Piti mennä nukkumaan, mutta täällä minäkin kukun ja odotan livealbumia Ihan pöhköä tällainen, kaikki biisit on jo etukäteen tuttuja eikä siinä mitään yllättävää tule olemaan, mutta olen silti innoissani!6 minuuttia live albumiin
Joo jep mulla sama homma xDPiti mennä nukkumaan, mutta täällä minäkin kukun ja odotan livealbumia Ihan pöhköä tällainen, kaikki biisit on jo etukäteen tuttuja eikä siinä mitään yllättävää tule olemaan, mutta olen silti innoissani!
Siis tää vaihdos SSOL:ista golaan oli wau!Nämä live-versiot biiseistä toimii minusta paremmin kuin studioversiot <3
Samaa mieltä, mikä meno ja fiilis näistä välittyykään! JO on kyllä bändi, joka on parempi livenä, biisit vaan herää kunnolla eloon. Ei sillä, että studioversiot kehnoja olisiNämä live-versiot biiseistä toimii minusta paremmin kuin studioversiot <3
Kuvaus tuolla, ilmeisesti taas persikkaa tarjolla:Onko jollakulla tietoa, mitä paljastui luukusta?
Dopamin on aina ollut yks mun lemppareista ja tää liveversio ah rakastan näitä kaikkiaProti toku, rakkaani <3 nyt liveversiona! Taidan tietää, mitä kuuntelen huomenna toistolla :'D
Ja ei Dopamin ole muhun aiemmin näin hyvin iskenyt, mutta tässä liveversiossa on jotain tosi iskevää
Persikan läpsyttelyä ja Jukka-pukin paluuOnko jollakulla tietoa, mitä paljastui luukusta?
Joo kyllä vaikka unia tuskin tän jälkeen tuleeKyllä meitä nyt hemmotellaan. K:n persikka ja Joksujen upee livelevy Kauniita unia kaikille!
Eikä vielä ole edes joulu!Kyllä meitä nyt hemmotellaan. K:n persikka ja Joksujen upee livelevy Kauniita unia kaikille!
Mitä hittoa nyt. No ei oo pelkästään Joksupalsta todellakaan. Kärtsä kuuluu tänne edelleen niinku on alusta asti kuulunukin.Täällä ei ketään vois vähempää kiinnostaa jonkun ex viisutähden ahteri. Tää on Joksupalsta