Hyvää yötä! Nähdään unissaÄn, yy, tee, NYT
Aika laittaa silmät kiinni ja nähdä sinut.
En voi. Ehkä sun kannattaisi puhua jonkun papin kanssa.Voisitko uskoa meihin. Voisitko johdattaa hetken. Mulla on vähän vaikeeta nyt. T
sinänsä hauska vertaus kun aikanaan itelle ykkösammatti oli Pappi, sitten ammattiurheilija, seuraten kirvesmies, no sillä tiellä ollaan...sivu T.En voi. Ehkä sun kannattaisi puhua jonkun papin kanssa.
Timppa?Voisitko uskoa meihin. Voisitko johdattaa hetken. Mulla on vähän vaikeeta nyt. T
Kuinka kauan olet harrastanut palstailua?Onhan se karua, kun tajuaa, että yritetään ohjata rassukaksi, jonka elämä on pelkästään netissä, keskustelupalstoilla ja henkisten ajatusten ja teemojen parissa eli ihmiseksi, josta en itsekään kiinnostuisi.
Kenelle lähetät sydämiä
Kevyesti aloittelin joskus 13 vuotta sitten..Kuinka kauan olet harrastanut palstailua?
Pari vuotta eikä palstailu ole mielestäni harrastus vaan ajan kuluttamista.Kuinka kauan olet harrastanut palstailua?
Siunausta ja hyvää yötä sivusta!Voisitko uskoa meihin. Voisitko johdattaa hetken. Mulla on vähän vaikeeta nyt. T
Siunausta ja hyvää yötä sivusta!Voisitko uskoa meihin. Voisitko johdattaa hetken. Mulla on vähän vaikeeta nyt. T
Samaa mieltä! Tai oikeastaan viestintää kaivatulleni.Pari vuotta eikä palstailu ole mielestäni harrastus vaan ajan kuluttamista.
Ei ollut. Kuka lie. Timppa ei kysele tuollaisia keneltäkään, ainakaan netissä. On tainnut menettää uskonsa johdatukseen muutenkin, kun rukouksiinsa ei ole vastattu.Timppa?
Löysin palstan joskus vuonna 12, yli kymmenen vuotta mennyt jo.Kuinka kauan olet harrastanut palstailua?
Minkä lajin ammattiurheilija halusit olla?sinänsä hauska vertaus kun aikanaan itelle ykkösammatti oli Pappi, sitten ammattiurheilija, seuraten kirvesmies, no sillä tiellä ollaan...sivu T.
En minkään, mutta jos ois pakko olla jollakin kentällä joukkueen kera niin ehkä kriketti. Sivusta.Minkä lajin ammattiurheilija halusit olla?
Älä luovuta ystävä. Käy välillä lenkillä, tekee hyvää verenpaineelle, sielulle ja ryhdille! Hyvää yötä, käytävä nyt unelle.Onhan se karua, kun tajuaa, että yritetään ohjata rassukaksi, jonka elämä on pelkästään netissä, keskustelupalstoilla ja henkisten ajatusten ja teemojen parissa eli ihmiseksi, josta en itsekään kiinnostuisi.