Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippikierron puute-vaiheessa tuli mieleen, mitä arvelette, onko ketkään Jokerit olleet fyysisesti latautuneesti läheisemmin tekemisissä, vaikka sit yhdessä molemmat omaa oloa helpottaen?

Varmasti Balkanilla osittain eri läheisyyskulttuuri, bändin pojilla synkkaa ja ovat tosi läheisiä toisilleen ja lisäksi häröily lavalla faneille ja hauskanpidoksi näyttää olevan hauskaa heille.

En tiiä mistä mulle tulee viba, mutta mun on vaikea uskoa, että mitään pientä olon helpotusta ei ois tapahtunut joidenki välillä. Vaikka sitten aiemmin teini-iässä, hormoonimylläkässä tai itsestä jotain tutkaillessa.
 
vierailija
Shippikierron puute-vaiheessa tuli mieleen, mitä arvelette, onko ketkään Jokerit olleet fyysisesti latautuneesti läheisemmin tekemisissä, vaikka sit yhdessä molemmat omaa oloa helpottaen?

Varmasti Balkanilla osittain eri läheisyyskulttuuri, bändin pojilla synkkaa ja ovat tosi läheisiä toisilleen ja lisäksi häröily lavalla faneille ja hauskanpidoksi näyttää olevan hauskaa heille.

En tiiä mistä mulle tulee viba, mutta mun on vaikea uskoa, että mitään pientä olon helpotusta ei ois tapahtunut joidenki välillä. Vaikka sitten aiemmin teini-iässä, hormoonimylläkässä tai itsestä jotain tutkaillessa.
Olen miettinyt samaa usein ja meinannut kyselläkin samaa. Tosin en itse välttämättä tarkoita edes "olon helpotuksia" vaan jotain känni-imutteluita yms ilman, että käsi on välttämättä käynyt missään kohteessa jne.
 
vierailija
Shippikierron puute-vaiheessa tuli mieleen, mitä arvelette, onko ketkään Jokerit olleet fyysisesti latautuneesti läheisemmin tekemisissä, vaikka sit yhdessä molemmat omaa oloa helpottaen?

Varmasti Balkanilla osittain eri läheisyyskulttuuri, bändin pojilla synkkaa ja ovat tosi läheisiä toisilleen ja lisäksi häröily lavalla faneille ja hauskanpidoksi näyttää olevan hauskaa heille.

En tiiä mistä mulle tulee viba, mutta mun on vaikea uskoa, että mitään pientä olon helpotusta ei ois tapahtunut joidenki välillä. Vaikka sitten aiemmin teini-iässä, hormoonimylläkässä tai itsestä jotain tutkaillessa.
No nyt ollaan kyllä kunnon puutteessa kun tällaistakin pitää lähteä miettimään.

Vastauksena: en usko mitään tapahtuneen kenenkään välillä, halimista ja painimista ja kännäyksen seurauksena samassa sängyssä nukkumista kummempaa. Kris on jossain haastattelussa sanonutkin, että kaikilla bändissä pitää olla hyvät rajat ja käsitys itsestään, koska kaikki on niin fyysisiä ja koskettelijoita.
 
vierailija
Musta jance kemiat ei oo pelkästään enää lavashowta vaikka ei varmaan mitään syvempää ookaan mutta todella lämpimät välit heillä kahdella toisiinsa on ja oon huomannut että etenkin jan hakee aika paljon huomiota nacelta niin lavalla kuin haastattelussa. Bojanilla ja krisillä taas on sellanen todella veljellinen suhde jossa molemmat tykkäävät kiusata toisiaan mutta samalla myös helliä esim bojan usein silittelee krisin hiuksia.
 
vierailija
Ehkä olet vähemmistössä ainakin? Mulle K&B on aina ykkönen, sitä kemiaa (lavalla tai sen ulkopuolella) ei voita yhtään mikään enkä ole vastaavaa nähnyt missään ja se on täysin eri sarjassaan, mutta noista lavakemiosta ehdottomasti kakkosena ja seuraavaksi kiinnostavimpana tulee Jance. Sitä näyttää kevyesti shippaavan aika monikin, joten sen kemian ainakin aika moni aistii. Sen sijaan kaikki muut on todella epäkiinnostavia omasta mielestäni, ehkä epäkiinnostavimpana kaikista Käkka, joka menee kuumuusasteessa mulle niin negatiivisen puolelle, että se pahvi-Bojan olisi oikeasti parempi vaihtoehto Kärtsän pariksi lavalle. Mutta shokkiarvoon ja fanien teorioiden kanssa flirttailuunhan nuo kaikki perustuvat, riippuu vain siitä mitä itse kiinnostavimpana pitää tai jaksaako siitä edes innostua.
Samaa mieltä 👍🏻
 
vierailija
K&JO on muuten muuttanut minut lävistysmyönteisemmäksi. :) En ole missään vaiheessa ollut anti-lävistys ja olen joitain harkinnut itsellänikin, mutta esim. nenäläväri miehellä ei ollut aiemmin erityinen turn-on. Kunnes tuli Kärtsä ja Jan.
 
vierailija
Shippikierron puute-vaiheessa tuli mieleen, mitä arvelette, onko ketkään Jokerit olleet fyysisesti latautuneesti läheisemmin tekemisissä, vaikka sit yhdessä molemmat omaa oloa helpottaen?

