Ja Kn sormet kyl lähellä sitä litteään, Härtsä varovaisempi.Mustat stringit tällä kertaa! K kättä tässä vaan tuijotan paljaalla pakaralla.
Supporting boyfriend Ja ihana Jurekin nyökyttelee taustalla.
Olisiko kalenterin ostaneiden joukossa realismiin suuntautuneita taiteilijoita, jotka inspiroituivat näkemästään? Jossu?Tää on varmaan todettu muutaman kerran aikaisemminkin, mut ei helvetti Kärtsällä on hyvä .
Mites sitten kun koko bändi on kämppiksinä Lontoossa... joidenkin mielestä varmaan elävät sitten polyamorisessa suhteessa keskenään koko porukka.Ja ilmeisesti olla kämppiksinä
Putosinko vahingossa johonkin fikkimaailmaan? Kirjaimellisesti olen nähnyt tuon lauseen ties kuinka monessa fikissä, mutten ikinä uskonut kuulevani sitä oikeassa elämässä. Ei apua, miten herttaista Mistä tämä klippi edes on ja kuinka vanha se on, tietääkö joku?
Mullakin olis kaksi poikaaMiten nyt silleen pääsi käymään, että mun molemmat pojat saa Chanel Bleun pukilta?
Tämä on heti viisujen jälkeen, kun olivat palanneet kotiin. Kyseltiin myös viisuihastuksista, kondomien käytöstä ymsPutosinko vahingossa johonkin fikkimaailmaan? Kirjaimellisesti olen nähnyt tuon lauseen ties kuinka monessa fikissä, mutten ikinä uskonut kuulevani sitä oikeassa elämässä. Ei apua, miten herttaista Mistä tämä klippi edes on ja kuinka vanha se on, tietääkö joku?
Eikös tuo ole se sama haastattelu, jossa B puhuu Euroviisuista kesäleirinä. Että sitä hengaa hetken yhdessä, ihastuu ja sitten erotaanja se toinen käyttää antamasi JO-kortsut jonkun toisen kanssa…Putosinko vahingossa johonkin fikkimaailmaan? Kirjaimellisesti olen nähnyt tuon lauseen ties kuinka monessa fikissä, mutten ikinä uskonut kuulevani sitä oikeassa elämässä. Ei apua, miten herttaista Mistä tämä klippi edes on ja kuinka vanha se on, tietääkö joku?
Löysin linkin. Tämä on hyväTämä on heti viisujen jälkeen, kun olivat palanneet kotiin. Kyseltiin myös viisuihastuksista, kondomien käytöstä yms
Bojan on niin ihanan symppis kyllä tuossa. Vaikka missäpä ei olisi.Löysin linkin. Tämä on hyvä
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ja samaa mieltä olen että on siinä surullinen vire.Bojan on niin ihanan symppis kyllä tuossa. Vaikka missäpä ei olisi.
Vauvallakin tätä pyydettiin pari päivää sitten ja vastasin, että katotaanOlisiko kalenterin ostaneiden joukossa realismiin suuntautuneita taiteilijoita, jotka inspiroituivat näkemästään? Jossu?
Oioi mikä tarina ja hauska muisto! tästä tuli mieleen, ootko piirtänyt tai taiteillut B&K aiheesta paljaan persikan suuntaan meneviä teoksia? Jos inspiroituisit piirtämään sellasia, niin niitä olisi hienoa nähdä! Aivan siis myös OF aiheiden ulkopuolelta (myös)Vauvallakin tätä pyydettiin pari päivää sitten ja vastasin, että katotaan
Tää on nyt vähän random, mutta joskus 10 vuotta sitten sain mun äidiltä lahjaksi poikakalenterin (kyllä ja tän kontekstia voisin avata tarkemmin, mutta menee jo nyt ohi aiheen). En koskaan ripustanut tätä seinälle, vaan sen sijaan piirsin vuoden aikana kaikki kalenterikuvat: halusin harjoitella miesvartaloiden piirtämistä, koska noihin aikoihin piirsin ainoastaan naisoletettuja. Ja lempparipiirustuksiksiani olivatkin lopulta ne, jotka sisälsivät persikkaa
No niin, pointti oli se, että oon piirtänyt paljaita perseitä ennenkin Ja nyt meen tiirailemaan uudestaan tuon luukun sisältöä, vaikka oikeasti pitäisi mennä nukkumaan...
- Jossu
En oo enkä todennäköisesti aiokaan. Paljasta pintaa pystyn kyllä piirtämään (poislukien genitaalit), mutta intiimimpien tilanteiden taiteilut on jo liikaa itselle (varsinkin kun on kyse oikeista ihmisistä). Hassua kyllä, näin jossain vaiheessa syksyä unta, että olin piirtänyt hyvinkin nsfw-taidetta Jancesta: mitä jos se olikin enneuniOioi mikä tarina ja hauska muisto! tästä tuli mieleen, ootko piirtänyt tai taiteillut B&K aiheesta paljaan persikan suuntaan meneviä teoksia? Jos inspiroituisit piirtämään sellasia, niin niitä olisi hienoa nähdä! Aivan siis myös OF aiheiden ulkopuolelta (myös)
Ei haittaa ollenkaan kerrata tätä faktaa. Se on niin upea persikka, että sääli sitä on pitää piilossa vaatteiden alla.Tää on varmaan todettu muutaman kerran aikaisemminkin, mut ei helvetti Kärtsällä on hyvä .