vierailija
Mitähän tässä oli, edelleen kuusi ei aukea mulle, sivusto vaan lataa ja lataaTää TommynTalikko Ei jumalauta.
Mitähän tässä oli, edelleen kuusi ei aukea mulle, sivusto vaan lataa ja lataaTää TommynTalikko Ei jumalauta.
Mä luulen, että mua ei tuollaiset keksittyjen hahmojen viestit naurattaisi yhtään.Hajosin erityisesti Lassen ja nahkahanskan viesteille. Oi että, ikävä kesää ja kesän hepuleita.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija
Häid jõule. Mees seinal. LG, ma ootan sind keldris.Mitähän tässä oli, edelleen kuusi ei aukea mulle, sivusto vaan lataa ja lataa
Täällä on nyt sellainen ilmapiiri, etten halua nyt tätä avata, oon menossa nukkumaan, emossa oon jo aiemminkin näitä välillä kirjoitellutMiksi et? Missä sitten, ellet anonyyminä netissä kehtaa? Suht turha oikeastaan edes mainita, että sulla on teorioita, jos et valota niitä yhtään.
Niin luulen kuule minäkin. Luulen, ettei sua naurata mikään näillä palstoilla. Ehkei muutenkaan?Mä luulen, että mua ei tuollaiset keksittyjen hahmojen viestit naurattaisi yhtään.
On muuten tosiaan sama tyyppi taas, kirjoitustyylistä huomaa.Yksi ihminen puhuu itsekseen. Toi on se sama joka aina, esittää itselleen muka viattomia kysymyksiä ja ymmärtämätöntä, jotta toinen selittäisi tarkemmin. Tuttu kuvio. Helppo ohittaa.
Bojanin kaltainen nuori henkilökö tyytyisi jakamaan ja katsomaan sivusta sitä todellista parisuhdearkea. Ehkä sitten niin, mutta silloin hän ei ole se, joksi olen häntä luullut. Olisin kuvitellut, että haluaa itselleen enemmän ja että hänellä olisi toisenlaiset periaatteet ihmissuhteissaan. Onhan näitä kaikenlaisia järjestelyjä ihmisten kesken nähty, josta eräästäkin olen äskettäin lukenut. En minä niistä tietämätön tietenkään ole.Sama juttu, koska en halua mainita yli 50-senttisiä yksityishenkilöitä. Yleisellä tasolla totean, että aina jaksaa hämmästyttää se, jos ihmiset luulevat kaikkien ihmisten tarpeita, toiveita ja ja fiiliksiä samankaltaisiksi kuin itsellään. Esimerkiksi parisuhdekuvioiden suhteen.
On naurattanut näiden ketjujen aitoihin, reaalielämän shippi-tilanteisiin liittyvät kommentit paljonkin tai ylipäätään kun kommentoija on palstalainen, ei mielikuvitushahmo. Nauran muutenkin myös aika helposti, mutta en tosiaan tyhmille jutuille.Niin luulen kuule minäkin. Luulen, ettei sua naurata mikään näillä palstoilla. Ehkei muutenkaan?
Täällä pohdin aivan samaaEih, en nyt ymmärrä yhtään. Mark on vastannut Instassa sen kuvapostauksensa alla kommenttiin, jossa kysytään: "nordic vlog next?" Mark sanoo tähän vain "done ". Eli...pitääkö tämä tulkita, että NT vlog tulee erikseen, vai että Mark tarkoittaa kuitenkin tätä European vlog -jaksoa, joka nyt ilmestyy? Äh, turha tätä oikeastaan edes miettiä, parempi olisi mennä nukkumaan ja aamulla sitten katsoa se kusinen vlogi, mutta kun roikun yhä (turhassa) toivossa, että NT:ltä olisi ihan ikioma jakso.
Veikkaan, että olis tuossa European vlogissa nyt kuitenkin, kohta nähdäänEih, en nyt ymmärrä yhtään. Mark on vastannut Instassa sen kuvapostauksensa alla kommenttiin, jossa kysytään: "nordic vlog next?" Mark sanoo tähän vain "done ". Eli...pitääkö tämä tulkita, että NT vlog tulee erikseen, vai että Mark tarkoittaa kuitenkin tätä European vlog -jaksoa, joka nyt ilmestyy? Äh, turha tätä oikeastaan edes miettiä, parempi olisi mennä nukkumaan ja aamulla sitten katsoa se kusinen vlogi, mutta kun roikun yhä (turhassa) toivossa, että NT:ltä olisi ihan ikioma jakso.