Varmasti Balkanilla osittain eri läheisyyskulttuuri, bändin pojilla synkkaa ja ovat tosi läheisiä toisilleen ja lisäksi häröily lavalla faneille ja hauskanpidoksi näyttää olevan hauskaa heille.

En tiiä mistä mulle tulee viba, mutta mun on vaikea uskoa, että mitään pientä olon helpotusta ei ois tapahtunut joidenki välillä. Vaikka sitten aiemmin teini-iässä, hormoonimylläkässä tai itsestä jotain tutkaillessa.
Bojan ja Kris for sure!
 
vierailija
Heh, heti keikan jälkeen minulla oli jonkin aikaa paluu juurille -vaihe kun kuuntelin lähinnä Padamia, Vem da gresiä ja Katrinaa. Sitten oli hetken Barve oceana -vaihe ja nyt on pakko luukuttaa jatkuvasti Nisam ti jos priznaota. :) Vaikka yritän kyllä samalla myös petrata muiden biisien sanoja.

- Joymuffin
 
vierailija
Dreams taste like you, morning smells like you -ficistä tuli myös (Kuuro-Jere)
Minä lakkasin lukemasta noita sen lisäosia vähän aikaa sitten kun jotenkin vaan katosi kaikki jännite, mitä on vaikea pitää noissa lisäosissa. Myös juhannusficin jatko oli pettymys tänään, noita "etäsuhde itkettää ja ahdistaa" -ficcejä ilman erityistä twistiä on minusta jo tarpeeksi. Mutta ehkä se petraa ensi osassa. :)
 
vierailija
Äää palsta meni kiinni, mutta mä haluan tietää onko LG:llä tatskoja tai lävistyksiä ja mitä sillä on päällä
Iltaa tännekin. Haha no vaatteet on ihan päällä ja korvikset on ja tatskojakin löytyy. 😉
Joymuffin mä olen kyllä sun fani. Toi uusin ficci on paras. Sopivasti angstia ja kuumuutta. Tykkään muutenkin ficeistä joissa ei olla vaan heti onnellisina elämänsä loppuun asti. Myös jotain juonta pitää olla eikä vain sitä jyystöä. En ole ennen ficcejä lukenut ja luen yleensä vain noi KB ja NaceJan ficit. Vaikka Tommy onkin mun mielestä kuumin niin ei iske noi ficit Kärtsän kanssa. Ehkä pitäis kirjoittaa itseni kanssa jotain jos osaisin.
LG
 
vierailija
Iltaa tännekin. Haha no vaatteet on ihan päällä ja korvikset on ja tatskojakin löytyy.
Joymuffin mä olen kyllä sun fani. Toi uusin ficci on paras. Sopivasti angstia ja kuumuutta. Tykkään muutenkin ficeistä joissa ei olla vaan heti onnellisina elämänsä loppuun asti. Myös jotain juonta pitää olla eikä vain sitä jyystöä. En ole ennen ficcejä lukenut ja luen yleensä vain noi KB ja NaceJan ficit. Vaikka Tommy onkin mun mielestä kuumin niin ei iske noi ficit Kärtsän kanssa. Ehkä pitäis kirjoittaa itseni kanssa jotain jos osaisin.
LG
Kiitos paljon! Ensin käsitin lauseen "Ehkä pitäis kirjoittaa itseni kanssa jotain jos osaisin." että sinun pitäisi kirjoittaa ficci "itsesi kanssa" eli ficci jossa on sinä ja Tommy yhdessä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Ei, apua, päädyin vahingossa Reddittiin tutkimusmatkalle kun liveä ei löytynyt, ja nyt yhtäkkiä törmäsin ikivanhaan instastoorin kuvankaappaukseen, joka suorastaan kerjää yhdistämistä tohon Kärtsän OF-julistukseen. Ihme ettei joku jo kaivanut tätä esiin ja tehnyt edittiä, kun kuvassa on kirjaimellisesti B katselemassa videota nimeltä "10 things you need to know before starting OnlyFans." :'D

(Alun perin tää oli JO:n instatilin vastauksena vitsiin Kroatian edustajasta Let3:sta, mutta ei nyt muistella sellaista.)

 
vierailija
Musta jance kemiat ei oo pelkästään enää lavashowta vaikka ei varmaan mitään syvempää ookaan mutta todella lämpimät välit heillä kahdella toisiinsa on ja oon huomannut että etenkin jan hakee aika paljon huomiota nacelta niin lavalla kuin haastattelussa. Bojanilla ja krisillä taas on sellanen todella veljellinen suhde jossa molemmat tykkäävät kiusata toisiaan mutta samalla myös helliä esim bojan usein silittelee krisin hiuksia.
Mä jotenkin voisin ostaa sen vauvalla heitetyn teorian, että Jan on ihastunut Naceen ja Nace sitten tarjoaa sitä ihanaa, lämmintä ja nallekarhumaista syliään Janille. Jotenkin riipaisevaa ajatella, että Jan haluaisi jotain enemmän, mutta Nace ei pysty sitä tarjoamaan. No näinhän se menee monesti oikeassakin elämässä, mutta musta heidän rakkaus ei ole kuitenkaan ns. yksipuolista, Nacen puolelta se on vain platonista. Oli heidän välissään oikeasti sitten mitä tahansa, niin rakastan seurata sitä.❤
 

Yhteistyössä