Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmittaa niin paljon, etten osaa laulaa, kun Skopjessa olisin päässyt vetämään tuon, olin eturivissä ja viereinen tyyppi pääsi laulamaan. Mutta siis kun en oikeasti pysy nuotissa ihan optimitilanteessakaan, niin halusin säästää kanssaihmiset ja Joksut moiselta.

- Joymuffin
No eipä nuo U.M. laulajat yleensä mitään huippulaulajia ole, eikä sitä kukaan odottaakaan, että vetäisi ihan nuotilleen.
 
vierailija
No ei, mutta en nyt erityisesti kaipaa Vauvalle yms mitään videota (varsinkin jos se olisi tunnistettava), että tuossa se Joymuffin laulaa UM:tä ihan vituilleen jne.
Me oltaisiin silti ylpeitä susta.❤ Olen huomannut, että kerrot usein täällä sairastavasi ja olevasi vähävarainen. Hienoa että rajoitteistasi huolimatta yrität silti elää niin täyspainoista elämää kuin pystyt, toteutat intohimojasi ja kuljet unelmiasi kohti. Menet ja teet asioita, mitä moni meistä jättää tekemättä. Mulla taas on rahaa ja omaisuutta (ei ole tarkoitus leuhkia sillä, ei ole asian pointti), mutta elän kultaisessa häkissä. Ei siitä sen enempää. Elät varmasti rikkaampaa elämää kuin minä varallisuudesta huolimatta. Kiva kun jaat asioita täällä.😊💞
 
vierailija
Vähän kyllä harmittaa miten foorumit ja AO3 hiljenevät joulun lähestyessä vielä lisää. Siis toki kiva, että perheelliset ihmiset pääsevät olemaan perheidensä kanssa yms mitä nyt jouluun kuuluu, mutta itsellä burnout-oireilu levinnyt taas täysin käsiin ja ainoa mikä tuntuu ei-kuormittavalta on shippaus. No, pitää kai sitten vain lukea vanhoja ficcejä uusintoina, jos kukaan muu ei ole linjoilla viikon päästä.

- Joymuffin
Minä ainakin yritän täällä piipahdella vaikka varmaan ainakin itse aattona en ehkä kehtaa kovin kauaa kun on kuitenkin porukkaa ympärillä. Mulla itselläni ei siis kuitenkaan ole omaa perhettä mutta vietän joulun sukulaisten kanssa.

Muutenkin välillä huvittaa kun joku kyselee vauvalla että miten teillä on aikaa tähän, eikö teillä ole lapsia tai töitä?. Itse voisin sanoa että check kaikkiin ja ei ole töitä eikä lapsia eikä oikein muutakaan elämää joten aikaa riittää välillä vähän liiaksikin. En vaan ole viitsinyt noihin selviin provokyselyihin edes reagoida mitenkään.
 
vierailija
Me oltaisiin silti ylpeitä susta. Olen huomannut, että kerrot usein täällä sairastavasi ja olevasi vähävarainen. Hienoa että rajoitteistasi huolimatta yrität silti elää niin täyspainoista elämää kuin pystyt, toteutat intohimojasi ja kuljet unelmiasi kohti. Menet ja teet asioita, mitä moni meistä jättää tekemättä. Mulla taas on rahaa ja omaisuutta (ei ole tarkoitus leuhkia sillä, ei ole asian pointti), mutta elän kultaisessa häkissä. Ei siitä sen enempää. Elät varmasti rikkaampaa elämää kuin minä varallisuudesta huolimatta. Kiva kun jaat asioita täällä.
❤
 
vierailija
Mä en jaksa enää lukea sitä, kun meni niin oudoksi koko meno. Odotan, että se päättyy, niin sitten voin sen ehkä pikakelauksena lukaista loppuun. Sääli, kun se alkoi niin vahvasti.
Minusta se ficci itse asiassa nykyään vaikuttaa siltä, että joku on antanut palautetta samoista asioista kuin mistä palstalla on valitettu, esim. että ei tapahdu mitään ja niitä vähiäkään asioita ei ymmärrä, ja kirjoittaja on kuunnellut palautteen ja kirjoittaa nyt eri lailla. :)
 
