Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko incubus-ficin koukuttavuus siitä, että järjen mukaan siinä olisi pitänyt jo panna, mutta ei ole? :p Vai siitä, että tägeistä voi suunnilleen päätellä tulevan draaman kaaren, mutta koska taikuus yms, niin periaatteessa niiden puitteissa voi tapahtua melkein mitä vain (ja kun Bojanin hahmokin voi tehdä melkein mitä tahansa randomia)?
 
vierailija
Ei tuossa olisi järkeä typona, mutta siinä on järkeä, jos consent on dubious koska Bojan käyttää demonisia taikavoimiaan viettelyyn. :)
No juu niin olisi, mutta nythän se ei edes käytä niitä, kun ilmeisesti haluaa, että J itse haluaa, kun on nyt niin rakastunut...

Sivuhuomautuksena: en tajua, miten tähän on tultu (en nyt tarkoita tätä ficin tarinaa vaan sitä, että tässä nyt analysoin sitä 🤣)
 
vierailija
Mä olin aika aktiivinen kirjoittaja vauvan puolella vielä lokakuussa. Edelleen luen ketjua joka päivä, mutta en jaksa enää kirjoitella. Puhti on jotenkin poissa, enkä tiedä mistä sitä saisi lisää.
Minäkin luen päivittäin, mutta jotenkin tämä pimeä aika on saanut energiatasot minimiin, etten ole viime aikoina kirjoitellut mitään. Mutta kyllä mä taas tästä aktivoidun, kunhan jotain kivaa kontenttia tulee esiin.
 
vierailija
Onko incubus-ficin koukuttavuus siitä, että järjen mukaan siinä olisi pitänyt jo panna, mutta ei ole? Vai siitä, että tägeistä voi suunnilleen päätellä tulevan draaman kaaren, mutta koska taikuus yms, niin periaatteessa niiden puitteissa voi tapahtua melkein mitä vain (ja kun Bojanin hahmokin voi tehdä melkein mitä tahansa randomia)?
Ei niin mitään hajua, mutta omasta puolestani alan kyllä olemaan vähän huolestunut mielenterveydestäni tämän lukemiseen liittyen 🤣😅
 
vierailija
No juu niin olisi, mutta nythän se ei edes käytä niitä, kun ilmeisesti haluaa, että J itse haluaa, kun on nyt niin rakastunut...

Sivuhuomautuksena: en tajua, miten tähän on tultu (en nyt tarkoita tätä ficin tarinaa vaan sitä, että tässä nyt analysoin sitä )
Paitsi jos sieltä ylipomodemonilta tulee sapiskaa ensi luvussa kun kettu ei mene koloon. :p
 
vierailija
No myöhästyin aamulla töistä, kun rupesin aamukahvin ääressä lueskeleen tota incubus kuraa teidän innoittamana. Jotain oudon koukuttavaahan siinä kai on.
No onhan se koukuttava... Täällä kanssa yksi, joka ei voinut vastustaa kiusausta, vaikka aikaisemmin en olis voinut kuvitellakaan lukevani jotain tuollaista 🙋🏻‍♀️😅
Tosin sama kävi niitten mpreg ficcien kans... Nekin uppos käsittämättömän hyvin 😂
Voi luoja, jos mun ystävät ja perhe tietäisi, millaisen kirjallisen ilmaisun pariin olen siirtynyt. Sisko jo hieman ihmetteli, miten en muka ehtinyt lukea kirjaston kirjaa, jonka mulle ystävällisesti siirsi luettavaksi, kun laina-aikaakin oli jäljellä vielä hyvin. Joo, en todennäköisesti olisi ehtinyt lukea, vaikka olisin saanut omaksi 🤦🏻‍♀️🙈😂
 
vierailija
Onko incubus-ficin koukuttavuus siitä, että järjen mukaan siinä olisi pitänyt jo panna, mutta ei ole? :p Vai siitä, että tägeistä voi suunnilleen päätellä tulevan draaman kaaren, mutta koska taikuus yms, niin periaatteessa niiden puitteissa voi tapahtua melkein mitä vain (ja kun Bojanin hahmokin voi tehdä melkein mitä tahansa randomia)?
Mä veikkaan tota ensimmäistä selitystä. 😄
T. aasi
 
vierailija
Mä veikkaan tota ensimmäistä selitystä.
T. aasi
Olin toteamassa, että onko kaikkein koukuttavimman ficin kirjoittamisen salaisuus siis yksinkertaisesti lukijoiden hermojen raastaminen sillä, että henkilöt antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa, ad infinitum? Sitten aloin miettiä, että no ehkä se on tehnyt tästä tosielämäversiostakin niin koukuttavaa. 😅
 
vierailija
Olin toteamassa, että onko kaikkein koukuttavimman ficin kirjoittamisen salaisuus siis yksinkertaisesti lukijoiden hermojen raastaminen sillä, että henkilöt antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa, ad infinitum? Sitten aloin miettiä, että no ehkä se on tehnyt tästä tosielämäversiostakin niin koukuttavaa.
Taidat olla oikeilla jäljillä 😄
 
vierailija
vierailija
Taidat olla oikeilla jäljillä 😄
Näin se taitaa olla. Kyllähän toi sama pätee elokuviin ja reaalielämäänkin, heti kun se jännite purkautuu, niin mielenkiinto vähän niinkuin lässähtää. 😀 Tossa saatu jännite pidettyä kun eivät toisiinsa ole kajonneet, mutta mielenkiintoa on pidetty yllä kuitenkin "itseensä kajoamisella". En mä tiedä. 😆 Ihanan hirveetä kuraa. Polttakaa mun kännykkä.
 

Yhteistyössä