Eikä tulla maaliskuussakaan kuulemaan, jos uusia kappaleita tulee niin jotakin jää pois, ei mahda mitäänKyllä mua ainakin harmitti vähän enemmän se, ettei keikalla kuultu kaikkia biisejä, kuin se, mitä tossa vlogissa on tai ei ole.
Oho! Tämä kyllä vähän vahvistaisi sitä tulkintaa, että nyt julkaistava jakso olisi nimestä huolimatta kuitenkin se kauan odoteltu NT-vlogi. Jos näin on, otan kaikki kovat sanani Markin hitaudesta takaisin ja yhdyn siihen, että tämä on perfect time.
Perfect time NT blogille tarkoitti kokoajan siis joulua. Tässä kuvia vaan ntltä, voisko huominen jakso tosiaan olla vaan sitä? Ja jatkoa seuraa muille maille kakkososassa.
Tai sitten se keksi sen nyt kun sai sen valmiiksi, no, eipä sen sinänsä väliä
Perfect time NT blogille tarkoitti kokoajan siis joulua. Tässä kuvia vaan ntltä, voisko huominen jakso tosiaan olla vaan sitä? Ja jatkoa seuraa muille maille kakkososassa.
Ois kyl kova jos huominen ois vain Nt:ia!Oho! Tämä kyllä vähän vahvistaisi sitä tulkintaa, että nyt julkaistava jakso olisi nimestä huolimatta kuitenkin se kauan odoteltu NT-vlogi. Jos näin on, otan kaikki kovat sanani Markin hitaudesta takaisin ja yhdyn siihen, että tämä on perfect time.
Paitsi että toinen kuva tuossa ei ole NT:ltä, kun siinä on Espanjan Blanca Paloma...
Onhan tuossa myös Madridista kuva Blancan kanssa.Oho! Tämä kyllä vähän vahvistaisi sitä tulkintaa, että nyt julkaistava jakso olisi nimestä huolimatta kuitenkin se kauan odoteltu NT-vlogi. Jos näin on, otan kaikki kovat sanani Markin hitaudesta takaisin ja yhdyn siihen, että tämä on perfect time.
Kuvista 5/10 on NT:ltä, toiset 5/10 ei. Vlogistakin varmaan 50 % on NT:ltä, 50 % ei.Paitsi että toinen kuva tuossa ei ole NT:ltä, kun siinä on Espanjan Blanca Paloma...
(Juu, aaseja täällä ollaan, kun yhä toivotaan NT-vlogia.)
Mikä sua vaivaa? Pitääkö peloissasi koittaa estää, etten sano asiasta myöhemmin, koska et kestä ja sulle tulee paha mieli? Miksi? Ethän sä ole mä. Jos sua se asia ei haitannut, miten se mun kokemus sun mielesi pahoittaa?Eikä tulla maaliskuussakaan kuulemaan, jos uusia kappaleita tulee niin jotakin jää pois, ei mahda mitään
Ei saa jättää vihjailun asteelle, kertokaa nyt loppuun asti jos joku ajatus on.Sama juttu, koska en halua mainita yli 50-senttisiä yksityishenkilöitä. Yleisellä tasolla totean, että aina jaksaa hämmästyttää se, jos ihmiset luulevat kaikkien ihmisten tarpeita, toiveita ja ja fiiliksiä samankaltaisiksi kuin itsellään. Esimerkiksi parisuhdekuvioiden suhteen.
Puhe oli Twitterin kuvista.Kuvista 5/10 on NT:ltä, toiset 5/10 ei. Vlogistakin varmaan 50 % on NT:ltä, 50 % ei.
Korjaan itseäni: 4/10 on NT:ltä. Juren kuvasta en osaa sanoa, mistä se on, enkä vikasta, jossa on C*nor.Kuvista 5/10 on NT:ltä, toiset 5/10 ei. Vlogistakin varmaan 50 % on NT:ltä, 50 % ei.