Ei nuo sinun diagnoosit oikein nyt mene maaliin.
Ongelma on siinä, että jos ”hyvesignaloivat” ihmiset joutuvat kirjoittamaan jotakin Venäjästä, he lisäävät samaan viestiin: ”hyökkäyssota”, ”hyi Venäjä”, ”Hullu Putleri” jne jne.
Minä en kirjoita näitä, mutta sovitaan että te kuvittelette minun kirjoittavan nämä.

Ehkä näin saatte itsellenne paremman mielen?
Ihan varmasti laitan nauruhymiöitä koska usein nauran räkä poskella lukiessani näitä teidän juttuja.
Nyt täytyisi aikuisten ihmisten ymmärtää, että meitä ihmisiä on erilaisia, erilaisine tapoineen ja erilaisilla huumorintajuilla, erilaisilla mielipiteillä - erilaisilla nyansseilla jne.
Minä ehkä ymmärrän sinua. Olet niin vihainen, että et kykene keskustella asioista. Moni on. Ei tämä minua haittaa, tuntuu välillä jopa pahalta, mutta usein tämä on niin koomista, että pakko nauraa vedet silmissä.
Myös lännessä ihmisiä myrkytetään ja heitä tippuu ikkunoista ja on monia poliittisia vankeja/turvapaikanhakijoita jne. Onko se nyt niin outoa, että Venäjälläkin tätä samaa touhutaan?
Meidän kaikkien yhteinen totuuden ja sananvapauden puolustaja Julian Assange on kärsinyt niin paljon, että olisikohan hän jättänyt totuudet kertomatta, jos olisi tiennyt mihin se johtaa.

Jopa Ruotsi lähti keittämään soppaa, valehtelemalla että Assange on tehnyt seksuaalirikoksia Ruotsissa!
Oikeusvaltio ja demokratia ovat varmasti kivoja sanoja jotka pitäisi merkitä hyviä asioita. Totuus on usein kuitenkin aivan toinen. Kuten tästäkin voimme huomata:
(Btw. Assange paljastaa myös Venäjän venkoiluja)
Australialainen Julian Assange on viimeisten vuosikymmenten merkittävimpiä sananvapauden edistäjiä maailmassa. Silti meidän länsimaiset ns. oikeusvaltiot ovat käristäneet häntä ja pitäneet hänet…
puheenvuoro.uusisuomi.fi
Hyvä/paha ajattelu on harhaa.
Ei pidä hypettää sellaista mitä ei ole. Se vääristää totuutta ja edesauttaa toimimaan väärin! Se että Venäjällä toimitaan väärin, ei tarkoita että lännessä toimittaisi oikein.