Sehän siinä onkin. Kaipailu ei talviöinä lämmitä.Samaa mieltä! Tai oikeastaan viestintää kaivatulleni.
Tämä kyseinen mies ei ole tietääkseni naimisissa, mutta joo hänelläkin on ihailijoita jonkun verran.Mun ystävällä on synttärit tuolloin. Tiedän useankin häntä yrittäneen, mutta turhaan. On hyvinkin tukevasti naimisissa.
Nainen olen ja ihan kaivatun johdattamista tässä meidän asiassa hetken ajan toivoin. Ei ollut nyt kyse sen korkeammista voimista. Antaapa olla. Turhaa, niin turhaa.En voi. Ehkä sun kannattaisi puhua jonkun papin kanssa.
Helppo ratkaisu sinulle, ota videokaappaus tuosta Peten videosta niin ei tarvi Youtubeen mennä sitä katsomaanMutta ainakin on tullut selkeäksi mitkä ovat suljen vuoden vaihtuessa. Keskustelupalstat ja tietyt Youtube videot.
No niin, koko palsta hiljeni ku mammat katsoo kun Peteltä aukeaa korkki videon alussaHelppo ratkaisu sinulle, ota videokaappaus tuosta Peten videosta niin ei tarvi Youtubeen mennä sitä katsomaan
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ja miehet sai alemmuuskompleksin.No niin, koko palsta hiljeni ku mammat katsoo kun Peteltä aukeaa korkki videon alussa
Pari päivää vielä aikaa. Sitten teen uudenvuodenlupauksen ja parannan tapani.Ootpa taas ovela.
Jaa kuka? Taisikin olla jollekin muulle. *astelee vihellellen sivuun*Ootpa taas ovela.
Niinpä..Hitot tämän ikävän kanssa
On, entä sinulla?Onko kaikki hyvin
Ei kannata, tykkään ovelista.Pari päivää vielä aikaa. Sitten teen uudenvuodenlupauksen ja parannan tapani.
Mitäpä vihelteletJaa kuka? Taisikin olla jollekin muulle. *astelee vihellellen sivuun*
Hyvä ihan okOn, entä sinulla?
Lyhyttä melodianpätkää, jolle en ole löytänyt lähdettä. Ehkä se on itse keksimäni. Kommentoin tuossa vaan sivusta, kun teki mieli kommentoida jotain aikani kuluksi vaikka tiesin, ettei se alkuperäinen kommentti ollut tarkoitettu minulle. En keksi yhtään syytä, miksi kukaan olisi sanonut minua ovelaksi juuri nyt. En ole tehnyt mitään erityisen ovelaa juuri nyt.Mitäpä viheltelet