Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Ficeistä puheen ollen: Luin juuri hienon yksiosaisen ficin Upon A Star, joka oli melkoista tunteiden vuoristorataa ja piti minut täysin otteessaan. 💕🥰😭

"Welcome to a mildly festive, slightly magical tale of what Jere and Bojan's relationship might have looked like if they'd met once upon a time in Finland.
This is a story about love, hurt, and second chances."

 
vierailija
Mutta B on kyllä vielä sen ikäinen, että käytännössä "pitäisi" tietää (Tämä siis "said affectionately", B on niin suloinen, etten kestä )
Kullä. Olen nelikymppinen ja minulle on ihan selvä juttu, mitä rizz tarkoittaa. :) Kerran kyllä yksi Bojanin ikäisistä ystävistäni vähän naureskeli sille, että tiesin mitä "based" tarkoittaa slangisanana, reagoi vähän kuin hänen äitinsä yrittäisi esittää nuorisolaista. :p
 
vierailija
Joo itekin piti tulla tänne pakoon, kun ei tuolla vauvalla pystynyt enää olemaan. On se tosi kiva, kun joku yrittää sabotoida tän fiilistelyn kaikilta. Olis jossain kiva illan keikkaakin yhdessä hehkuttaa (sikäli jos jotain materiaalia saadaan), mut tätä menoa se ei kyllä vauvalla ole mahdollista. Menee hermot. :D
 
vierailija
Kullä. Olen nelikymppinen ja minulle on ihan selvä juttu, mitä rizz tarkoittaa. :) Kerran kyllä yksi Bojanin ikäisistä ystävistäni vähän naureskeli sille, että tiesin mitä "based" tarkoittaa slangisanana, reagoi vähän kuin hänen äitinsä yrittäisi esittää nuorisolaista. :p
Ohis, mutta mitä 'based' tarkoittaa slangissa?

Olin kyllä vähän yllättynyt, että B ei tiennyt, mitä 'rizz' tarkoittaa, kun tämmöinen vanha nautakin oli jo ehtinyt kuulla siitä. 😃
 
vierailija
Ohis, mutta mitä 'based' tarkoittaa slangissa?

Olin kyllä vähän yllättynyt, että B ei tiennyt, mitä 'rizz' tarkoittaa, kun tämmöinen vanha nautakin oli jo ehtinyt kuulla siitä. 😃
Bojan niin ihana mutta jollain tasolla vähän vanha sielu ja jotenkin vaan niin Balkan dad. Minua liikutti kun tohkeissaan selitti nyt syksyllä että on syönyt sellasia tosi hyviä ruokia nimeltä bowl 🥲
 

Yhteistyössä