Ehkä edellisessä elämässä ihminen on ollut joku liejuryömiäinen?en ole eläissäni käynyt ripillä
olen lutikka
minen usko sielunvaellukseenEhkä edellisessä elämässä ihminen on ollut joku liejuryömiäinen?
Voi luojaEilen tuli ensimmäinen joulukuusi sisään ja sai lamput&lameet. Joulustelun aika on alkanut.
se vois sopia pirtaani
Kyllä kannattaateetkö itse ne kynttilät?
Erotatko sielun ja hengen toisistaan, vai ovatko ne yksi ja sama?minen usko sielunvaellukseen
se on harhaoppia
Ikävä kun se tarkoittaa ludettaen ole eläissäni käynyt ripillä
olen lutikka
Sielusta ei lähde höyryä kuten hengityksestäErotatko sielun ja hengen toisistaan, vai ovatko ne yksi ja sama?
Nyt voi nähdä taivaalla Kuun kiikkuu an ylimmäisimpään korkeuteensa keskiviikkoon saakka. Se rata on vähän niin kuin köynnös joulukuussa ja pallot voi kuvata niitä omenoita?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Älä osta niitä kiiltäviä omenoita ikinä
Nyt vesiämpärit ulos jäätymäänLaittakaa tähän Jouluun kuuluvia juttuja, niin yritän päivittää aloitusviestiin puutelistaa ja kokoilla muita juttuja ettei mikään mene sitten Jouluna vikaan
Jos ne ovat vasta tulossa jossakin?hyvä muistutus, häätyy alkaa pikkuhiljaa jemmailemaan jouluruokia
vauvanruokia unohtamati...
Juhannuskokko kootaan keväällä siksi kun vanhat veneet eivät pidä vettä. Viisas syy
26 yötä
Etkö voisi hankkia itsellesi elämän?
aikuinen? miesoletetttu?
Ikävä pilata ilo mutta ensimmäinen adventti on vasta 3.12.Ensimmäinen adventti. Tänään laitan ekat valot. Tästä se alkaa