Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
LadySlo, do you know what these Lado’s ig posts are about? He’s performing at Stožice in January. Will JO be there?
 
vierailija
Selkeästi K ja H on tehneet hyvin kotiläksynsä ja ovat kartalla..
Joo, joku on tasan tarkkaan käynyt tutustumassa AO3:n sisältöön. 🙈

Ei ehkä meitsin lempiluukku tämä (persikkaluukut on olleet parhaita ja helposti tähän käyttämäni rahan arvoisia), mutta kaikkia on joka tapauksessa mahdotonta miellyttää.

Täytyy kyllä sanoa, että tämän luukun silmälasipäinen K on yllättävänkin kuuma (eri lasit kuin jossain aiemmassa luukussa). 😏
 
vierailija
Onkohan dödö missä hintaluokassa? Tätä voisi harkita. En tosiaan tiedä jos hän ei pidäkään tuoksusta, niin onhan se hölmöä laittaa vähäiset rahat sellaiseen.
Nettikaupoissa näkyy olevan 50 € molemmin puolin hinnat dldkssä. Tuoksulahjat on kyllä hankalia, tuntuu ettei niiden hankinnassa onnistu aina, vaikka itselleenkin hankkii. Mulla ainakin tosi paljon jää käyttämättä hankinnoista, kun ei sitten vaan käytössä tunnukaan omalta.
 
vierailija
Onkohan dödö missä hintaluokassa? Tätä voisi harkita. En tosiaan tiedä jos hän ei pidäkään tuoksusta, niin onhan se hölmöä laittaa vähäiset rahat sellaiseen.
Minäkin kyllä suosittelisin ostamaan sen dödön. Ne on niin paljon halvempia kuitenkin, ja voihan olla, ettei poika tykkää tuoksusta, jolloin hajuveteen olisi käytetty paljon rahaa ns. turhaan. Ellei sitten ole taka-ajatuksena, että äiti voi ottaa tuoksun nuuuskuteltavakseen. 😄

Jotenkin hauska ajatus, että Chanelit on ajateltu 25 ikävuodesta ylöspäin. Pian Boitsukin on sitten tarpeeksi vanha Chanelin käyttäjä. 💕
 
vierailija
Piti pitää taukoa ficeistä, mutta sitten naputtelin vahingossa eilen uuteen ficciin "Like Hell It Is Written in the Stars" suurimman osan ensimmäistä lukua "Sweet, Hot and Fruity". Minulla ei ole oikein hajuakaan mitä tuosta tulee. Toki siihen on plänit kyllä, mutta ne eivät ole hirveän yksityiskohtaiset, ja vähän epäilyttää kiinnostaako tuo ketään, koska se on vähän epätavallinen, mutta oh well.

Itse arvostan suuresti sitä, että Jere tekee rohkeasti omaa juttuaan, myös kalenterin kanssa, ja että mukana on myös sellaista matskua, josta kaikki eivät ehkä syty. Taiteilijana on niin helppoa mennä aina helpoimman kautta, tehdä jotain tuttua, mistä lähes varmasti ihmiset tykkäävät, eikä kokeilla uusia, pelottavampia juttuja.

- Joymuffin
Tuota rohkeampaa matskua on kyllä paljon toivottu of:iin, joten siinä mielessä K toteuttaa vaan tilaajien toiveita. 😛 En tiedä olisivatko jopa luopuneet aiemmin kuvatuista matskuista ja kuvanneet uutta, kun tosiaan näyttää siltä, että viimeisimmät kuvattu ihan viime aikoina.
 
vierailija
Piti pitää taukoa ficeistä, mutta sitten naputtelin vahingossa eilen uuteen ficciin "Like Hell It Is Written in the Stars" suurimman osan ensimmäistä lukua "Sweet, Hot and Fruity". Minulla ei ole oikein hajuakaan mitä tuosta tulee. Toki siihen on plänit kyllä, mutta ne eivät ole hirveän yksityiskohtaiset, ja vähän epäilyttää kiinnostaako tuo ketään, koska se on vähän epätavallinen, mutta oh well.

Itse arvostan suuresti sitä, että Jere tekee rohkeasti omaa juttuaan, myös kalenterin kanssa, ja että mukana on myös sellaista matskua, josta kaikki eivät ehkä syty. Taiteilijana on niin helppoa mennä aina helpoimman kautta, tehdä jotain tuttua, mistä lähes varmasti ihmiset tykkäävät, eikä kokeilla uusia, pelottavampia juttuja.

- Joymuffin
No sinä olet asian ytimessä hyvä ja kiva kuulla, että ficcejä olisi taas tekeillä
 
vierailija
Mä en lue ficcejä, kun ne taitaa olla kaikki tyyliin englanninkielisiä? Jos olisi suomeksi, voisin lukeakin.
Onhan lyhyempiä ficcejä kirjoitettu näille palstoille paljon suomeksikin, etenkin viime kesänä, ne ovat vain suurin osa joko poistuneet tai sitten vain hukkuneet kymmenien tuhansien muiden viestien alle. AO3:sta löytyy erään palstalaisen alun perin tänne kirjoittama Aitta. :) https://archiveofourown.org/works/49521850
 
vierailija
Stockmann taitaa myydä Chanel-tuotteita vain tavarataloissa, ei netissä, joten ne eivät edes näy Stockan nettisivuilla. Mieheni käyttää Chanelia (ei tosin Bleu:ta, harmi!) ja ostan sitä hänelle tavaratalon Chanel-pisteeltä.
Kyllähän nettisivuilta pitäis näkyä myös nuo mitä tavaratalosta löytyy, tuoksua saa, mutta saako deodoranttia?
 

Yhteistyössä