Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Stripparificcini uusi osa "Fucking Snobby Piece of Shit Mountains". Vähän on vielä epäselvää minulle, tuleeko tähän vielä yksi vai kaksi lukua tämän jälkeen. Mutta kaikki järjestyy joka tapauksessa ja jänniä yllätyksiä on vielä luvassa.

- Joymuffin
❤🔥
 
vierailija
Stripparificcini uusi osa "Fucking Snobby Piece of Shit Mountains". Vähän on vielä epäselvää minulle, tuleeko tähän vielä yksi vai kaksi lukua tämän jälkeen. Mutta kaikki järjestyy joka tapauksessa ja jänniä yllätyksiä on vielä luvassa.

- Joymuffin
Huh mikä luku 😭🔥❤
 
vierailija
Hm. Kai mun täytyy sitten itse kirjoittaa dom!Bojan ficcini, kun niitä ei muut näytä haluavan kirjoittaa. Tuli vain tuosta ylemmästä mieleen, ei kritiikkinä itse ficille.
Kyllä Bojan dommeilee useissakin ficeissäni! Niissä ei vain taida olla missään pysyvää roolia, että hän olisi aina dom (olen tosin kirjoittanut niin monta ficciä, että TBH en edes muista varmasti :D ), vaan usein se on sidoksissa senhetkiseen yleiseen dynamiikkaan ficissä. Tässäkin tarinassa koen, että Bojan on niissä useissa aiemmissa kohtauksissa enemmän niskan päällä, pyörittelee Jereä pikkusormensa ympärillä miten tahtoo.

- Tupenrapinat-Joymuffin
 
vierailija
Stripparificcini uusi osa "Fucking Snobby Piece of Shit Mountains". Vähän on vielä epäselvää minulle, tuleeko tähän vielä yksi vai kaksi lukua tämän jälkeen. Mutta kaikki järjestyy joka tapauksessa ja jänniä yllätyksiä on vielä luvassa.

- Joymuffin
😍👍
 
vierailija
Kyllä Bojan dommeilee useissakin ficeissäni! Niissä ei vain taida olla missään pysyvää roolia, että hän olisi aina dom (olen tosin kirjoittanut niin monta ficciä, että TBH en edes muista varmasti ), vaan usein se on sidoksissa senhetkiseen yleiseen dynamiikkaan ficissä. Tässäkin tarinassa koen, että Bojan on niissä useissa aiemmissa kohtauksissa enemmän niskan päällä, pyörittelee Jereä pikkusormensa ympärillä miten tahtoo.

- Tupenrapinat-Joymuffin
Ääh, totesin tuon siis vain yleisenä tämänhetkisenä turhautumana, en erityisesti sinun ficistäsi tai kritiikkinä sitä kohtaan! En ole löytänyt vain mitään uutta luettavaa tuolta saralta, ja nekin ficit (tai kirjoittajat), joiden yleensä olisin voinut kuvitella menevän tuohon dom!Bojan-dynamiikkaan, ovatkin kääntyneet toisin päin, ja tällä hetkellä en jaksaisi sitä lukea. :D Täytyy siis itse varmaan tarttua näppikseen. Sääli vain, että kirjoitustaitoni ovat todella ruosteessa.
 
vierailija
Ääh, totesin tuon siis vain yleisenä tämänhetkisenä turhautumana, en erityisesti sinun ficistäsi tai kritiikkinä sitä kohtaan! En ole löytänyt vain mitään uutta luettavaa tuolta saralta, ja nekin ficit (tai kirjoittajat), joiden yleensä olisin voinut kuvitella menevän tuohon dom!Bojan-dynamiikkaan, ovatkin kääntyneet toisin päin, ja tällä hetkellä en jaksaisi sitä lukea. Täytyy siis itse varmaan tarttua näppikseen. Sääli vain, että kirjoitustaitoni ovat todella ruosteessa.
Joo, en ottanutkaan sitä kritiikkinä, halusin vain kommentoida, että itse nimenomaan koen tuon oman ficcini varsin dom!Bojan-sävyisenä, vaikka siinä tuo yksi täysin päinvastainen skene onkin, joka on juonen kannalta useallakin tapaa olennainen. :) Ja kun strippauskin on minusta tavallaan dommausta. Omassa headcanonissani kuuminta on nykyään varmaan sellainen meininki, että Boitsu on enimmäkseen tarinan D, mutta samalla seksuaalisuus on villi ja kokeileva tanssi, jossa voidaan pyörähdellä hyvinkin erilaisiin suuntiin.

Mutta kirjoita ihmeessä lisää materiaalia, jos suinkaan saat aikaiseksi! Se olisi varmasti monelle hyvin toivetullutta. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Omg nyt oli kaunis kuva Bojanista Satuwl
 

Yhteistyössä