Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan normaalia bändifandomeissa, että ruvetaan shippamaan bändin jäseniä keskenään, mutta täytyy myöntää että itseänikin häiritsee kyllä vähän, että väkisin tuputetaan B:tä milloin Martinille ja milloin Krisille. Huumorilla toki enimmäkseen on nuo muut paritukset, mutta jotkut tuntuvat tosissaan uskovan teoriaansa siitä, että B olisi (ollut) rakastunut Martiniin. Se on jo vähän...um.
Tähän varmaan liittyy myös se että heistä on jonkun verran aika nuoresta pitäen sellaista romanttisen näköistä materiaalia, lämpimiä katseita ja sylissä istumista. Ja se kun B itki niin kauheasti kun M lopetti joksuissa. Ja se kämppäkaveruus. Eri tyylistä läheisyyttä/ystävyyttä kuin muiden joksujen kanssa. Niin herättää joidenkin mielikuvituksen.
 
vierailija
Olen kova bojanisti ja nykyinen Kris-fani mutta en kyllä näe näiden olevan kuumia yhdessä. Molemmat ovat kuumia ihan yksinään ja kenen kanssa tahansa, joten yhdessäkin tietysti ovat kuumia mutta eivät niin, että he jotenkin syttyisivät toisistaan. Pientä naljailua ja sellaista leikkimistä heillä toki on lavalla välillä mutta paljon vähemmän kuin vaikkapa Nacella ja Bojanilla.

En yrittää suhdepakottaa B:tä kenellekään, en edes K:lle mutta ei B:llä ja Krisillä ole mitään varsinaista lavakemiaa sen enempää kuin vaikkapa Nacella ja Krisillä tai Janilla ja Bojanilla.
Jan ja Nace sen sijaan...
(Sori oli pakko :'D)
 
vierailija
Olenko mä ainoa, jolle noi Jance ja Boris ja what not lavashowt on yhtä epäkiinnostavia ja kulahtaneita kuin Käkka show ja Härtsän häärimisetkin? Ymmärrän, että nuorta yleisöä, joo, mutta keikasta toiseen veivata ja lypsää tota samaa. Tuolla ei ollut shokkiarvoa enää edes vuoden 2002 viisuissa kun t.a.t.u.n nuoleskelut jo oli niin meh...

Ehkä mä oon vaan vanha ja kyynistynyt. Kai se sit vaan aina uusille nuorille on olevinaan fresh..
 
vierailija
Olenko mä ainoa, jolle noi Jance ja Boris ja what not lavashowt on yhtä epäkiinnostavia ja kulahtaneita kuin Käkka show ja Härtsän häärimisetkin? Ymmärrän, että nuorta yleisöä, joo, mutta keikasta toiseen veivata ja lypsää tota samaa. Tuolla ei ollut shokkiarvoa enää edes vuoden 2002 viisuissa kun t.a.t.u.n nuoleskelut jo oli niin meh...

Ehkä mä oon vaan vanha ja kyynistynyt. Kai se sit vaan aina uusille nuorille on olevinaan fresh..
Jance on kyllä nähty paljon muuallakin kuin lavalla.
 
vierailija
Olenko mä ainoa, jolle noi Jance ja Boris ja what not lavashowt on yhtä epäkiinnostavia ja kulahtaneita kuin Käkka show ja Härtsän häärimisetkin? Ymmärrän, että nuorta yleisöä, joo, mutta keikasta toiseen veivata ja lypsää tota samaa. Tuolla ei ollut shokkiarvoa enää edes vuoden 2002 viisuissa kun t.a.t.u.n nuoleskelut jo oli niin meh...

Ehkä mä oon vaan vanha ja kyynistynyt. Kai se sit vaan aina uusille nuorille on olevinaan fresh..
Ehkä olet vähemmistössä ainakin? Mulle K&B on aina ykkönen, sitä kemiaa (lavalla tai sen ulkopuolella) ei voita yhtään mikään enkä ole vastaavaa nähnyt missään ja se on täysin eri sarjassaan, mutta noista lavakemiosta ehdottomasti kakkosena ja seuraavaksi kiinnostavimpana tulee Jance. Sitä näyttää kevyesti shippaavan aika monikin, joten sen kemian ainakin aika moni aistii. Sen sijaan kaikki muut on todella epäkiinnostavia omasta mielestäni, ehkä epäkiinnostavimpana kaikista Käkka, joka menee kuumuusasteessa mulle niin negatiivisen puolelle, että se pahvi-Bojan olisi oikeasti parempi vaihtoehto Kärtsän pariksi lavalle. Mutta shokkiarvoon ja fanien teorioiden kanssa flirttailuunhan nuo kaikki perustuvat, riippuu vain siitä mitä itse kiinnostavimpana pitää tai jaksaako siitä edes innostua.
 
vierailija
Ehkä olet vähemmistössä ainakin? Mulle K&B on aina ykkönen, sitä kemiaa (lavalla tai sen ulkopuolella) ei voita yhtään mikään enkä ole vastaavaa nähnyt missään ja se on täysin eri sarjassaan, mutta noista lavakemiosta ehdottomasti kakkosena ja seuraavaksi kiinnostavimpana tulee Jance. Sitä näyttää kevyesti shippaavan aika monikin, joten sen kemian ainakin aika moni aistii. Sen sijaan kaikki muut on todella epäkiinnostavia omasta mielestäni, ehkä epäkiinnostavimpana kaikista Käkka, joka menee kuumuusasteessa mulle niin negatiivisen puolelle, että se pahvi-Bojan olisi oikeasti parempi vaihtoehto Kärtsän pariksi lavalle. Mutta shokkiarvoon ja fanien teorioiden kanssa flirttailuunhan nuo kaikki perustuvat, riippuu vain siitä mitä itse kiinnostavimpana pitää tai jaksaako siitä edes innostua.
Minusta Jance on ihana ja BoKris on kuuma, mutta ei shippausmielessä vaan vaikka siinä mielessä kun jossain leffassa kahdella hyvännäköisellä näyttelijällä on ihan jees kemia, ei mikään tajunnanräjäyttävä, mutta ei missään nimessä olematonkaan. Käkka taas ei nappaa yhtään.
 