vierailija
Me oltaisiin silti ylpeitä susta. Olen huomannut, että kerrot usein täällä sairastavasi ja olevasi vähävarainen. Hienoa että rajoitteistasi huolimatta yrität silti elää niin täyspainoista elämää kuin pystyt, toteutat intohimojasi ja kuljet unelmiasi kohti. Menet ja teet asioita, mitä moni meistä jättää tekemättä. Mulla taas on rahaa ja omaisuutta (ei ole tarkoitus leuhkia sillä, ei ole asian pointti), mutta elän kultaisessa häkissä. Ei siitä sen enempää. Elät varmasti rikkaampaa elämää kuin minä varallisuudesta huolimatta. Kiva kun jaat asioita täällä.
Kiitos kauniista sanoista. Käytännössähän minä en terveysrajoitteideni yms takia tee oikein mitään elämässäni, esim. saatan olla useamman viikon ilman mitään sosiaalista elämää tai menoa, kököttäen ja tylsistyen vain kotona, ja kaikki seikkailut ovat harvinaista herkkua, niin en nyt sanoisi eläväni kovin rikasta elämää. :) Tässä kuussa on ollut ja tiedossa vähän enemmän menoa, mutta silti 95% ajasta en tee oikein mitään. Aikaisemmin tilanne ollut vähän toinen, kun terveys oli huono, mutta ei vielä näin huono.

Mutta se UM:n laulaminen ei ole niin tärkeää, että se erityisesti kannattaisi laulaa päin prinkkalaa, mahdollisesti livessä, mahdollisesti doxata itsensä ja mahdollisesti jäädä netin "historiaan" huonosti laulettuna ensimmäisenä suomenkielisenä UM:nä. :) Sain bändin Suomi-brainrotia ruokittua hyvin ihan muutenkin.

- Joymuffin
 
vierailija
Minusta se ficci itse asiassa nykyään vaikuttaa siltä, että joku on antanut palautetta samoista asioista kuin mistä palstalla on valitettu, esim. että ei tapahdu mitään ja niitä vähiäkään asioita ei ymmärrä, ja kirjoittaja on kuunnellut palautteen ja kirjoittaa nyt eri lailla.
Jos muistan oikein, niin ficin kirjoittaja on suomalainen, joten saattaa hyvin käydä täällä palstailemassa ja on nähnyt palautteet.
 
vierailija
Jos muistan oikein, niin ficin kirjoittaja on suomalainen, joten saattaa hyvin käydä täällä palstailemassa ja on nähnyt palautteet.
Sekin on mahdollista, mutta täällä on tunnuttu olevan sen verran yksimielisiä ficin ongelmakohdista, että jos kuka tahansa on antanut hänelle rakentavaa palautetta eikä vain ihkukommentteja, niin lienee sanonut samat asiat.
 
vierailija
Tämä oli Vauvalla jo aamulla, mutta ei näytä löytäneen tietään tänne niin laitan: "Joku fani tavannut Kn keikan jälkeen eilen ja kertonut, miten paljon Kn musiikki on auttanut raskaina aikoina. K oli ottanut häntä kädestä, kattonu silmiin ja kysynyt, että voithan nyt hyvin. 💚"
 
vierailija
Kiitos kauniista sanoista. Käytännössähän minä en terveysrajoitteideni yms takia tee oikein mitään elämässäni, esim. saatan olla useamman viikon ilman mitään sosiaalista elämää tai menoa, kököttäen ja tylsistyen vain kotona, ja kaikki seikkailut ovat harvinaista herkkua, niin en nyt sanoisi eläväni kovin rikasta elämää. Tässä kuussa on ollut ja tiedossa vähän enemmän menoa, mutta silti 95% ajasta en tee oikein mitään. Aikaisemmin tilanne ollut vähän toinen, kun terveys oli huono, mutta ei vielä näin huono.

Mutta se UM:n laulaminen ei ole niin tärkeää, että se erityisesti kannattaisi laulaa päin prinkkalaa, mahdollisesti livessä, mahdollisesti doxata itsensä ja mahdollisesti jäädä netin "historiaan" huonosti laulettuna ensimmäisenä suomenkielisenä UM:nä. Sain bändin Suomi-brainrotia ruokittua hyvin ihan muutenkin.

