Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama juttu, koska en halua mainita yli 50-senttisiä yksityishenkilöitä. Yleisellä tasolla totean, että aina jaksaa hämmästyttää se, jos ihmiset luulevat kaikkien ihmisten tarpeita, toiveita ja ja fiiliksiä samankaltaisiksi kuin itsellään. Esimerkiksi parisuhdekuvioiden suhteen.
Bojanin kaltainen nuori henkilökö tyytyisi jakamaan ja katsomaan sivusta sitä todellista parisuhdearkea. Ehkä sitten niin, mutta silloin hän ei ole se, joksi olen häntä luullut. Olisin kuvitellut, että haluaa itselleen enemmän ja että hänellä olisi toisenlaiset periaatteet ihmissuhteissaan. Onhan näitä kaikenlaisia järjestelyjä ihmisten kesken nähty, josta eräästäkin olen äskettäin lukenut. En minä niistä tietämätön tietenkään ole.
 
vierailija
Niin luulen kuule minäkin. Luulen, ettei sua naurata mikään näillä palstoilla. Ehkei muutenkaan?
On naurattanut näiden ketjujen aitoihin, reaalielämän shippi-tilanteisiin liittyvät kommentit paljonkin tai ylipäätään kun kommentoija on palstalainen, ei mielikuvitushahmo. Nauran muutenkin myös aika helposti, mutta en tosiaan tyhmille jutuille.
 
vierailija
Eih, en nyt ymmärrä yhtään. Mark on vastannut Instassa sen kuvapostauksensa alla kommenttiin, jossa kysytään: "nordic vlog next?" Mark sanoo tähän vain "done :)". Eli...pitääkö tämä tulkita, että NT vlog tulee erikseen, vai että Mark tarkoittaa kuitenkin tätä European vlog -jaksoa, joka nyt ilmestyy? Äh, turha tätä oikeastaan edes miettiä, parempi olisi mennä nukkumaan ja aamulla sitten katsoa se kusinen vlogi, mutta kun roikun yhä (turhassa) toivossa, että NT:ltä olisi ihan ikioma jakso.
 
vierailija
Eih, en nyt ymmärrä yhtään. Mark on vastannut Instassa sen kuvapostauksensa alla kommenttiin, jossa kysytään: "nordic vlog next?" Mark sanoo tähän vain "done ". Eli...pitääkö tämä tulkita, että NT vlog tulee erikseen, vai että Mark tarkoittaa kuitenkin tätä European vlog -jaksoa, joka nyt ilmestyy? Äh, turha tätä oikeastaan edes miettiä, parempi olisi mennä nukkumaan ja aamulla sitten katsoa se kusinen vlogi, mutta kun roikun yhä (turhassa) toivossa, että NT:ltä olisi ihan ikioma jakso.
Täällä pohdin aivan samaa 😂
 
vierailija
Eih, en nyt ymmärrä yhtään. Mark on vastannut Instassa sen kuvapostauksensa alla kommenttiin, jossa kysytään: "nordic vlog next?" Mark sanoo tähän vain "done ". Eli...pitääkö tämä tulkita, että NT vlog tulee erikseen, vai että Mark tarkoittaa kuitenkin tätä European vlog -jaksoa, joka nyt ilmestyy? Äh, turha tätä oikeastaan edes miettiä, parempi olisi mennä nukkumaan ja aamulla sitten katsoa se kusinen vlogi, mutta kun roikun yhä (turhassa) toivossa, että NT:ltä olisi ihan ikioma jakso.
Veikkaan, että olis tuossa European vlogissa nyt kuitenkin, kohta nähdään
 
vierailija

Perfect time NT blogille tarkoitti kokoajan siis joulua. Tässä kuvia vaan ntltä, voisko huominen jakso tosiaan olla vaan sitä? Ja jatkoa seuraa muille maille kakkososassa.
Oho! Tämä kyllä vähän vahvistaisi sitä tulkintaa, että nyt julkaistava jakso olisi nimestä huolimatta kuitenkin se kauan odoteltu NT-vlogi. Jos näin on, otan kaikki kovat sanani Markin hitaudesta takaisin ja yhdyn siihen, että tämä on perfect time.
 
vierailija

Perfect time NT blogille tarkoitti kokoajan siis joulua. Tässä kuvia vaan ntltä, voisko huominen jakso tosiaan olla vaan sitä? Ja jatkoa seuraa muille maille kakkososassa.
Paitsi että toinen kuva tuossa ei ole NT:ltä, kun siinä on Espanjan Blanca Paloma...

(Juu, aaseja täällä ollaan, kun yhä toivotaan NT-vlogia.)
 
vierailija
Eikä tulla maaliskuussakaan kuulemaan, jos uusia kappaleita tulee niin jotakin jää pois, ei mahda mitään
Mikä sua vaivaa? Pitääkö peloissasi koittaa estää, etten sano asiasta myöhemmin, koska et kestä ja sulle tulee paha mieli? Miksi? Ethän sä ole mä. Jos sua se asia ei haitannut, miten se mun kokemus sun mielesi pahoittaa?
Pidätkö mua niin tyhmänä, että luulet mun odottavan kaikkia biisejä maaliskuussa? Missään en oo sanonut niin, vaan vertasin tilannetta Itävaltaan, Puolaan, Liettuaan jne.
 
vierailija
Sama juttu, koska en halua mainita yli 50-senttisiä yksityishenkilöitä. Yleisellä tasolla totean, että aina jaksaa hämmästyttää se, jos ihmiset luulevat kaikkien ihmisten tarpeita, toiveita ja ja fiiliksiä samankaltaisiksi kuin itsellään. Esimerkiksi parisuhdekuvioiden suhteen.
Ei saa jättää vihjailun asteelle, kertokaa nyt loppuun asti jos joku ajatus on.
 

Yhteistyössä