Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en voi/aio ainakaan ostaa, lähipiirissä ei miehet käytä hajuvesia ja minustakin ne on liian voimakkaita noi miesten
Mun poika on toivonut jotain tuoksua, vaikka omasta mielestäni ovat turhia silloin kun ei ylimääräistä rahaa ole. Ostin nyt kuitenkin yhteisenä lahjana, niin ei sattunut niin pahasti omaan kukkaroon. Myyjän mielestä se versio jonka ostin ei ole niin voimakas että helposti käyttäisi liikaa. Mulle kerrottiin myös, että tuo Chanel on yli 25 vuotiaitten tuoksu, joten kohta B on riittävän vanha käyttämään sitä.🙂
 
vierailija
Voi apua! 🤣 Pojat on lukeneet ficit huolella. 😆 Tota arven nuolemistahan on tosi monessa. Oli eka luukku, jonka katsomista epäröin heti. 🙈

Tää on nyt selvästi Kalajoen reissulla kuvattu hotellissa, eikä etukäteen muun OF materiaalin kanssa. 😀 K:lla ne raidalliset housut jalassa, jotka oli siinä keilauskuvassa teinityttöjen kanssa.
 
vierailija
Ihan mielenkiintoista kyllä, että onko Bojanilla kaikki Kärtsän OF-matskut tai onko Kärtsä lähettänyt hänelle vain esim. parhaimmat. Jos hän katselee jotain matskuja, joista tulee tosi cringefiilis, niin sellaiset ovat usein loistavia omien häpeäntunteiden yms prosessointiin. :)
 
vierailija
Voi apua! Pojat on lukeneet ficit huolella. Tota arven nuolemistahan on tosi monessa. Oli eka luukku, jonka katsomista epäröin heti.

Tää on nyt selvästi Kalajoen reissulla kuvattu hotellissa, eikä etukäteen muun OF materiaalin kanssa. K:lla ne raidalliset housut jalassa, jotka oli siinä keilauskuvassa teinityttöjen kanssa.
Onkohan sinne jätetty tilaa tarkoituksella parille myöhemmin kuvattavalle jutulle (minusta vähän outoa jos ne olisi jätetty näin myöhään) vai ollut jokin syy kuvata uusi matsku jonkin aiemmin tehdyn tilalle esim. palautteen takia.
 
vierailija
Piti pitää taukoa ficeistä, mutta sitten naputtelin vahingossa eilen uuteen ficciin "Like Hell It Is Written in the Stars" suurimman osan ensimmäistä lukua "Sweet, Hot and Fruity". Minulla ei ole oikein hajuakaan mitä tuosta tulee. Toki siihen on plänit kyllä, mutta ne eivät ole hirveän yksityiskohtaiset, ja vähän epäilyttää kiinnostaako tuo ketään, koska se on vähän epätavallinen, mutta oh well. :)

Itse arvostan suuresti sitä, että Jere tekee rohkeasti omaa juttuaan, myös kalenterin kanssa, ja että mukana on myös sellaista matskua, josta kaikki eivät ehkä syty. Taiteilijana on niin helppoa mennä aina helpoimman kautta, tehdä jotain tuttua, mistä lähes varmasti ihmiset tykkäävät, eikä kokeilla uusia, pelottavampia juttuja.

- Joymuffin
 
vierailija
Voi apua! Pojat on lukeneet ficit huolella. Tota arven nuolemistahan on tosi monessa. Oli eka luukku, jonka katsomista epäröin heti.

Tää on nyt selvästi Kalajoen reissulla kuvattu hotellissa, eikä etukäteen muun OF materiaalin kanssa. K:lla ne raidalliset housut jalassa, jotka oli siinä keilauskuvassa teinityttöjen kanssa.
Selkeästi K ja H on tehneet hyvin kotiläksynsä ja ovat kartalla..
 

Yhteistyössä