K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pöh, siellä on ihan oikeasti välillä ollut aihetta noihin puheisiin, minäkin olen loukkaantunut B:n puolesta välillä. Mutta toivottavasti nyt asiallisempana jatkossa.
voi helvetti sentään, loukkaannut ihan tuntemattoman ihmisen puolesta. Hanki elämä äläkä mieti muiden tekemisiä tai sanomisia! Sinäkö se tulit tänne tänään valittamaan myös siitä ettei jotkut innostuneet Joksujen uudesta biisistä? Pahoittikohan Bojan siitäkn mielensä 🤣🤣

vierailija
Minä taas kyllä muistan tämän hämärästi, että joku hermostui siitä noiden pariskunnaksi luulemisesta, mutta nyt tämän päivän keskusteluissa ei sellaisesta kyllä edes puhuttu niin en näe yhteyttä tähän aiempaan juttuun.
No jos näissä paikoissa on pyörinyt, niin luulis et kyseinen kommentoija on jo tottunut siihen, et ketjuissa paritetaan aivan kaikkea. Eiköhän täältä löytäisi kauppakassi ja joulukuusikin itselleen puolisot.

vierailija
OMG, sori ohis, mutta Vain elämää 1-kauden Keekin jakso on katsottavissa tubessa! Näitä on aika harvoin ollut nähtävillä, ja tässä jaksossa on (toivottavasti) Siltsun täysin legendaarinen veto kappaleesta Liekeissä!

Linkittyy sillä, että K:ta on toivottu tuonne ohjelmaan.

Tää ykköskausi on Vain elämään paras, aijettä on Jonne Aaron siellä söpönä. Mun pojan toinen nimi on Aaron ja hänen nimensä toimi yhtenä innoittajana siinä :) (Poika syntynyt kyllä siis jo ennen tätä ykköskautta). Myös Erin oli ihan mahtava tässä, ja Katri Helena.. siis noi kaikki on!

vierailija
Tää ykköskausi on Vain elämään paras, aijettä on Jonne Aaron siellä söpönä. Mun pojan toinen nimi on Aaron ja hänen nimensä toimi yhtenä innoittajana siinä (Poika syntynyt kyllä siis jo ennen tätä ykköskautta). Myös Erin oli ihan mahtava tässä, ja Katri Helena.. siis noi kaikki on!
Olen Jonnea pari vuotta nuorempi ja muistan miten tuli kuolattua häntä nuorena.

Yhteistyössä