Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti ihmiset eivät sitten laita sitä K:n syyksi, kun ovat menneet maksamaan sen OF tilauksen liian aikaisin.
Ja tupenrapinat tosiaan.
Niin eihän se K:n vika ole mitenkään, kun ei ole vielä jakanut edes mitään linkkiä tilille. Innokkaimmat menneet itse kaivamaan tilin OnlyFansista ja laittaneet heti tilauksen sisään tajuamatta, että kyseessä on kuukausitilaus. Onneksi heitä ei taida kuitenkaan olla kovin montaa, harmi toki heidän kannaltaan jos joutuvat maksamaan kahdesti, jos tilaus ei jatkukaan 24. päivä saakka. En tiedä saisivatko he sumplattua jotain Kärtsän kanssa, uskon kyllä ettei hänkään halua turhaan laskuttaa fanejaan kahdesti.
 
vierailija
Niin eihän se K:n vika ole mitenkään, kun ei ole vielä jakanut edes mitään linkkiä tilille. Innokkaimmat menneet itse kaivamaan tilin OnlyFansista ja laittaneet heti tilauksen sisään tajuamatta, että kyseessä on kuukausitilaus. Onneksi heitä ei taida kuitenkaan olla kovin montaa, harmi toki heidän kannaltaan jos joutuvat maksamaan kahdesti, jos tilaus ei jatkukaan 24. päivä saakka. En tiedä saisivatko he sumplattua jotain Kärtsän kanssa, uskon kyllä ettei hänkään halua turhaan laskuttaa fanejaan kahdesti.
Suurin osa niistä jotka on menneet kaivelemaan itselleen Kärtsän OF:n ennen aikojaan on aktiivisimpia faneja jotka pyörii tumpussa, discordeissa ja faniyhteisöissä. Niille joilla ei raha ole päänvaiva kohauttaa olkaansa kun toisen kuukauden maksu menee suoraan K:lle kumminkin, ja niille joille raha on ongelma saadaan varmaan järkättyä joku fanipiirien sisäinen systeemi että jos voit näyttää että olet maksanut K:n joulukalenterista sen 37e niin pääset vaikka sujettuun discordiin jonne joku näyttää loput 4 kuvaa. K:n fanikunta on sen verran toimelias ja oikeudenmukaisuudesta välitävä (kuten K:kin) että keinot varmaan keksitään.
 
vierailija
Ei kyllä ole vain sukupolvikysymys. Mä olen varmasti lähinnä Bojanin vanhempien sukupolvea, mutta mun mielestä noi meemit on niin selkeästi vitsejä (ja jopa hauskoja sellaisia tässä tilanteessa, kun universumi heitti eteen tällaisen sattuman aikatauluihin liittyen) etten voi ymmärtää niistä loukkaantujia.
Vähän itsekin epäilin sitä, että ikä selittäisi suhtautumisen eron, vaikka tuon kirjoitin. Tietenkin meemit ovat vitseiksi tarkoitettuja. Minulla vaan on erilainen käsitys hauskuudesta kuin suurimmalla osalla tämän palstan kirjoittajista. Olen kyllä huomannut, etten ihan ainoa onneksi ole täällä, joka noista meemeistä ei innostu.
 
vierailija
Vähän itsekin epäilin sitä, että ikä selittäisi suhtautumisen eron, vaikka tuon kirjoitin. Tietenkin meemit ovat vitseiksi tarkoitettuja. Minulla vaan on erilainen käsitys hauskuudesta kuin suurimmalla osalla tämän palstan kirjoittajista. Olen kyllä huomannut, etten ihan ainoa onneksi ole täällä, joka noista meemeistä ei innostu.
En minäkään noista mitenkään innostu. Lähinnä hymähdin ja se oli siinä. Loukkaantumista en ymmärrä Bojanin puolesta. Aikuinen ihminen julkisessa työssä ja itse on roolin valinnut
 
vierailija
Kunhan tuo ei tarkoita, että maksukausi on aina kuukauden ensimmäisestä päivästä viimeiseen eli jos nyt maksat maksat vain marraskuusta
Joo, ei mitään hajua miten toi OF toimii. Jos joku ois mulle alkuvuodesta sanonut, että mä tuun tänä vuonna lataamaan kaiken maailman instat, twitterit, tumput, jodelit ja nyt vielä of jonkun räppärin takia, niin en ois uskonut 😂
 