- Joymuffin
Anteeksi, jos tuntui siltä, että vähättelin sinua.❤ En tiedä sun elämästä oikeasti mitään, mutta minusta oli hienoa, että lähdit sille Jokereiden keikalle ja kirjoitat ficcejä. Kai se tosiasia on monesti sitten se, että toisen elämä kuulostaa aina paremmalta kuin oma.😂 Oikeasti se taitaa olla pääasiassa sitä tylsää arkea.
 
vierailija
Anteeksi, jos tuntui siltä, että vähättelin sinua. En tiedä sun elämästä oikeasti mitään, mutta minusta oli hienoa, että lähdit sille Jokereiden keikalle ja kirjoitat ficcejä. Kai se tosiasia on monesti sitten se, että toisen elämä kuulostaa aina paremmalta kuin oma. Oikeasti se taitaa olla pääasiassa sitä tylsää arkea.
Ei siis tunnu vähättelyltä, päinvastoin, mutta tuntuu että jopa kaukaisemmat kaverit käsittävät usein elämäni täysin väärin. Siis esim. kun olen aikaisemmin saanut aikaan juttuja, jotka ovat yhä olemassa, vaikka jotkut niistä on tehty 10-15 vuotta sitten, niin se osoittaa heille, että olen muka tämänhetkisessä elämässäni superaikaansaava ihminen. Kerran kun yritin selittää eräälle tutulle, että toisin kuin hän kuvittelee, en tee elämässäni oikein mitään, hän jotenkin tulkitsi sen, että olen kiireinen, mutta maailman eniten zen ihminen tai jotain. :D

Minulla ei ole esim. ensi vuoden kuudelle ensimmäiselle kuukaudelle yhtään ainutta sovittua juttua tai suunnitelmaa tällä hetkellä. Paitsi toki seurata K&B-hommia etänä viimeistään maaliskuussa, toivottavasti. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Mietin juuri, että eikö incubusficin tekijä saanutkaan tänään uutta lukua kasaan, jos hänen aikavyöhykkeellään kello on jo tyyliin 2 yöllä, mutta sieltähän se näemmä tuli. :p
 
vierailija
Incubusficin uutta lukua oli vaikea lukea hyvin runsaan cringen takia, mutta kukaan ei ainakaan voi sanoa, että ei olisi ollut actionia. :D
Kyllä, actionia riitti 😄! Jossain vaiheessa kyllä aattelin, että ei voi olla totta, että oikeasti luen tällaista 😂 Ei oikein mun tavanomaista genreä... Mutta toisaalta, shippaus on kyllä siirrellyt mun muitakin "rajoja" aika tavalla.
 
vierailija
Mun pojalla on just angiina. Oli tosi kipeä perjantaina (ei pystynyt nielemään tai puhumaan) nyt 2 päivää penisiliinikuurin aloituksesta vointi on jo paljon parempi eikä enää tartuta.
 
vierailija
Haluaisin ostaa omalle pojalle Bojanin Chanelia joululahjaksi, kun hän on alkanut käyttämään tuoksuja, mutta se on niin kallis. Yh:na rahat ei riitä enää muutenkaan mihinkään, saati kalliisiin juttuihin. Jos nyt joku sattuis netistä bongaamaan huipputarjouksen tuoksusta, niin saa laittaa tänne linkkiä, kiitos. 🙂
 
Hey all,
So here's my gig report from Celje.
Me and my friends got there at 19:12 and to my shock, there was no queue, but a crowd of people (maybe 100 or so) waiting on front of two entrances of the sports hall in no order whatsover. 😅 Luckily, they opened the doors only a few minutes later, and we slowly got in and the people were very chil, there was no pushing, shoving etc. Took a bit of time to hand in our coats, then we went inside. The warmup group just started and they were super loud, so we actually moved a bit further back. The sound technician "space" was way in the back and not in the middle which was strange usually they are at the end of fan pit and thats where the sound is best.
We had fan pit tickets which were sold out, but there was still plenty of room, it was nice not to be so squeezed together. In Koper we also had fan pit tickets, but there were so many more people and I think the section was smaller. The warmup wasnt that great but they had a sense of humour, so kudos for that. (they took plenty of selfies with the audience in case they never perform in front of such a big crowd, they said 😂)
Later JO got on and I think you already know the gist. B was sick, you could see and hear it in his voice (especially when he spoke), he coughed a few times but overall, he still sounded great. To me, Kris also looked a bit sick, Nace coughed a few times as well. But regardless, they were still amazing as always. They played all the songs except Padam. B didnt talk that much and there wasnt much interaction between the guys as usual, but who can blame them. I'm just very grateful they didnt cancel the show and they didnt even make it much shorter whuch they could havecdone easily. Umazane misli wasnt sung by individual fans (B said he dudnt want to infect anyone), but by 4 sections of audience (you can watch the video by Safursey on Tiktok if interested) which was a nice change in a way. I saw one girl had a big Finnish flag, and another one a smaller one on the other side. There was also a Swedish flag.
After Novi val B started thanking and saying goodbye and you could see the audience was a bit puzzled. They walk off - he forgot that they still have CD to play. They come back and he of course charmed his way out of the situation. :) His voice was pretty shot by then and he was clearly exhausted so I knew there would be no second SSOL.
The concert was not sold out but the hall was pretty full. There is a lot of events and parties at this time of year, including a really popular (among young girls especially) singer having a gig in Stožice on the same day so this was a great turn out. It was really really loud though - it reminded me why I like outdoor gigs more. My ears are still not okay today and I didnt have this problem at any of the outdoor JO gigs back in the summer even though I was at about the same distance from stage.
The audience was very very nice, at least I didnt notice any pushing or other weird behaviour which was great. My feeling was that the audience really appreciated them performing despite health issues and giving it their all, and we (especially fanpit) tried to give back our best as well.
Since the sports hall is pretty big (high ceilings), it was also nice that it didnt get too hot, nobody fainted, asked the band for water etc. Drinks were sold inside and you were fine to bring them wherever.
I took some videos and uploaded to my tiktok but I cant stand still, so there isnt much to see...😅 For good clips, check out Safursey...
Sidenote, this was the first time I saw B's luscious hair in it best shape, as every time I saw them in the summer, all of them were already all sweaty by the time they got on stage. 🤭
 