vierailija
Tiedän. Ei mun ajatus ollutkaan, että kahden olisivat olleet.
No kerropa nyt mitä sä oikein toivot tältä, niin paljon, että nostat tätä koko ajan keskustelun keskiöön? Näetkö siitä olemattoman vähäisestä yhteisestä materiaalista oikeasti potentiaalia johonkin? 😳

Vai onko tarkoitus vaan trollata lämpimikseen kuitenkin? Voit lopettaa.
 
vierailija
Nyt menee kyllä spoilereiden puolelle kun osa ei täällä ole lukenut sitä vielä, mutta itsepähän pyysin palautetta. Ja itselläni tosiaan ei ollut alkuperäisissä suunnitelmissa moista ollenkaan, vaan vasta siinä luvussa missä se tapahtuu kävi niin, että päänsisäinen tämän-maailman-Jere-simulaationi sanoi, että tämä ei nyt vain käy hänelle päinsä enää.

Eli kyseessä ei ollut draaman ja angstin lisääminen, vaan omalta kannaltani se vaikutti uskottavimmalta näin, ja minusta syytkin on siinä selitetty. Mutta selvästikään kaikkien lukijoiden se ei ollut riittävän hyvin selitetty ja/tai uskottava ja otan tämän palautteen mietintään tulevien kirjoitusten kannalta.

- Joymuffin
Mulla tän ficin kanssa on toistuvasti noussut mieleen ajatus, että asiat menevät juuri niin kuin niiden pitääkin mennä. Harvinaista, että se nousee näin vahvana ajatuksena, jota ihan pysähtyy miettimään. Myös Jeren ratkaisu tuntui intuitiivisesti juuri siltä oikealta ratkaisulta, joka hänen tuossa ficci-maailman tilanteessa kuuluikin tehdä. Ei kysymystäkään siitä. Toki uusimmassa luvussa iski lopulta paniikki, että eihän tämä nyt näin voi mennä.

Bojanin hahmo on musta just sopivasti ohi reaalimaailman. Se, miten ja minkälaiseksi se hahmo on kirjoitettu, on todella viehättävää. Varmaan mun lempi-ficci-hahmo tähän mennessä. Pelkkää lovea.

Sori, en keksi mitään kritisoitavaa. Ihana myös kerrankin lukea angstia, joka ei osu mihinkään omaan kipupisteeseen, vaikka tätä ei voine kirjoittajan ansioksi laittaa.
 
vierailija
Minulla sama, ensimmäiset jaksot oli tosi onnistuneita ja kuumia. Mutta en päässyt kiinni siitä mikä oli eron motiivi. Toki ymmärrän että ficeissä täytyy vähän lisätä juonenkäänteitä ja tuskaa, koska kukaan ei jaksa lukea mitään parisuhdehöttöäkään.
Mulla on tästä vähän sama fiilis. Mut se kyl haittaa arviointia, kun lukee luku kerrallaan eli sitä mukaa kuin lukuja ilmestyy. Saisi varmasti paremman kokonaiskuvan, jos itsehillintä riittäisi samaan kuin jollakin aiemmin tänne kirjoittaneella, että odottaisi sarjan valmistumista ja lukisi sitten kaiken kerralla.

Mutta aina luen ilolla kaikki Joymuffinin ficit 😍
 
vierailija
Mulla tän ficin kanssa on toistuvasti noussut mieleen ajatus, että asiat menevät juuri niin kuin niiden pitääkin mennä. Harvinaista, että se nousee näin vahvana ajatuksena, jota ihan pysähtyy miettimään. Myös Jeren ratkaisu tuntui intuitiivisesti juuri siltä oikealta ratkaisulta, joka hänen tuossa ficci-maailman tilanteessa kuuluikin tehdä. Ei kysymystäkään siitä. Toki uusimmassa luvussa iski lopulta paniikki, että eihän tämä nyt näin voi mennä.

Bojanin hahmo on musta just sopivasti ohi reaalimaailman. Se, miten ja minkälaiseksi se hahmo on kirjoitettu, on todella viehättävää. Varmaan mun lempi-ficci-hahmo tähän mennessä. Pelkkää lovea.

Sori, en keksi mitään kritisoitavaa. Ihana myös kerrankin lukea angstia, joka ei osu mihinkään omaan kipupisteeseen, vaikka tätä ei voine kirjoittajan ansioksi laittaa.
Oho, kiitos kovasti! Tämä oli tosi kiva kuulla. Nyt kiinnostaa kyllä, että pystytkö avaamaan (jos ei liian henk. koht.) että minkätyyppisiin kipupisteisiin angstit yleensä menevät, jos tämä ei mennyt?

- Joymuffin
 
vierailija
Tuo Etel-juttu tosin nyt on ihan tuulessta temmattu, kemia siinä pyöreä nolla. Sama kuumuusaste, kuin jos B paritettaisiin jollekin Petteri Orpolle...
No tuo se vasta olisikin kaikkien shippien äiti ja isä 🤣🤣🤣 Olisko sitten Botteri vai Petjan?

Mut vakavasti puhuen, en kyllä näe B:n ja E:n välillä sähköä. Hyvin ovat osanneet sellaisen julkiselta katseelta piilottaa, jos sitä olisikin 🙄
 

Yhteistyössä