Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Fanitaidetta

 
vierailija
B: Hi, I had to call. My mum listened your interwiev. She asked me to visit and said that we need to talk. I was a bit scared.

J: What did she said? Is everything Ok?

B: Yes, yes. She bought a bottle of redwine. We drank few glasses and discussed. She wanted to know everything about you and us. What we have done and this kind of things.

J: Bojan. What exactly did you tell her?

B: Everything. I drank a little bit too much and it was easy to talk. It has always been easy to talk to her. As a matter of fact, It made good for me.

J: And now she hates me?

B: No, Jere, she loves you. She wants to call you and discuss with you. I gave your number. She may talk just like mothers use to talk with their 13 years old boys, you know, but don't care. She said that you spoke so nice about me that she almost cried, but there are few things that she likes to talk about.

J: Bojan. What things? Bojan, do I have to worry?

B: Of course not. Relax. You will love her, I promise.

J: Oh Bojan, I really hope so.
 
vierailija
Saitinrakentaja, huomaan että aherrat taas palstan parissa, kiitos siitä. Alkaa tympiä nämä ikuiset ei-shippaajat, jotka kuitenkin norkuvat shippipalstoilla.
Juu korjailin siellä pari asiaa, nyt se on taas auki. Joymuffin: tein joulun aikaan muutoksia ja en ollut varma oliko varmuuskopiossani sinun laittamaasi jouluminificciä, joka oli viimeisin viesti. Onneksi kopioin tekstin ennen palautusta, koska ficcisi ei ollut siinä mukana. Laitoin sen sinne uudestaan, ettet ihmettele miksi se on minun tunnuksilla tehty. Liitin viestiin selvennyksen ja halutessasi voit postata sen itse uudestaan. Pahoittelut töppäyksestä. T. SR
 
vierailija
B: Hi, I had to call. My mum listened your interwiev. She asked me to visit and said that we need to talk. I was a bit scared.

J: What did she said? Is everything Ok?

B: Yes, yes. She bought a bottle of redwine. We drank few glasses and discussed. She wanted to know everything about you and us. What we have done and this kind of things.

J: Bojan. What exactly did you tell her?

B: Everything. I drank a little bit too much and it was easy to talk. It has always been easy to talk to her. As a matter of fact, It made good for me.

J: And now she hates me?

B: No, Jere, she loves you. She wants to call you and discuss with you. I gave your number. She may talk just like mothers use to talk with their 13 years old boys, you know, but don't care. She said that you spoke so nice about me that she almost cried, but there are few things that she likes to talk about.

J: Bojan. What things? Bojan, do I have to worry?

B: Of course not. Relax. You will love her, I promise.

J: Oh Bojan, I really hope so.
Aww. :) En tiedä miksi tämä oli jotenkin niin herttainen.
 
vierailija
Juu korjailin siellä pari asiaa, nyt se on taas auki. Joymuffin: tein joulun aikaan muutoksia ja en ollut varma oliko varmuuskopiossani sinun laittamaasi jouluminificciä, joka oli viimeisin viesti. Onneksi kopioin tekstin ennen palautusta, koska ficcisi ei ollut siinä mukana. Laitoin sen sinne uudestaan, ettet ihmettele miksi se on minun tunnuksilla tehty. Liitin viestiin selvennyksen ja halutessasi voit postata sen itse uudestaan. Pahoittelut töppäyksestä. T. SR
Joo, ei haittaa mitään. :)
 
vierailija
B: Hi, I had to call. My mum listened your interwiev. She asked me to visit and said that we need to talk. I was a bit scared.

J: What did she said? Is everything Ok?

B: Yes, yes. She bought a bottle of redwine. We drank few glasses and discussed. She wanted to know everything about you and us. What we have done and this kind of things.

J: Bojan. What exactly did you tell her?

B: Everything. I drank a little bit too much and it was easy to talk. It has always been easy to talk to her. As a matter of fact, It made good for me.

