Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Putosinko vahingossa johonkin fikkimaailmaan? Kirjaimellisesti olen nähnyt tuon lauseen ties kuinka monessa fikissä, mutten ikinä uskonut kuulevani sitä oikeassa elämässä. Ei apua, miten herttaista Mistä tämä klippi edes on ja kuinka vanha se on, tietääkö joku?
Tämä on heti viisujen jälkeen, kun olivat palanneet kotiin. Kyseltiin myös viisuihastuksista, kondomien käytöstä yms 😅
 
vierailija
Putosinko vahingossa johonkin fikkimaailmaan? Kirjaimellisesti olen nähnyt tuon lauseen ties kuinka monessa fikissä, mutten ikinä uskonut kuulevani sitä oikeassa elämässä. Ei apua, miten herttaista 😭 Mistä tämä klippi edes on ja kuinka vanha se on, tietääkö joku?
Eikös tuo ole se sama haastattelu, jossa B puhuu Euroviisuista kesäleirinä. Että sitä hengaa hetken yhdessä, ihastuu ja sitten erotaanja se toinen käyttää antamasi JO-kortsut jonkun toisen kanssa…

Ei sanatarkka käännös tietenkään, mutta niiiiiin surullinen haastis. 💙Melko pian viisujen jälkeen, oisko ollut ennen kesäkuun Tavastiaa? Yritän etsiä linkin.
 
vierailija
Olisiko kalenterin ostaneiden joukossa realismiin suuntautuneita taiteilijoita, jotka inspiroituivat näkemästään? Jossu?
Vauvallakin tätä pyydettiin pari päivää sitten ja vastasin, että katotaan 😏

Tää on nyt vähän random, mutta joskus 10 vuotta sitten sain mun äidiltä lahjaksi poikakalenterin (kyllä ja tän kontekstia voisin avata tarkemmin, mutta menee jo nyt ohi aiheen). En koskaan ripustanut tätä seinälle, vaan sen sijaan piirsin vuoden aikana kaikki kalenterikuvat: halusin harjoitella miesvartaloiden piirtämistä, koska noihin aikoihin piirsin ainoastaan naisoletettuja. Ja lempparipiirustuksiksiani olivatkin lopulta ne, jotka sisälsivät persikkaa 😁

No niin, pointti oli se, että oon piirtänyt paljaita perseitä ennenkin 😅 Ja nyt meen tiirailemaan uudestaan tuon luukun sisältöä, vaikka oikeasti pitäisi mennä nukkumaan...

- Jossu
 
vierailija
Vauvallakin tätä pyydettiin pari päivää sitten ja vastasin, että katotaan

Tää on nyt vähän random, mutta joskus 10 vuotta sitten sain mun äidiltä lahjaksi poikakalenterin (kyllä ja tän kontekstia voisin avata tarkemmin, mutta menee jo nyt ohi aiheen). En koskaan ripustanut tätä seinälle, vaan sen sijaan piirsin vuoden aikana kaikki kalenterikuvat: halusin harjoitella miesvartaloiden piirtämistä, koska noihin aikoihin piirsin ainoastaan naisoletettuja. Ja lempparipiirustuksiksiani olivatkin lopulta ne, jotka sisälsivät persikkaa

No niin, pointti oli se, että oon piirtänyt paljaita perseitä ennenkin Ja nyt meen tiirailemaan uudestaan tuon luukun sisältöä, vaikka oikeasti pitäisi mennä nukkumaan...

- Jossu
Oioi mikä tarina ja hauska muisto! :) tästä tuli mieleen, ootko piirtänyt tai taiteillut B&K aiheesta paljaan persikan suuntaan meneviä teoksia? Jos inspiroituisit piirtämään sellasia, niin niitä olisi hienoa nähdä! Aivan siis myös OF aiheiden ulkopuolelta (myös):)
 
vierailija
Oioi mikä tarina ja hauska muisto! tästä tuli mieleen, ootko piirtänyt tai taiteillut B&K aiheesta paljaan persikan suuntaan meneviä teoksia? Jos inspiroituisit piirtämään sellasia, niin niitä olisi hienoa nähdä! Aivan siis myös OF aiheiden ulkopuolelta (myös)
En oo enkä todennäköisesti aiokaan. Paljasta pintaa pystyn kyllä piirtämään (poislukien genitaalit), mutta intiimimpien tilanteiden taiteilut on jo liikaa itselle (varsinkin kun on kyse oikeista ihmisistä). Hassua kyllä, näin jossain vaiheessa syksyä unta, että olin piirtänyt hyvinkin nsfw-taidetta Jancesta: mitä jos se olikin enneuni 😳😂

- Jossu
 
vierailija
Minä osaan itse asiassa piirtää aika hyvin alastomia (tai lähes) vartaloita jos on hyvä valokuva mallina. Aikoinaan minulla oli netissä juttua ulkomaisen taiteilijan kanssa ja lähetin hänelle piirtämäni taiteellisen ja suht fotorelistisen alastonkuvan itsestäni, kun en nyt mitään valokuva-nudeja tietysti ala lähettää. :D Se oli oikeasti hieno ja teki häneen vaikutuksen. Valitettavasti nyt en tosiaan saa mitään piirroksia aikaan tätä nykyä, kun ei vain ole voimia. :/ Väsymyksen määrä on jotain aivan järjetöntä tällä hetkellä ja pitäisi vähän olennaisempiakin asioita saada aikaan, mutta täysin toivotonta sen suhteen.

Kärtsän erilaisista keikkaposeistakin saisi kyllä hyviä malleja enemmän gesture-tyyppisiin piirrustuksiin. Aikoinaan piirtelin paljon tanssijoita baletista hiphopiin sekä erilaisia jooga-asentoja. Ärsyttää etten tehnyt tätä kesällä koskaan, kun oli vielä voimia.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä