Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taidan sitten olla romantikko, kun uskon että jos tunteita on tarpeeksi, tilanne ei ole seurustelun kannalta mitenkään mahdoton. Eivät he niin kiinni ole työssään, täytyyhän heillä joka tapauksessa olla ihmissuhteita työn ulkopuolella, siitähän tulee vain lisävirtaa työntekoon. He asuvat vain muutaman tunnin lentomatkan päässä toisistaan. Sitäpaitsi pystyyhän K tälläkin hetkellä seurustelemaan ilmeisen tosissaan. Miten se sitten on mahdollista, jos vakava seurustelu on molemmille tällä hetkellä mahdoton ajatus. Kumppani on vain nyt eri. ( Kamalaa mietiskellä tällaisia, kun toinen on jo varattu). Jos ja kun K ja B ovat molemmat kiireisiä, niin toisaalta he myös saattavat ymmärtää toisen tilanteen ja ajanpuutteen paremmin kuin ns. tavallinen ihminen seurustelukumppanina.
Minä ajattelen kans kutakuinkin tällä lailla eli en näkisi mitenkään mahdottomana
 
vierailija
Mä ajattelin ihan samaa. Eroaako tämä nähty tilanne keiden tahansa vaikkapa työkavereiden työskentelystä. Saman näköistä keskittynyttä yhdessä tekemistä. Tosin erilaista kuin olemista kuin heiltä olen aiemmin nähnyt, mutta ei muuten erityistä.
Mulle toi vlogi taisi olla viimeinen naula shippariarkkuun, lähinnä näyttivät työkavereilta noin kulissien takana ja vaikea repiä siitä enää mitään shipattavaa.
 
vierailija
Häiritsee kun vauvalla joku jankuttaa jostain sohvakuvasta tyttöystävän kanssa K:n istan stooreissa joka on ollut eilen. En nähnyt kyllä joten pohdin poistettiinko se sitten suht samantien? Oli vaan joku jossa näkyi jonkun käsi, mutta kädestä nyt on vaikea tietää kenen oli.

Ei kai sillä väliä muuten, mutta jäi vaivaamaan.
 
vierailija
Onneksi olkoon, olet ymmärtänyt shippauksen idean. Saisimmeko nyt tehdä sitä rauhassa?
Minä en nyt, anteeksi tämä, aio noudattaa tässä kommentissa shippauksen sääntöjä. Tässä me kollektiivisesti itseni mukaan lukien toivomme ja uskomme näkevämme merkkejä siitä, että K ja B lopulta tulevat olemaan oikea pari. Ja kyllä heistä taas aivan ihania kuvia ja videoita on tullut. Samalla kuitenkin eräs tietty henkilö näkyy jatkuvasti milloin vähemmän ja milloin enemmän aivan onnellisesti hymyilevänä joukon jatkona. Surullisin mielin on todettava, että saattaa olla niin, että hyvä ja syvä ystävyys tässä vaan päähenkilöiden kohdalla on kyseessä. Toivoisin vastaukseksi jotain muuta kuin sen, että kyseessä on shippaus, eikä todellisuutta tarvitse ottaa huomioon.
-eri
 
Häiritsee kun vauvalla joku jankuttaa jostain sohvakuvasta tyttöystävän kanssa K:n istan stooreissa joka on ollut eilen. En nähnyt kyllä joten pohdin poistettiinko se sitten suht samantien? Oli vaan joku jossa näkyi jonkun käsi, mutta kädestä nyt on vaikea tietää kenen oli.

Ei kai sillä väliä muuten, mutta jäi vaivaamaan.
ankeuttajat yrittää vaikka ja mitä sanoo tai tehä
 
vierailija
Mulle toi vlogi taisi olla viimeinen naula shippariarkkuun, lähinnä näyttivät työkavereilta noin kulissien takana ja vaikea repiä siitä enää mitään shipattavaa.
En tiedä olisinko helpottunut vai pettynyt, kun suuri rakkaustarina alkaa näyttää työkaveruudelta. Oman elämäni kannalta kyllä onnellinen käännös tapahtumissa. Lisäksi vielä tietty henkilö näyttää putkahtelevan entistä useammin milloin missäkin kuvassa ja laittaa kyllä sen lopullisen niitin hommalle. Olisi hyvä, jos tuollaisia kuvia, joissa sekä K että se nimetön henkilö näyttävät molemmat iloisilta ja onnellisilta, tulisi enemmänkin esille. Menisi lopulta tähän minunkin tyhmään päähäni, että ihan onnellisia ovat yhdessä. Saisi kyllä K jo julkistaa avokkinsa.
 

Yhteistyössä