Miksi Suomalaisia köyhiä ei auteta?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen jo pidempään seurannut, miten ihmiset auttavat nykyään pääosin vain ukrainalaisia. Myös jonkin verran menee avustuksia ulkomaille.

Tämä on toki hyvä juttu sinänsä, en kiellä sitä. Mutta tuntuu, ettei Ukrainan sodan jälkeen oikein ole ollut mitään halua auttaa Suomalaisia.

Miten tässä näin kävi? Ja miksi?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Hei eilen luin siit halvaantunesta naiskiekkoilista jolle on keräys pystyssä mut en löytänyt tilinumeroo tietäiskö joku? Ensviikol mun taloudellinen puoli saa käänteen parempaan ni tottakait voisin sillon laittaa jonkun summan sille.

eiköön nuilla tulle toimeen jos ei röökaa eikä vedä koritolkulla bissee
Joidenkin pättäjien mielestä tosiaan 20€:lla ostaa viikon ruuat.🤷‍♀️

Oletko laskenut kuinka paljon noista tuista jää/pv käyettäväks? Ei kai tuommosista kaljaa tai tupankkia ostele?

Mites ku läheskään kaikille ei ole työtä. Yhtä paikkaa saattaa hakea 1500 hakijaa!🤷‍♀️
Automaatiokin vie suuren osan duuneista…

Tämä kurjistaminen tulee vuelä todella kalliiksi!!! Sanokaa mun sanoneen!

Ihan hölmöläisen hommaa jo ihan talouden kannalta.

Joidenkin pättäjien mielestä tosiaan 20€:lla ostaa viikon ruuat.🤷‍♀️

Oletko laskenut kuinka paljon noista tuista jää/pv käyettäväks? Ei kai tuommosista kaljaa tai tupankkia ostele?

Mites ku läheskään kaikille ei ole työtä. Yhtä paikkaa saattaa hakea 1500 hakijaa!🤷‍♀️
Automaatiokin vie suuren osan duuneista…
no suurin osa fattan asiakkaista tulee toimeen tulee niillä fyrkilla

vierailija
Olen jo pidempään seurannut, miten ihmiset auttavat nykyään pääosin vain ukrainalaisia. Myös jonkin verran menee avustuksia ulkomaille.

Tämä on toki hyvä juttu sinänsä, en kiellä sitä. Mutta tuntuu, ettei Ukrainan sodan jälkeen oikein ole ollut mitään halua auttaa Suomalaisia.

Miten tässä näin kävi? Ja miksi?
Koska suomalaiset köyhät ovat kadehdittava joukko, sen enempi kadehditaan mitä suurituloisempi tai varakkaampi kadehtija. Hekin voisivat olla joukossa mutta heistä ei vaan ole siihen. Se aiheuttaa katkeruutta.

vierailija
Hei eilen luin siit halvaantunesta naiskiekkoilista jolle on keräys pystyssä mut en löytänyt tilinumeroo tietäiskö joku? Ensviikol mun taloudellinen puoli saa käänteen parempaan ni tottakait voisin sillon laittaa jonkun summan sille.
Itse annan ylivelkaantuneille, voivat elää yli varojensa vielä mun puolestakin, kun en itse vastuullisena pysty. Saa hiukan kiksejä elämään. Nämä oman elämänsä Audi ja BMW ohituskaistan kuskit on mun idoleita 💙♠💵👑

Yhteistyössä