Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos kalenterissa on vielä joku juttu, kuten ilmeisesti on, niin olen kyllä aika 50/50 että siellä on jotain bojanihtavaa. Koska pakkohan siellä on jotain spessua olla, jos se on yllätys. :) (MRS=3)
 
vierailija
Lukee renews Dec 25. minulla
Lukee renews Dec 25. minulla
Useat palvelut ainakin uusivat itsensä samaan aikaan kun olet tilannut sen. Eli jos ostit OF:n klo 18:11, niin hyvällä tuurilla se uusii itsensä huomenna klo 18:11 ja ehdit nähdä bonusluukun ja perua tilauksen sitä ennen. Mutta en takaa että OF toimii tällä tavalla. :)
 
vierailija
Vauvalta aiemmin tänään: "Tuesday 26 December, the third episode of the new season of the Official Eurovision Songcontest podcast launches on all streaming platforms. We catch up with three top-ten finalist: Käärijä from Finland (who tells us about Bojan's underwear), Norways Alessandra and Alika from Estonia..."

Ehkä se joulu tulee tänä vuonna myöhässä. :D
 
vierailija

Aattoillan iloksi luin tämän ihanan ficcin. Oli niin todellinen, että mieleen tuli, ettei vain Bojan olisi tätä kirjoittanut....

Tämän kirjoittajan saman sarjan seuraava ficci Memento mori oli minulle kesällä yksi ensimmäisiä tajunnanräjäyttävä ficcikokemuksia, silloin joku kehui sitä tällä palstalla. Näissä on kyllä tosi uskottavan oloinen dynamiikka!
 
vierailija
Tämän kirjoittajan saman sarjan seuraava ficci Memento mori oli minulle kesällä yksi ensimmäisiä tajunnanräjäyttävä ficcikokemuksia, silloin joku kehui sitä tällä palstalla. Näissä on kyllä tosi uskottavan oloinen dynamiikka!
Minä tykkäsin joskus kesällä kovasti, sitten myöhemmin luin uudestaan ja etenkin se Memento mori oli sillä kerralla vähän meh. En kyllä yhtään edes muista, että miksi. Ehkä pitää joskus lukea vielä kolmannen kerran, että muistan. :)
 
vierailija
Vauvalta aiemmin tänään: "Tuesday 26 December, the third episode of the new season of the Official Eurovision Songcontest podcast launches on all streaming platforms. We catch up with three top-ten finalist: Käärijä from Finland (who tells us about Bojan's underwear), Norways Alessandra and Alika from Estonia..."

Ehkä se joulu tulee tänä vuonna myöhässä.
😄😄

Ja btw kyllä hymyilyttää, että K ei voinut tehdä eroottista joulukalenteria ilman B viittausta, ei vaan voinut 😊
 
vierailija
Ja btw kyllä hymyilyttää, että K ei voinut tehdä eroottista joulukalenteria ilman B viittausta, ei vaan voinut
Minua taas naurattaa koko ajan enemmän tuo kalsarihomma. Voiko olla enempää (lempeää) vittuilua? "Meillä on haastattelussa viisujen kaikkien aikojen yleisösuosikki ja arvatkaa mistä hän puhuu? No tietysti Bojanin kalsareista, kuinkas muuten. Yllättyneitä ovat:" :D MRS=3
 

Yhteistyössä