J: And now she hates me?

B: No, Jere, she loves you. She wants to call you and discuss with you. I gave your number. She may talk just like mothers use to talk with their 13 years old boys, you know, but don't care. She said that you spoke so nice about me that she almost cried, but there are few things that she likes to talk about.

J: Bojan. What things? Bojan, do I have to worry?

B: Of course not. Relax. You will love her, I promise.

J: Oh Bojan, I really hope so.
Ihana ❤
 
vierailija
Päädyin tänään taas keskustelemaan energiamentorini kanssa aiheesta Bojan/Jokerit, muistaakseni hän otti tälläkin kertaa itse aiheen puheeksi. Kysyin häneltä, että kuinka ison osan rock/poptähdistä hän uskoo olevan starseedejä eli siis että he ovat avaruudesta kotoisin (en ole yhtään vakuuttunut, että uskonko tähän, mutta jos se on joku oikea juttu, niin K ja B menevät kyllä tähän kategoriaan). Hän sanoi, että tosi iso osa on, ja kysyin että esim. ketkä. Hän listasi kasan räppäreitä, mutta muistan heistä vain Childish Gambinon ja Cardi B:n, ja lisäksi Lady Gagan ja Björkin. Cardi B tuli noista vähän puskista. :)

Hauskaa, että minulla on miespuolinen ystävä joka ei ole koskaan edes kuunnellut yhtään Jokereiden biisiä, mutta jaksaa kyllä jauhaa kanssani Bojan-aiheesta. :D

-energiamamma
 
vierailija
Hei! Olin vajaa pari viikkoa poissa palstalta, mutta nyt täällä taas;) aivan kuin aikaa olisi kulunut pidemminkin, ja shippiaivoilla aloin jo kuvitella, että onkohan jotain johonkin suuntaan tapahtunut sillä aikaa, kunnes tajusin, että olin poissa vain 2 vk:D:D

Selasin lyhyesti aiempia sivuja läpi ja myöhemmin enemmän koittaen löytää tietoa uudesta palstasta. Pääsehään sinne vielä mukaan? <3 osaako jonku vinkata, mikä päivä siitä on ollut täällä enemmän, niin etsin enemmän infoa asiasta!
 
vierailija
B: Hi, I had to call. My mum listened your interwiev. She asked me to visit and said that we need to talk. I was a bit scared.

J: What did she said? Is everything Ok?

B: Yes, yes. She bought a bottle of redwine. We drank few glasses and discussed. She wanted to know everything about you and us. What we have done and this kind of things.

J: Bojan. What exactly did you tell her?

B: Everything. I drank a little bit too much and it was easy to talk. It has always been easy to talk to her. As a matter of fact, It made good for me.

J: And now she hates me?

B: No, Jere, she loves you. She wants to call you and discuss with you. I gave your number. She may talk just like mothers use to talk with their 13 years old boys, you know, but don't care. She said that you spoke so nice about me that she almost cried, but there are few things that she likes to talk about.

J: Bojan. What things? Bojan, do I have to worry?

B: Of course not. Relax. You will love her, I promise.

J: Oh Bojan, I really hope so.
😍
 
vierailija
Hei! Olin vajaa pari viikkoa poissa palstalta, mutta nyt täällä taas aivan kuin aikaa olisi kulunut pidemminkin, ja shippiaivoilla aloin jo kuvitella, että onkohan jotain johonkin suuntaan tapahtunut sillä aikaa, kunnes tajusin, että olin poissa vain 2 vk

Selasin lyhyesti aiempia sivuja läpi ja myöhemmin enemmän koittaen löytää tietoa uudesta palstasta. Pääsehään sinne vielä mukaan? <3 osaako jonku vinkata, mikä päivä siitä on ollut täällä enemmän, niin etsin enemmän infoa asiasta!
Tosiaan "Käärijä ja Joker Out Uutis-ja Tietotoimisto" on se mikä kannattaa käydä tsekkaamassa . Joulun aikana on tapahtunut yllättävän paljon 😄
 
vierailija
Hei! Olin vajaa pari viikkoa poissa palstalta, mutta nyt täällä taas aivan kuin aikaa olisi kulunut pidemminkin, ja shippiaivoilla aloin jo kuvitella, että onkohan jotain johonkin suuntaan tapahtunut sillä aikaa, kunnes tajusin, että olin poissa vain 2 vk

