Mites teidän lapsuudessa, oliko sana

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:eek: ei!luin kerran tytölle peppi-kirjaa ja mua ahdisti aina se n-sana..en vaan voinut lukea sitä vaan keksin siihen tilalle afrikkalaisten-kuningas jne..
Miten sä puhut tytölle noin muuten onko ne afrikkalaisia, tummaihosia vai mitä?

En ole vielä keksiny mitään fiksua tapaa puhua pojalle, jos jossain on kuva afrikkalaisesta niin poika sanoo isä, mä oon sanonu et ei se oo isä, se on vaan samanvärinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:eek: ei!luin kerran tytölle peppi-kirjaa ja mua ahdisti aina se n-sana..en vaan voinut lukea sitä vaan keksin siihen tilalle afrikkalaisten-kuningas jne..
Miten sä puhut tytölle noin muuten onko ne afrikkalaisia, tummaihosia vai mitä?

En ole vielä keksiny mitään fiksua tapaa puhua pojalle, jos jossain on kuva afrikkalaisesta niin poika sanoo isä, mä oon sanonu et ei se oo isä, se on vaan samanvärinen.
Kerro ihmeessä, jos keksit jotain =) Mun poika kun huutaa kaikkien tummaihoisten lasten perään "muumaamee", kun luulee jokaista Muhammediksi, joka on sen paras kaveri tarhassa. Kaikki aikuiset taas on Muhammedin äitejä tai isiä jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:eek: ei!luin kerran tytölle peppi-kirjaa ja mua ahdisti aina se n-sana..en vaan voinut lukea sitä vaan keksin siihen tilalle afrikkalaisten-kuningas jne..
Miten sä puhut tytölle noin muuten onko ne afrikkalaisia, tummaihosia vai mitä?

En ole vielä keksiny mitään fiksua tapaa puhua pojalle, jos jossain on kuva afrikkalaisesta niin poika sanoo isä, mä oon sanonu et ei se oo isä, se on vaan samanvärinen.
nyt vasta katoin tätä alotusta..eli yleensä ne on tummaihoisia ellen tiedä varmaksi mistä maasta tulee..joo,toi vaihe menee jossain vaiheessa ohi,kun kaikki ei oo enää isejä :D
 
vierailija
Taisi joskus ysärillä muuttua, että normaalit ihmiset alkoivat pikkuhiljaa välttää neekeri-sanan käyttöä esimerkiksi mediassa. Toki jo aikaisemmin ns. tiedostavat ihmiset olivat löytäneet uusimman trendin, mutta vielä 1970-luvulla ihan kaikkein kovimmat kommunistitkin puhuivat amerikan sorretuista neekereistä ilman pienintäkään tarkoitusta alentaa ketään. Hehän siis olivat antirasisteja.
 

Yhteistyössä