vierailija
Kuulostaa hyvältäHyvä ihan ok
Kuulostaa hyvältäHyvä ihan ok
Joku ihana multa tätä joskus tässä kysyi, kun mulla ei ollut kaikki hyvin sinä päivänä. Olin onnellinen, että se kysymys tuli juuri häneltä.Onko kaikki hyvin
Toivoisin minulla ja hänellä olevan sellaiset välit, että voisin kysyä ihan tuolla henkilökohtaisestiJoku ihana multa tätä joskus tässä kysyi, kun mulla ei ollut kaikki hyvin sinä päivänä. Olin onnellinen, että se kysymys tuli juuri häneltä.
Voit sinä kertoa..Jos tietäisit millasia asioita olennjoutunut kohtaamaan et ehkä jännittäisi samalla tavalla.
Tälläsethan on vähän kuin huumetta, jää helposti koukkuun.Mutta ainakin on tullut selkeäksi mitkä ovat suljen vuoden vaihtuessa. Keskustelupalstat ja tietyt Youtube videot.
Jännittäisi mitä?Jos tietäisit millasia asioita olennjoutunut kohtaamaan et ehkä jännittäisi samalla tavalla.
MuaJännittäisi mitä?
Niin voisin mutta en täälläVoit sinä kertoa..
En vertaisi keskustelupalstoja päihteisiin. Lähinnä näihin tuhlaa aikaa sen sijaan, että käyttäisi saman ajan johonkin kehittävämpään ja/tai irl sosiaalisuuteen. Mitä kukakin arvostaa.Tälläsethan on vähän kuin huumetta, jää helposti koukkuun.
Kuka sua jännittää ja miksi
Onko ne hyviä vai huonoja kokemuksia?Jos tietäisit millasia asioita olennjoutunut kohtaamaan et ehkä jännittäisi samalla tavalla.
Mitä taasen tiettyihin Youtuben henkisenkehityksen videoihin tulee, niin ovat jutuillaan saaneet boikotointipäätöksen aikaan. Joku raja heidänkin touhuissaan ja keskustelupalstoilta poimituissa aiheissaan.Tälläsethan on vähän kuin huumetta, jää helposti koukkuun.
Kaikenlaista, osa vaikeita ja surullisiaOnko ne hyviä vai huonoja kokemuksia?
Kaivattu..Kuka sua jännittää ja miksi
Jokaisella on myös vaikeita ja surullisia kokemuksia. Niitä samoja kokemuksia tosin ei tahdo tuplata samankaltaisilla rakastetun kokemuksilla.Kaikenlaista, osa vaikeita ja surullisia
En ole sellasia katsonu koskaan.Mitä taasen tiettyihin Youtuben henkisenkehityksen videoihin tulee, niin ovat jutuillaan saaneet boikotointipäätöksen aikaan. Joku raja heidänkin touhuissaan ja keskustelupalstoilta poimituissa aiheissaan.
Ei kannatakaan. Tai toisaalta opettivat mitä ei kannata uskoa ja kuunnella. Muutama heistä on lähinnä epäonnea manaavia pahanilmanlintuja, jos ei tee heidän haluamallaan tavalla.En ole sellasia katsonu koskaan.
Tuskin on samanlaisia, joskus siitä on etua, joskus haittaa, jos on samantyyppisiä juttuja..ehkä parempi niin että erilaiset ”haavat”, pystyy suhtautumaan neutraalimminJokaisella on myös vaikeita ja surullisia kokemuksia. Niitä samoja kokemuksia tosin ei tahdo tuplata samankaltaisilla rakastetun kokemuksilla.
Jalis/lätkä, aika hyvin pärjäsinkin, mutta sitten meni polvi. Kuntopohja edelleen hyvä kun tehnyt raskasta työtä yli 20 vuotta.Minkä lajin ammattiurheilija halusit olla?