin palstailun siellä pilaava asia, kun enää sivutolkulla ei ole ollut keskustelu normaalia, vaan näiden ei shippaavien häirintää.
Kyse ei siis todellakaan ole erimielisyyksistä shippiin liittyen.
No on kyllä oikeasti täysin palstailun siellä pilaava asia, kun enää sivutolkulla ei ole ollut keskustelu normaalia, vaan näiden ei shippaavien häirintää.
Kyse ei siis todellakaan ole erimielisyyksistä shippiin liittyen.
Tiedän kyllä mitä siellä kirjoitellaan, kun molemmilla palstoilla tulee oltua, en vaan pidä siitä, jos toista palstaa haukutaan täällä, ei noi trollaukset niin ärsytä, kun ne erottaa niin selvästi, voi ohittaa ja pahimmat varmaan poistuu
 

Yhteistyössä