Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mistä tässä puhutaan? Ja onkohan pidempää pätkää ollut Discordis tms?

Kovasti ainakin kaikilla naurattaa tai hymyilyttää:D Janhan yleensä kai J liittyen lähinnä hymeksii tai hymyilee kun muut virnuilee enemmän, sama meno tässäkin:D

Jos tässä on kyse Ksta tai Suomesta, niin on kyllä niin hauskaa, miten yhteys heidän välillään tulee jo Discord-materiaaleistakin läpi ehkä tässä ja ainakin siinä CCC porukkakatselussa.

Mitenhän paljon KJ läsnä Bn puheissa arjessa bändin sisällä kameran ulkopuolella? <3
 
vierailija
Mistä tässä puhutaan? Ja onkohan pidempää pätkää ollut Discordis tms?

Kovasti ainakin kaikilla naurattaa tai hymyilyttää Janhan yleensä kai J liittyen lähinnä hymeksii tai hymyilee kun muut virnuilee enemmän, sama meno tässäkin

Tuo on vanhasta ig-livestä, joten discordia ei ole tuolloin vielä edes ollut. Eikä Suomen viisuedustajaa ollut vielä ilmoitettu.
 
vierailija
Jos tässä on kyse Ksta tai Suomesta, niin on kyllä niin hauskaa, miten yhteys heidän välillään tulee jo Discord-materiaaleistakin läpi ehkä tässä ja ainakin siinä CCC porukkakatselussa.

Mitenhän paljon KJ läsnä Bn puheissa arjessa bändin sisällä kameran ulkopuolella? <3
Ei ole discordista (heillä ei sitä tuolloin ollut) vaan ig-livestä ja puhuvat suosikeistaan tuolloin jo julkaistuista viisukappaleista. B sanoo, että Espanja tuolla hetkellä hänen suosikkinsa (tuo nauraminen ei varsinaisesti siihen liity, vaan johonkin aikaisempaan sekoiluun, se oli pitkä live ja puhuivat ja naureskelivat muutenkin paljon). Tuohon aikaan ei vielä vissiin ollut Kn viisuosallistuminen edes tiedossa (totesivat livessä myös, ettei kovin montaa maata ole vielä tiedossa, siksi myös Bn "tällä hetkellä"-vastaus.
 
vierailija
Ei ole discordista (heillä ei sitä tuolloin ollut) vaan ig-livestä ja puhuvat suosikeistaan tuolloin jo julkaistuista viisukappaleista. B sanoo, että Espanja tuolla hetkellä hänen suosikkinsa (tuo nauraminen ei varsinaisesti siihen liity, vaan johonkin aikaisempaan sekoiluun, se oli pitkä live ja puhuivat ja naureskelivat muutenkin paljon). Tuohon aikaan ei vielä vissiin ollut Kn viisuosallistuminen edes tiedossa (totesivat livessä myös, ettei kovin montaa maata ole vielä tiedossa, siksi myös Bn "tällä hetkellä"-vastaus.
Tässä linkki tuohon liveen. En nyt muista missä kohtaa tuo viisubiisi-keskustelu on, mutta jos ei ole tätä nähnyt, niin kannattaa muutenkin katsoa kokonaisuudessaan, se on tosi ihana 😍

 
vierailija
Tässä linkki tuohon liveen. En nyt muista missä kohtaa tuo viisubiisi-keskustelu on, mutta jos ei ole tätä nähnyt, niin kannattaa muutenkin katsoa kokonaisuudessaan, se on tosi ihana

Kiitos kaikille vastanneille! :) En ollut tähän törmännyt aiemmin!
 
vierailija
Mulla useasti varsinkin syksyllä käynyt mielessä, miten K&B:n lähipiirit on jollain lailla hieman myös mukana tai läsnä heidän ystävyydessään/suhteessaan.

Oon pohtinut, ovatko he bondailleet toistensa lähipiirin (varsinkin kaveripiirin) kanssa keskimääräistä uutta kaveruutta enemmän?

