Mites Lissu suhtaudut kun venäläiset aivopesevät Terijoella sieppaamiaan ukrainalaislapsia?

Ei ukrainalaisten, eikä venäläisten, vaan, Usan ja Venäjän välinen yhteenotto.

Eikö nuo päättäjät vois selvitellä näitä asioita pleikalla/shakkimatsilla? Pakkoko ihmisiä on murhata/murhauttaa!😠
Hohhoijjaa. Sä oot aivan aivopesty.

Ukraina on itsenäinen valtio MYÖS lännen suuntaan (Venäjähän ei tajua että U on itsenäinen Venäjän suuntaan).

Vaikka Biden sanoisi että sotaa vois jatkaa lännen tuella, niin Zelenskillä on milloin tahansa oikeus keskeyttää sotiminen.

Tietysti Zele jatkaa jos tukea tulee lännestä. Mutta kohta tuki ehtyy, mikä rikkoo sun hienot "Usa/CIA valtaa nyt Ukrainan"-tuubat.

Ei tässä ole salaliittoa. Tää on aito sota.
 
Toki, olen nyt vaan sitä mieltä, että haluat jollain tavalla korostaa paremmuuttasi, kun muut eivät tutki tai ajattele. Tässä ja monessa muussa asiassa.
Ei ne muita autoilijoitakaan haukkuvat sano, et kuvittelevat olevansa parempia kuskeja.
No se ei ollut tarkoitukseni.
Yritän vain herätellä ihmisiä ajamaan ihan itse sitä autoa.
 
vierailija
Ei ukrainalaisten, eikä venäläisten, vaan, Usan ja Venäjän välinen yhteenotto.

Eikö nuo päättäjät vois selvitellä näitä asioita pleikalla/shakkimatsilla? Pakkoko ihmisiä on murhata/murhauttaa!
Ja toi kuulostaa sun mielestä uskottavalta. Et putte hyökkäsi Ukrainaan USAn takia. Zsiisus.

Nii, miksei putte aloittanu shakkiottelua, vaan kaivoi rynkyn esiin?
 
Sä Lissu sun muut iigorit unohdatte aina, että

Aika
Moni
Valtio
Haluaa
ITSE
Länteen.

Koska lännessä on kivaa ja vapaata.

Ne ei ole Usan tai CIA:n uhkailemia. Suomi voisi vaikka avata halutessaan Venäjän puolen rajan auki ja antaa Vladimirin tulla, jos haluaisi. Mutta kun ei halua.
 
Hohhoijjaa. Sä oot aivan aivopesty.

Ukraina on itsenäinen valtio MYÖS lännen suuntaan (Venäjähän ei tajua että U on itsenäinen Venäjän suuntaan).

Vaikka Biden sanoisi että sotaa vois jatkaa lännen tuella, niin Zelenskillä on milloin tahansa oikeus keskeyttää sotiminen.

Tietysti Zele jatkaa jos tukea tulee lännestä. Mutta kohta tuki ehtyy, mikä rikkoo sun hienot "Usa/CIA valtaa nyt Ukrainan"-tuubat.

Ei tässä ole salaliittoa. Tää on aito sota.
On toki aito sota. En minä muuta ole ajatellutkaan.

Ihan odotettavissa oli, että Usa ei tue enää. Ranskakin (ja muut) alkavat palautella suhteita Venäjään.
 
Sä Lissu sun muut iigorit unohdatte aina, että

Aika
Moni
Valtio
Haluaa
ITSE
Länteen.

Koska lännessä on kivaa ja vapaata.

Ne ei ole Usan tai CIA:n uhkailemia. Suomi voisi vaikka avata halutessaan Venäjän puolen rajan auki ja antaa Vladimirin tulla, jos haluaisi. Mutta kun ei halua.
Kaikkea saa haluta, mutta Ukraina maailman korruptoituneimpina maina ei voi olla osa EU:ia nyt eikä kymmeniin vuosiin!

Natoon ei myöskään pidä ottaa koska maa on konfliktissa vielä vuosia.

Ukrainassa ei ole myöskään demokratiaa. Tästä olisin melko huolissani. Oletko kuullut aidon opposition näkemyksiä Ukrainasta?
 
vierailija
Kaikkea saa haluta, mutta Ukraina maailman korruptoituneimpina maina ei voi olla osa EU:ia nyt eikä kymmeniin vuosiin!

Natoon ei myöskään pidä ottaa koska maa on konfliktissa vielä vuosia.

Ukrainassa ei ole myöskään demokratiaa. Tästä olisin melko huolissani. Oletko kuullut aidon opposition näkemyksiä Ukrainasta?
Kyllä Ukrainassa on toimiva demokratia.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
On toki aito sota. En minä muuta ole ajatellutkaan.

Ihan odotettavissa oli, että Usa ei tue enää. Ranskakin (ja muut) alkavat palautella suhteita Venäjään.
On eri asia lopettaa sota rahan loppumisen takia, kuin alkaa veljeillä.
Siihen paskalandiaan ei kannata diplomatiaa uhrata niin kauan kuin Putin tai joku id*ootimpi on vallassa.
Tulee vain höynäytetyksi.
 
Viimeksi muokattu:
On eri asia lopettaa sota rahan loppumisen takia, kuin alkaa veljeillä.
Siihen paskalandiaan ei kannata diplomatiaa uhrata niin kauan kuin Putin tai joku id*ootimpi on vallassa.
Mutta mieti nyt mikä suuri virhe. Ukrainalaiset ovat tapettu ja mitään ei jäänyt käteen! Pelkkiä menetyksiä. Länsi painosti Ukrainaa jatkamaan (valtamediasta voit lukea).
Sohvaperunasotijat voittivat?
 
Mutta mieti nyt mikä suuri virhe. Ukrainalaiset ovat tapettu ja mitään ei jäänyt käteen! Pelkkiä menetyksiä. Länsi painosti Ukrainaa jatkamaan (valtamediasta voit lukea).
Sohvaperunasotijat voittivat?
Mulla menee kohta hampaista kiille sun takiasi.

Jos nyt tulee rauha ja ei toki puhettakaan että Venäjä vetäytyisi valloittamiltaan alueilta, niin uusi raja on siinä.

Miten olisi käynyt jos länsi ei olisi auttanut ollenkaan? Koko Ukraina olisi vallattu.
 
Mulla menee kohta hampaista kiille sun takiasi.

Jos nyt tulee rauha ja ei toki puhettakaan että Venäjä vetäytyisi valloittamiltaan alueilta, niin uusi raja on siinä.

Miten olisi käynyt jos länsi ei olisi auttanut ollenkaan? Koko Ukraina olisi vallattu.
*heittää hammassuojilla*
Ei siitä ole mitään näyttöä.
Pelkkiä suomalaisten ”asiantuntijoiden” jorinoita joiden jutut ovat olleet sitä sun tätä.
 
  • Vihainen
Reactions: Echo
  • Vau!
Reactions: Echo

Yhteistyössä