vierailija
Joo, ei mitään hajua miten toi OF toimii. Jos joku ois mulle alkuvuodesta sanonut, että mä tuun tänä vuonna lataamaan kaiken maailman instat, twitterit, tumput, jodelit ja nyt vielä of jonkun räppärin takia, niin en ois uskonut
Olen aina nauranut koko OF tilauksen tekemiselle ja koko alustalle. Nyt jos olisi rahaa jos olen rehellinen maksaisin ihan mukisematta tuon rahan. 🙈

Ja ei ole tosiaan minullakaan tietoa. Toivottavasti ei ole mikään kuukausittainen maksu joka on sama riippumatta siitä missä vaiheessa kuukautta maksun maksat
 
vierailija
Jep. En yhtään ihmettele et B ja varmasti muutkin pojat on huolissaan. Kyllä sinne jonottelemaan kerkeis ihan hyvin aamullakin. Tollanen kylmässä jonottelu on terveydellä leikkimistä.
Voi tulla gelmia keikkaankin kun ihmiset saa ongelmia ja heitä pitääauttaa. Se tuntien jonotus ja keikka innostus.. Voi sattua mitä vaan. Tuo ei ole enää järkevää miltään osin
 
vierailija
Mä en kyllä pidä r*unkkaamista erityisen rivona enkä varsinkaan silloin, jos sitä on vain näytelty ja mitään ei oikeasti edes näy.
Ja sitä paitsi jos olet näytellyt tuota3 elokuvassa, niin et ole enää "tavallinen ihminen" vaan näyttelijä, joka tietää, että tuo kohtaus on tulossa nähtäville ja se on varmasti hänelle täysin ok.
Ehkä tästä aiheesta jauhamisen voisi nyt jo lopettaa.
Musta tuo on tosi tyylitellysti ja kauniisti toteutettua omakivan esittämistä
 
vierailija
Mistä tuo hullu jonotus edes alkoi? Oen tainnut xax jonkun kolme tuntia jonotella jossain joskus. Olen ihmetellyt näitä jonottamisia kesästä asti
On kai sitä yön yli jonottamista aina ollut, mutta en tiedä missä määrin ja onko se nykyään lisääntynyt. Jonkinlainen järki olisi kuitenkin hyvä olla mukana, eri asia jonotella kesällä jossain turvallisessa paikassa, kuin kylmällä säällä koko yö ja vielä seuraava päiväkin.
 
vierailija
Olen aina nauranut koko OF tilauksen tekemiselle ja koko alustalle. Nyt jos olisi rahaa jos olen rehellinen maksaisin ihan mukisematta tuon rahan. 🙈

Ja ei ole tosiaan minullakaan tietoa. Toivottavasti ei ole mikään kuukausittainen maksu joka on sama riippumatta siitä missä vaiheessa kuukautta maksun maksat
Jos esim.tänään 22.11 maksat kuukauden OF:n niin vika voimassaolopäivä on 21.12.
 
vierailija
Onhan Suomessa(kin) monia muusikoita, jotka tekevät uraa näyttelijänä ja tehneet ties mitä kohtauksia, mutta ei vaikuta uraan. Esim. Johannes Brotherus, Olavi Uusivirta, Samuli Edelmann.
 
vierailija
En minäkään noista mitenkään innostu. Lähinnä hymähdin ja se oli siinä. Loukkaantumista en ymmärrä Bojanin puolesta. Aikuinen ihminen julkisessa työssä ja itse on roolin valinnut
En minä ole kenenkään puolesta loukkaantunut. En vaan itse pidä niistä meemeistä. Bojan ilmeisesti pitää, niinhän täällä on todettu, joten kaikki hyvin. Aikuinen ihminen julkisessa työssä ei oikeuta toimimaan tällaista henkilöä kohtaan miten vaan. Yhtä lailla voisi todeta, kun kärtsää häiriköidään, että itse on ammattinsa valinnut. Tuota perustelua toistetaan täällä tosi usein, 'aikuinen ihminen ja osansa valinnut'.
 

Yhteistyössä