Tämä tuli mieleen joistain somekommenteista ja tykkäämisistä (Häärijä, Mikke yms bondailleet jokerien kanssa, Miken S katsomassa liveä). Esim. Miken see u bro kommentti Bojanille. Tietenkään sometykkäämiset tai kommentit ei sinänsä kerro mitään ja on tietenkin luonnollista, kun bändi ja kokoonpano tapaavat toisiaan, että muutkin tutustuvat ja bondaavat jollain lailla.

En osaa loman jälkeisillä aivoilla tarkemmin eritellä tai muistella, mutta jokin siinä muistuttaa miniosalta vähän niinkuin uuden tärkeän ihmisen enemmän toisen elämässä ja toisen lähipiirissä läsnäoloa kuin ns keskimääräinen ystävä (tiedän, että sellaista ei ole, enkä tykkää koko keskimäärin sanasta ja ystävät myös tärkeitä, tällä tarkoitan jotain uusi kumppani tutustuu suuntaan, vaikkei tietenkään oikeasti sillä lailla).
 
vierailija
Mulla useasti varsinkin syksyllä käynyt mielessä, miten K&B:n lähipiirit on jollain lailla hieman myös mukana tai läsnä heidän ystävyydessään/suhteessaan.

Oon pohtinut, ovatko he bondailleet toistensa lähipiirin (varsinkin kaveripiirin) kanssa keskimääräistä uutta kaveruutta enemmän?

Tämä tuli mieleen joistain somekommenteista ja tykkäämisistä (Häärijä, Mikke yms bondailleet jokerien kanssa, Miken S katsomassa liveä). Esim. Miken see u bro kommentti Bojanille. Tietenkään sometykkäämiset tai kommentit ei sinänsä kerro mitään ja on tietenkin luonnollista, kun bändi ja kokoonpano tapaavat toisiaan, että muutkin tutustuvat ja bondaavat jollain lailla.

En osaa loman jälkeisillä aivoilla tarkemmin eritellä tai muistella, mutta jokin siinä muistuttaa miniosalta vähän niinkuin uuden tärkeän ihmisen enemmän toisen elämässä ja toisen lähipiirissä läsnäoloa kuin ns keskimääräinen ystävä (tiedän, että sellaista ei ole, enkä tykkää koko keskimäärin sanasta ja ystävät myös tärkeitä, tällä tarkoitan jotain uusi kumppani tutustuu suuntaan, vaikkei tietenkään oikeasti sillä lailla).
Joo ja se että Kärtsä seurasi Bojanin siskon Instassa kai jo Liverpoolissa. Jukka kuulemma tykkäsi myös kalsarireelsistä (instattomana en ole pystynyt tarkistamaan). :)

Tämän takia myös se minific, jossa Bojanin äiti haluaa jutella Jerelle oli tosi kiva. Yleensähän vanhempien kanssa puhuminen yhdistetään vahvasti seurusteluun, vaikka itse olen tavannut monien kavereidenkin vanhemmat. Mutta jotenkin siitä tulee vähän spessu fiilis.
 
vierailija
Öö, en oo aivan varma, sopisiko B:n suuhun ne Tommyn osuudet (varsinkaan T:n osuuden alku) tai haluaisiko niitä laulaa... Että jos vaikka mieluummin huhhahgei, joka myös sopisi heidän tarinaan. Joo, nyt varmasti saan maineen kukkahattutätinä, joka pitää B:tä herkkänä pyhäkoulupoikana 😁
Kyllä B ia pitää vähän varjella, meidän kultapoikaa.
/Vitsi, vai oliko
MRS=3
 
vierailija
Katso se ihmeessä, ovat kaikki siinä tosi suloisia. Vastaavat liveseuraajien kysymyksiin, lauleskelevat välillä ja nauravat paljon. Ja kuuntelevat vanhoja euroviisukappaleita
Tässä toinen kiva live helmikuulta, eli vähän myöhemmin kuin tuo yllä oleva, mikäli joltakin mennyt ohi:

 
vierailija
Ei varmaankaan. Miksipä hän sinne perhejouluun suvun / perheen keskelle itsensä ujuttaisi. Sehän olisi ollut ihan sama, jos Bojan olisi tullut Pöyhösten jouluviikonloppuun mökille. Väkeä riittää, eikä kukaan lähtökohtaisesti puhu samaa kieltä (no, englantia tietty).
Tän vuoden joulu ja juhlat oli vielä vähän aikaisin tai äkkiä, mutta jospa sitten ensi vuonna pääsisivät juhlistamaan niitä mökkijoululla tai Sloveniassa juhlana yhdessä;)

Shippausvitsi siis:p
 
vierailija
Joo ja se että Kärtsä seurasi Bojanin siskon Instassa kai jo Liverpoolissa. Jukka kuulemma tykkäsi myös kalsarireelsistä (instattomana en ole pystynyt tarkistamaan).