vierailija
Hey all,
So here's my gig report from Celje.
Me and my friends got there at 19:12 and to my shock, there was no queue, but a crowd of people (maybe 100 or so) waiting on front of two entrances of the sports hall in no order whatsover. 😅 Luckily, they opened the doors only a few minutes later, and we slowly got in and the people were very chil, there was no pushing, shoving etc. Took a bit of time to hand in our coats, then we went inside. The warmup group just started and they were super loud, so we actually moved a bit further back. The sound technician "space" was way in the back and not in the middle which was strange usually they are at the end of fan pit and thats where the sound is best.
We had fan pit tickets which were sold out, but there was still plenty of room, it was nice not to be so squeezed together. In Koper we also had fan pit tickets, but there were so many more people and I think the section was smaller. The warmup wasnt that great but they had a sense of humour, so kudos for that. (they took plenty of selfies with the audience in case they never perform in front of such a big crowd, they said 😂)
Later JO got on and I think you already know the gist. B was sick, you could see and hear it in his voice (especially when he spoke), he coughed a few times but overall, he still sounded great. To me, Kris also looked a bit sick, Nace coughed a few times as well. But regardless, they were still amazing as always. They played all the songs except Padam. B didnt talk that much and there wasnt much interaction between the guys as usual, but who can blame them. I'm just very grateful they didnt cancel the show and they didnt even make it much shorter whuch they could havecdone easily. Umazane misli wasnt sung by individual fans (B said he dudnt want to infect anyone), but by 4 sections of audience (you can watch the video by Safursey on Tiktok if interested) which was a nice change in a way. I saw one girl had a big Finnish flag, and another one a smaller one on the other side. There was also a Swedish flag.
After Novi val B started thanking and saying goodbye and you could see the audience was a bit puzzled. They walk off - he forgot that they still have CD to play. They come back and he of course charmed his way out of the situation. :) His voice was pretty shot by then and he was clearly exhausted so I knew there would be no second SSOL.
The concert was not sold out but the hall was pretty full. There is a lot of events and parties at this time of year, including a really popular (among young girls especially) singer having a gig in Stožice on the same day so this was a great turn out. It was really really loud though - it reminded me why I like outdoor gigs more. My ears are still not okay today and I didnt have this problem at any of the outdoor JO gigs back in the summer even though I was at about the same distance from stage.
The audience was very very nice, at least I didnt notice any pushing or other weird behaviour which was great. My feeling was that the audience really appreciated them performing despite health issues and giving it their all, and we (especially fanpit) tried to give back our best as well.
Since the sports hall is pretty big (high ceilings), it was also nice that it didnt get too hot, nobody fainted, asked the band for water etc. Drinks were sold inside and you were fine to bring them wherever.
I took some videos and uploaded to my tiktok but I cant stand still, so there isnt much to see...😅 For good clips, check out Safursey...
Sidenote, this was the first time I saw B's luscious hair in it best shape, as every time I saw them in the summer, all of them were already all sweaty by the time they got on stage. 🤭
Thank you ❤!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä