vierailija
Kärpän takana on se yksityishenkilö...niin iloisena poseeraa kameralle vaikka pitäisi olla piilossa..Onks toi Eve tossa edessä vai tyde? Ja takana vasemmalla on yks nainen ja oikealla kolmas.
Kärpän takana on se yksityishenkilö...niin iloisena poseeraa kameralle vaikka pitäisi olla piilossa..Onks toi Eve tossa edessä vai tyde? Ja takana vasemmalla on yks nainen ja oikealla kolmas.
Minä ajattelen kans kutakuinkin tällä lailla eli en näkisi mitenkään mahdottomanaTaidan sitten olla romantikko, kun uskon että jos tunteita on tarpeeksi, tilanne ei ole seurustelun kannalta mitenkään mahdoton. Eivät he niin kiinni ole työssään, täytyyhän heillä joka tapauksessa olla ihmissuhteita työn ulkopuolella, siitähän tulee vain lisävirtaa työntekoon. He asuvat vain muutaman tunnin lentomatkan päässä toisistaan. Sitäpaitsi pystyyhän K tälläkin hetkellä seurustelemaan ilmeisen tosissaan. Miten se sitten on mahdollista, jos vakava seurustelu on molemmille tällä hetkellä mahdoton ajatus. Kumppani on vain nyt eri. ( Kamalaa mietiskellä tällaisia, kun toinen on jo varattu). Jos ja kun K ja B ovat molemmat kiireisiä, niin toisaalta he myös saattavat ymmärtää toisen tilanteen ja ajanpuutteen paremmin kuin ns. tavallinen ihminen seurustelukumppanina.
Ketään ei kiinnosta.Kärpän takana on se yksityishenkilö...niin iloisena poseeraa kameralle vaikka pitäisi olla piilossa..
Mulle toi vlogi taisi olla viimeinen naula shippariarkkuun, lähinnä näyttivät työkavereilta noin kulissien takana ja vaikea repiä siitä enää mitään shipattavaa.Mä ajattelin ihan samaa. Eroaako tämä nähty tilanne keiden tahansa vaikkapa työkavereiden työskentelystä. Saman näköistä keskittynyttä yhdessä tekemistä. Tosin erilaista kuin olemista kuin heiltä olen aiemmin nähnyt, mutta ei muuten erityistä.
Mulle toi vlogi taisi olla viimeinen naula shippariarkkuun, lähinnä näyttivät työkavereilta noin kulissien takana ja vaikea repiä siitä enää mitään shipattavaa.
Minä en nyt, anteeksi tämä, aio noudattaa tässä kommentissa shippauksen sääntöjä. Tässä me kollektiivisesti itseni mukaan lukien toivomme ja uskomme näkevämme merkkejä siitä, että K ja B lopulta tulevat olemaan oikea pari. Ja kyllä heistä taas aivan ihania kuvia ja videoita on tullut. Samalla kuitenkin eräs tietty henkilö näkyy jatkuvasti milloin vähemmän ja milloin enemmän aivan onnellisesti hymyilevänä joukon jatkona. Surullisin mielin on todettava, että saattaa olla niin, että hyvä ja syvä ystävyys tässä vaan päähenkilöiden kohdalla on kyseessä. Toivoisin vastaukseksi jotain muuta kuin sen, että kyseessä on shippaus, eikä todellisuutta tarvitse ottaa huomioon.Onneksi olkoon, olet ymmärtänyt shippauksen idean. Saisimmeko nyt tehdä sitä rauhassa?
ankeuttajat yrittää vaikka ja mitä sanoo tai tehäHäiritsee kun vauvalla joku jankuttaa jostain sohvakuvasta tyttöystävän kanssa K:n istan stooreissa joka on ollut eilen. En nähnyt kyllä joten pohdin poistettiinko se sitten suht samantien? Oli vaan joku jossa näkyi jonkun käsi, mutta kädestä nyt on vaikea tietää kenen oli.
Ei kai sillä väliä muuten, mutta jäi vaivaamaan.
Tää on kyllä aivan hullua, kun henkilö näkyy aina vaan enemmän, mutta meidän pitäisi vaan tyhminä olla huomaamatta. Saisi K jo tunnustaa tosiasiat.Kärpän takana on se yksityishenkilö...niin iloisena poseeraa kameralle vaikka pitäisi olla piilossa..
Ja jotkut vaan jaksaa uskoa olemattomaan K B suhteeseen.ankeuttajat yrittää vaikka ja mitä sanoo tai tehä
Näkyi tosiaan pieni osa käsivartta, voi olla kuka hyvänsä sukulainenankeuttajat yrittää vaikka ja mitä sanoo tai tehä
En tiedä olisinko helpottunut vai pettynyt, kun suuri rakkaustarina alkaa näyttää työkaveruudelta. Oman elämäni kannalta kyllä onnellinen käännös tapahtumissa. Lisäksi vielä tietty henkilö näyttää putkahtelevan entistä useammin milloin missäkin kuvassa ja laittaa kyllä sen lopullisen niitin hommalle. Olisi hyvä, jos tuollaisia kuvia, joissa sekä K että se nimetön henkilö näyttävät molemmat iloisilta ja onnellisilta, tulisi enemmänkin esille. Menisi lopulta tähän minunkin tyhmään päähäni, että ihan onnellisia ovat yhdessä. Saisi kyllä K jo julkistaa avokkinsa.Mulle toi vlogi taisi olla viimeinen naula shippariarkkuun, lähinnä näyttivät työkavereilta noin kulissien takana ja vaikea repiä siitä enää mitään shipattavaa.
voi olla vaikka serkun käsivarsi tai tädin tai äidinNäkyi tosiaan pieni osa käsivartta, voi olla kuka hyvänsä sukulainen
Vaatetyylistä päätellen ei todennäköisesti mummo, eikä Suvikaan. Tuskin sinne mökkiin koko suvun serkut ja tädit mahtuu.Näkyi tosiaan pieni osa käsivartta, voi olla kuka hyvänsä sukulainen
Minulle ei käynyt näin ollenkaan, eikä tullut tälläistä työkaveri mielikuvaaMulle toi vlogi taisi olla viimeinen naula shippariarkkuun, lähinnä näyttivät työkavereilta noin kulissien takana ja vaikea repiä siitä enää mitään shipattavaa.
Tämä on pelkkää arvailua, kun tietoa ei kerran oleVaatetyylistä päätellen ei todennäköisesti mummo, eikä Suvikaan. Tuskin sinne mökkiin koko suvun serkut ja tädit mahtuu.
Ei ole tietoa, mutta on vankka todennäköisyys.Tämä on pelkkää arvailua, kun tietoa ei kerran ole
Hän näyttää kuvassa erilaiselta varmaan siksi, että on siinä niin hymyileväinen.Ei tuo takana oleva henkilö edes näytä siltä jonka tili näissä ryhmissä joskus oli tyttöystävänä
Se mökki on näyttänyt sisäkuvissa kyllä ihan isommalta. Ei se nimitys välttämättä tarkoita mitään pientä rakennusta. Voi olla ihan vaikka isompikin. Kaverin mökki on kolmikerroksinen omakotitalo.Vaatetyylistä päätellen ei todennäköisesti mummo, eikä Suvikaan. Tuskin sinne mökkiin koko suvun serkut ja tädit mahtuu.