Tämän takia myös se minific, jossa Bojanin äiti haluaa jutella Jerelle oli tosi kiva. Yleensähän vanhempien kanssa puhuminen yhdistetään vahvasti seurusteluun, vaikka itse olen tavannut monien kavereidenkin vanhemmat. Mutta jotenkin siitä tulee vähän spessu fiilis.
Joo, mulla tulee jotenkin mieleen se, että bondaa kumppanin kavereiden kanssa! Enemmin kuin se, että ystävän kaverin kanssa, vaikka tietenkin sitäkin tapahtuu ja tosi kiva sekin!
 
vierailija
Mulla useasti varsinkin syksyllä käynyt mielessä, miten K&B:n lähipiirit on jollain lailla hieman myös mukana tai läsnä heidän ystävyydessään/suhteessaan.

Oon pohtinut, ovatko he bondailleet toistensa lähipiirin (varsinkin kaveripiirin) kanssa keskimääräistä uutta kaveruutta enemmän?

Tämä tuli mieleen joistain somekommenteista ja tykkäämisistä (Häärijä, Mikke yms bondailleet jokerien kanssa, Miken S katsomassa liveä). Esim. Miken see u bro kommentti Bojanille. Tietenkään sometykkäämiset tai kommentit ei sinänsä kerro mitään ja on tietenkin luonnollista, kun bändi ja kokoonpano tapaavat toisiaan, että muutkin tutustuvat ja bondaavat jollain lailla.

En osaa loman jälkeisillä aivoilla tarkemmin eritellä tai muistella, mutta jokin siinä muistuttaa miniosalta vähän niinkuin uuden tärkeän ihmisen enemmän toisen elämässä ja toisen lähipiirissä läsnäoloa kuin ns keskimääräinen ystävä (tiedän, että sellaista ei ole, enkä tykkää koko keskimäärin sanasta ja ystävät myös tärkeitä, tällä tarkoitan jotain uusi kumppani tutustuu suuntaan, vaikkei tietenkään oikeasti sillä lailla).
Minä jäin kerran pohtimaan, että ovatkohan J ja Bn sisar tavanneet jossakin vai mistä syystä J seuraa häntä Instassa. Vai onko niin, että isosisko on ollut Bn luottohenkilö, joka tietää ehkä enemmän kuin arvaammekaan ja on ruvennut seuraamaan J:tä. Ja tämä taas on seurannut takaisin.

No, seuraanhan minäkin ties ketä, enkä ole jokaista tavannut. Outoja pohdin....
 
vierailija
Minä jäin kerran pohtimaan, että ovatkohan J ja Bn sisar tavanneet jossakin vai mistä syystä J seuraa häntä Instassa. Vai onko niin, että isosisko on ollut Bn luottohenkilö, joka tietää ehkä enemmän kuin arvaammekaan ja on ruvennut seuraamaan J:tä. Ja tämä taas on seurannut takaisin.

No, seuraanhan minäkin ties ketä, enkä ole jokaista tavannut. Outoja pohdin....
Olisko sisko ollut Liverpoolissa ja tavannut Jeren 🤔
 
vierailija
Koko Bojanin perhe oli Liverpoolissa ainakin finaalissa. Jossain näin kuvan, jossa he kaikki olivat.
Eikä mikään ihme, jos perheen poika on maailman suurimman musiikkikilpailun finaalissa! Käsittääkseni vain kilpailijoilla ja heidän perheillään oli tosi rajalliset mahdollisuudet viettää aikaa yhdessä, mutta Bojan on varmaankin pitänyt huolta, että ehtii edes pikaisesti esitellä Jereä perheelleen. :)
 

Yhteistyössä