Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojanin kaltainen nuori henkilökö tyytyisi jakamaan ja katsomaan sivusta sitä todellista parisuhdearkea. Ehkä sitten niin, mutta silloin hän ei ole se, joksi olen häntä luullut. Olisin kuvitellut, että haluaa itselleen enemmän ja että hänellä olisi toisenlaiset periaatteet ihmissuhteissaan. Onhan näitä kaikenlaisia järjestelyjä ihmisten kesken nähty, josta eräästäkin olen äskettäin lukenut. En minä niistä tietämätön tietenkään ole.
Tuossa voi olla vaikka minkälaista vaihtoehtoa ja järjestelyä, enkä näe järkeväksi alkaa arvioida niiden todennäköisyyksiä. Sanon vaan, että meidän on mahdotonta tietää, mikä noiden tilanne on. Siksi tuntuu hassulta viestit, joissa omien oletusten pohjalta sanotaan, että K/B välillä on vain ystävyyttä.
 
vierailija
Tuossa voi olla vaikka minkälaista vaihtoehtoa ja järjestelyä, enkä näe järkeväksi alkaa arvioida niiden todennäköisyyksiä. Sanon vaan, että meidän on mahdotonta tietää, mikä noiden tilanne on. Siksi tuntuu hassulta viestit, joissa omien oletusten pohjalta sanotaan, että K/B välillä on vain ystävyyttä.
👍
Ääh, multa kysytään, että kuinka paljon kello on 😂
 
vierailija
Mikä sua vaivaa? Pitääkö peloissasi koittaa estää, etten sano asiasta myöhemmin, koska et kestä ja sulle tulee paha mieli? Miksi? Ethän sä ole mä. Jos sua se asia ei haitannut, miten se mun kokemus sun mielesi pahoittaa?
Pidätkö mua niin tyhmänä, että luulet mun odottavan kaikkia biisejä maaliskuussa? Missään en oo sanonut niin, vaan vertasin tilannetta Itävaltaan, Puolaan, Liettuaan jne.
Itse asiassa ajattelin, että pahoitattaisit mielen maaliskuussa, mutta hyvä, jos näin ei ole, kyllähän siitä vähän paha mieli tulee, jos näitä biisien puuttumisia jaksetaan jauhaa näinkin pitkään, se on jokereiden päätös, mitä ne missäkin soittaa, se nyt on vaan hyväksyttävä
 
vierailija
Itse asiassa ajattelin, että pahoitattaisit mielen maaliskuussa, mutta hyvä, jos näin ei ole, kyllähän siitä vähän paha mieli tulee, jos näitä biisien puuttumisia jaksetaan jauhaa näinkin pitkään, se on jokereiden päätös, mitä ne missäkin soittaa, se nyt on vaan hyväksyttävä
En ole niin tyhmä. Lisäksi mitä se sua haittaa, jos mä pahoitan mieleni? Enkö saa? Vaatiko se sinulta luvan? Kuvitteletko, että olet vastuussa lohduttamisestani? Newsflash: et ole. Ja muut saavat pahoittaa mielensä täysin rauhassa, vaikka sä et pahoittaisikaan. Voit antaa heidän olla.
 
vierailija
En ole niin tyhmä. Lisäksi mitä se sua haittaa, jos mä pahoitan mieleni? Enkö saa? Vaatiko se sinulta luvan? Kuvitteletko, että olet vastuussa lohduttamisestani? Newsflash: et ole. Ja muut saavat pahoittaa mielensä täysin rauhassa, vaikka sä et pahoittaisikaan. Voit antaa heidän olla.
No olisi se sillä tavalla huono, jos järjestäisit kohtauksen sitten näillä palstoilla kuinka pielessä asiat taas oli, mutta tämä ehkä riittää nyt tästä aiheesta minun osalta, en halua ärsyttää millään tavoin
 
vierailija
Lässähti kyllä enemmän, että puolalaisille sun muille soitettiin pitkät keikkasetit kaikilla biiseillä, ja meille ei.
Olis pitänyt arvata, että sähän se täällä olet, kun toi yksityishenkilöjankkaus alkoi. Koska sitähän sä harrastat myös. Riehuit täällä ittekses kun muut luki kivoja viestejä, mitä oli toisillemme jätetty. Hiton surullista.
 
vierailija
Ihan yks hailee.
No olisi se sillä tavalla huono, jos järjestäisit kohtauksen sitten näillä palstoilla kuinka pielessä asiat taas oli, mutta tämä ehkä riittää nyt tästä aiheesta minun osalta, en halua ärsyttää millään tavoin
En mä ole mitään kohtausta järjestänyt. Se on vain sun päässäsi, koska et anna ihmisten reagoida tavallaan, vaan siihen ruvetaan sanomaan vastaan!
 

Yhteistyössä