Selasin lyhyesti aiempia sivuja läpi ja myöhemmin enemmän koittaen löytää tietoa uudesta palstasta. Pääsehään sinne vielä mukaan? <3 osaako jonku vinkata, mikä päivä siitä on ollut täällä enemmän, niin etsin enemmän infoa asiasta!
Osoite on www.loveland.fi ja hiljalleen käynnistyy
 
vierailija
Kaiken shippaussisälkön keskellä heräsin vasta nyt toden teolla tajuamaan, että keikkarintamalla hiljenee heti, kun vuosi on vaihtunut. JO palaa ensi vuonna lavoille toden teolla vasta maaliskuussa Kultsalla, jos Eurosonicin showcasea ei lasketa. K:lla on UMK ja Emma-gaala, ja sitten vasta toukokuussa seuraava keikka. Aika pitkä kuiva kausi keikkarintamalla. Ja JO:n tämän viikon keikoista tuskin saadaan liveäkään. 😵
 
vierailija
Kopsasin nämä Kärtsän sanat Vauvalta, koska pelkään että joku kumminkin poistattaa ne.

Bojan is mine, he's all mine. The Bojan. I touch The Bojan titties. Bojan is a beautiful boy. Good looking guy. Where are you Bojan? Come back to my heart, I really need you. Bojan and Käärijä best boyfriends. Yes I say I love you. Don't ask me why he was at my house. I put some bed for you and formulalakanat. My my my my my my man. Next week Bojan come and we go to the toilet. Are you? We are boyfriends yes. You wanna keep me. I just spoke with Bojan. We love together.

I love you Bojan, come to Finland. With me.
 
vierailija
Kaiken shippaussisälkön keskellä heräsin vasta nyt toden teolla tajuamaan, että keikkarintamalla hiljenee heti, kun vuosi on vaihtunut. JO palaa ensi vuonna lavoille toden teolla vasta maaliskuussa Kultsalla, jos Eurosonicin showcasea ei lasketa. K:lla on UMK ja Emma-gaala, ja sitten vasta toukokuussa seuraava keikka. Aika pitkä kuiva kausi keikkarintamalla. Ja JO:n tämän viikon keikoista tuskin saadaan liveäkään.
Täytyy toivoa, että saisimme edes pätkiä studioista nähdäksemme/kuullaksemme, muutoin iskee vieroitusoireet!
 
vierailija
Huh, onpa tullut joulun kunniaksi melkoinen pläjäys uusia K&B-ficcejä, tosin suurin osa näyttäisi olevan joko suht pelkkää prnoa tai fluffia, jotka eivät itselleni iske niin paljoa juuri tällä hetkellä.
 
vierailija
Oon mäkin joskus vauvan puolella samaa miettinyt, mutta ehkä se on vaan ihan hyvä huomio jos henkilö ei välttämättä oo tietoinen tästä, että joku voi tulkita niin.
LadySlo ei ole kyllä ikinä vastannut epäkunnioittavasti kenellekään, joten siitä nyt on ihan turha aukoa. Päinvastoin, hän on aina ollut erittäin kohtelias ja tosi kivasti kirjoitellut takaisin ja kertonut lisäinfoa asioista, mitä täällä on kyselty, pyydetty käännöksiä jne, vaikka häntä ei todellakaan mikään velvoita niin tekemään. Taitaa joku nyt taas omaa pahaa mieltä kaataa muitten niskaan. SE jos jokin, on epäkunnioittavaa.
 

Yhteistyössä